Gå til innhold

Hvis du ba feil person på date...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hva ville du gjort? La oss si hvis du sendte melding til feil person på kontaktlista, slik at du ba en du knapt kjenner på kafe eller kino, istedenfor den du svermer for? Og hvis denne personen takket ja? Ville du stått ved invitasjonen og trukket deg raskt ut av det etterpå? Eller ville du sagt, øh, nei, det var egentlig ikke deg jeg ville gå med.... :mobil::ler:

Har du selv noen gang fått mistanke om at du er blitt bedt på en slik "date"? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjell
Hva ville du gjort? La oss si hvis du sendte melding til feil person på kontaktlista, slik at du ba en du knapt kjenner på kafe eller kino, istedenfor den du svermer for? Og hvis denne personen takket ja? Ville du stått ved invitasjonen og trukket deg raskt ut av det etterpå? Eller ville du sagt, øh, nei, det var egentlig ikke deg jeg ville gå med.... :mobil::ler:

Har du selv noen gang fått mistanke om at du er blitt bedt på en slik "date"? :forvirret:

Jeg ville sagt det som det var.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg har virkelig gjort det store i så måte. Trodde jeg satt og tastet med venninna mi, vi avtalte å gå ut på byen. Jeg reiste hjem til henne, og der satt hun i joggedress med unga sine i sofa`n. Jeg skjønte ikke noe, og lurte på om vi ikke skulle ut?!! Hun bare: Hæ?

Da begynte hjulene å surre i hodet mitt, og jeg gikk inn på utboksen min. Det viste seg at jeg hadde tastet med eks`en min, som jeg for en hver pris ville unngå. Det tok lang tid å bli kvitt han. Også klarer jeg å be han med på byen.

Jeg dro dit jeg hadde avtalt å møte venninna mi (trodde jeg), og der satt han. Måtte bare si det som det var. Jeg var ikke særlig høy i hatten da. Litt redd var jeg også, for han var ikke helt god.

Men det ordnet seg da til slutt, selv om han nok ble skuffet.

Heretter sjekker og dobbeltsjekker jeg hvem jeg sender til, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...