Gå til innhold

flYflax mot bedre liv. (kremt.)


flYflax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daten igår var vellyket, maten ble god, skrekkfilmene var utrolig dårlige, vi gikk tur ute som var utrolig koselig og jeg skal se han igjen :(

(lolita, jeg får mld dine men får ikke svart før ikveld ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Veldig... Det blir en kjempe koselig kveld, og jeg gleder meg veldig. Spiser du kylling og chips forresten? Fikk plutselig veldig lyst på det, tenkte vi kunne ha det til lørdag da.

Det er et eller annet, men jeg kan ikke helt sette ord på det.. Jeg tenker og tenker over kvelden igår, det var liksom bare så alt for perfekt tror jeg... At jeg prøver å finne feil da. Jeg er litt rar sånn.

På søndagen blir det mest sannsynlig utstilling (Om det er plass i bilen gitt, hvis ikke dropper jeg.. Så på værmld nå og det er meldt regn.)

Ellers så prøver jeg å være flink til å trene hund igjen... Jeg har dettet så ut av det at jeg er glad hundene kan sitte når jeg ber dem om det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Veldig... Det blir en kjempe koselig kveld, og jeg gleder meg veldig. Spiser du kylling og chips forresten? Fikk plutselig veldig lyst på det, tenkte vi kunne ha det til lørdag da.

Det er et eller annet, men jeg kan ikke helt sette ord på det.. Jeg tenker og tenker over kvelden igår, det var liksom bare så alt for perfekt tror jeg... At jeg prøver å finne feil da. Jeg er litt rar sånn.

På søndagen blir det mest sannsynlig utstilling (Om det er plass i bilen gitt, hvis ikke dropper jeg.. Så på værmld nå og det er meldt regn.)

Ellers så prøver jeg å være flink til å trene hund igjen... Jeg har dettet så ut av det at jeg er glad hundene kan sitte når jeg ber dem om det:p

seff liker jeg kyllig og chips... det er godt...

hvis jeg forstod deg rett, så hvis det er plass i bilen blir det utstilling, hvis ikke dropper du det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, jeg vil ha deg med :) Og hvis det ikke er plass så dropper jeg det, så kan du jo fortsatt overnatte her og vi kan se film og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg :)

Jeg er så dum.. Og irritert på meg selv. Første skoledag, og jeg har ikke engang sovet inatt, jeg må få meg en legetime og ta opp dette, det kan bare ikke fortsette.

Også kom jeg plutselig på idag at jeg ikke hadde ryggsekk eller lignende, så jeg får gå inn i skapet mitt og se hva jeg finner der gitt.

Grrr, også fikk jeg mensen idag, noe som egentlig skal IKKE skje siden jeg går på p-sprøyte, Det er egentlig en mnd til jeg skal ta ny, men jeg får ta meg en tur til legen og snakke om det også.. Jeg har gått på det i to omganger nå og sluppet mensen frem til nå, og håpte det fortsatte sånn.

Endret av flYflax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig å endelig treffe deg igjen etter noen lange år...

var litt leit at jeg ikke kunne prate med deg lenger, men vi får ta det samme tid og samme sted i mårra eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter vi og ser på Gladiotress, også fortsetter vi med forskjellige filmer utover kvelden.. Deriblandt The simpsons movie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var en morsom film :)

Haha! Nå føler jeg meg uendelig flink, dataen min hadde dødd, så jeg skrudde den opp, dillet litt inne der og vips! Back to work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Vel mange forandringer på kort tid.. Men nå er det ihvertfall en liten valp her, søteste lille tøtta mi.

Også har jeg forandret dagbok overskriften, jeg har funnet ut jeg er en serie slave... Jeg er ikke tvslave, fordi jeg har ikke kanaler, men www.surfthechannel.com er noe jeg har funnet ut jeg må ha i livet mitt gitt. Så, for å følge med på det selv, og siden dette er min dagbok så skal jeg prøve å holde "track" på hva jeg ser på, og hvor langt jeg har kommet!

Ser på nå

OTH- Sesong 6 E.4

Gossip Girl- Sesong 2 E.4

Angel- Sesong 1 E. 11

TT- Sesong 4 E 21

Heroes - Sesong 1- E.18

Sara Connor Cronicles Sesong1 E.8

Roswell- Sesong 1 E.13

Venter på sesong

The secret life of an american teenager Venter på sesong to.

Skal se; (Bytter ut en serie mot en annen når jeg er ferdig.)

Supernatural

Grey's Anatomy

Private Practice

Popular

Degrassi

Firefly

Ghost Whisper

Jericho

Det var alt for nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...