Gå til innhold

flYflax mot bedre liv. (kremt.)


flYflax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, sikkert i mange sammenheng :P Men jeg tviler neppe at han ser den indre skjønnheten når jeg står der foran han i regnet og ser ut som en dass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo lov til å drømme :fnise: Men desverre av erfaring har jeg funnet ut at de fleste menns hjerner fungerer ikke sånn.

Huff, stå opp klokken et idag!! Alt for sent.. Nå må jeg ta meg sammen, og det nå! Idag skal jeg legge meg innen rimelig klokkeslett.

Også kommer min far for å fikse scooteren idag, og det var sånn jeg våknet, jeg må rydde hele stedet fort som f*** så det ser greit ut når han kommer men det er vanskelig å komme seg opp når man først har satt seg med dataen huh ;)

I tilleg så må jeg få han til å se på hundegården og gjøre noe med den sånn at jeg tørr å ha hundene der mens jeg er på skolen.. Og kansje snike han med meg inn til sentrum så kan han handle litt for meg (Null penger til mandagen gitt.) og få han til å dra innom det stedet med hundegårdselementer og kansje jeg får et par til. Jeg må ha ny dør før vinteren kommer siden min er for lav ved åpningen så det blir vanskelig å åpne når snøen kommer. Og kansje hvis han er her til tidet rekker jeg å låne mobilen hans og ringe til skolen og spørre om jeg får dekket tog også. Mye :P Nei, nå MÅ jeg begynne så det ser greit ut når han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Da er jeg ferdig med kjøkkenet stuen og badet + gangen.. Da er det å ta hundegården og å rydde pittelitt i garasjen før han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille pappa'n min! Lydpotatingen har jeg mistet helt, men han bestiller ny og sveiser det sammen for meg uten at jeg må betale noen ting, pluss at når vi handlet så kjøpte han endel som jeg trodde var til seg (Jeg skulle bare ha nudler jeg, får ikke penger før til mandagen.) Men neida! Alt i vogna var til meg det. Da ble jeg glad da... Også sa han ja til å passe hundene mens jeg drar på utstillingen i Orre med den ene tispen, og han blir her da fra fredag - Onsdag siden jeg drar på klassetur den mandagen jeg kommer hjem (Travel helg, men hvis jeg får med BIR og CACIB hjem blir det hvert turen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør du?? :P Pm sendt!

Ellers så er jeg svært fristet til å gi bort hannhunden min, som står ute og synger og vært et mareritt inatt pga av løpetisper. Yey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg forøvrig vært flink, selv om jeg stod opp alt for sent. Jeg har vasket skuffer og skap på kjøkkenet, vasket komfyren og benker og håper at denne nyvunnende vaske-energien kan vare litt til sånn at jeg får ihvertfall tatt stuen, og kansje hunderommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å opprette en slanke blogg, men jeg er dårlig fra før av til å bare holde denne bloggen og hundebloggen min så jeg tar det her, siden jeg egentlig kjenner ingen her (Vel, jo nå kjenner jeg jo Lolita90 :D! Du er forresten invitert neste gang jeg baker muffinser hihi..)

Vel, jeg er faktisk oppe i den svimlende vekten av 109 kg. Det er fælt og jeg vet det godt selv... Tingen er at jeg er aktiv, jeg trener med hundene og går lange turer hver eneste dag, for tiden har jeg ikke råd til å melde meg inn i treningsenteren og når skal jeg egentlig ha tid til å gå ditt? Det er nok matveien det er noe med.. Jeg har aldri lært å spise sunt og det er dvs grønnsaker jeg ikke liker... Men jeg har kuttet ut brus og godteri helt, og jeg skal nå fremover først prøve å kunne ut sukker helt og erstatte sukkerhungeret med frukt, så sakte meg sikkert begynne å prøve meg på litt sunn mat, når man aldri har lært det kan det jo fort ta litt tid, jeg lever jo bare på pasta-hurtig ris og poteter.

Jeg skal også prøve å få en time med legen, de to siste mnd har jeg plutselig lagt på meg veldig uten særlig grunn, og jeg vil gjerne ha en samtale med legen om det.. Og jeg tror jeg kommer til å trives bedre med meg selv om jeg går ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæ! Jeg har en date imorgen! Som jeg gruer meg veldig til.. Egentlig. Men han er jo en super person som jeg klarer å være åpen med, selv om jeg synes visse ting skurrer litt.. Men alt kan ikke være 100% huh? Og følelsen med han er så mye bedre enn den var med K, K var liksom "greit nok" mens her.. Jeg kjenner skikkelig sommerfugler i magen når jeg ser det ticker inn en mld fra han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke alene om å bake midt på natta, det er bra det er flere av oss ;)

lykke til på date :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lykke til å morgen vennen min

jeg er sikker på at kvelden blir kjempe bra

Åå jeg håper det :):klemmer:

du er ikke alene om å bake midt på natta, det er bra det er flere av oss ;)

lykke til på date :)

Godt å vite jeg ikke er alene :ler:

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GREAT!!! Nå har jeg handlet og ryddet og vasket og kjøpt inn ting... Deriblandt dvd spiller, men jeg glemte helt at jeg måtte ha en scart for å få det til å fungere :sur::frustrert: Skal jeg spørre om han kansje har noe som han kan ta med? Har leid tre filmer, Wrong Turn 2, Wolf Creek og The Simpson movie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done! Takk til Lolita90 for smart tenking hihi

Okay. Nå er han her hvert øyeblikk... Lasagnen klar, bordet dekket, hundene stengt inne, jeg har dusjet og skiftet og nå gruer jeg meg bare... Og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...