flYflax Skrevet 30. september 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 30. september 2008 Dagen startet tidlig idag, klokken fem med toget og tilbake klokken ni, og deilig når jeg gikk inn på surfthechannel og så at både Gossip Girl og OTH hadde det kommet nye episoder på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 30. september 2008 #62 Del Skrevet 30. september 2008 hei hei... må først og fremst takke for at du ble med på agility kurset... jeg og frida kan komme å sove over fra torsdag til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flYflax Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #63 Del Skrevet 4. oktober 2008 OTH- Sesong 6 E.5 Gossip Girl- Sesong 2 E.5 Angel- Sesong 1 E. 19 TT- Sesong 4 E 21 Heroes - Sesong 1- E.18 Sara Connor Cronicles Sesong1 E.8 Roswell- Sesong 1 E.13 Venter på sesong The secret life of an american teenager Venter på sesong to. Skal se; (Bytter ut en serie mot en annen når jeg er ferdig.) Supernatural Grey's Anatomy Private Practice Popular Degrassi Firefly Ghost Whisper Jericho Hmmm, jeg vurderer sterkt å begynne på en av de seriene jeg skulle vente med, bare for å ha noe å gjøre. Lei av de jeg ser på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå