Gå til innhold

Kjæresten har hatt sex med flere, jeg bare med ham


Gjest Buddit

Anbefalte innlegg

Gjest Buddit

Kjæresten min og jeg er ungdomskjærester, og holdt sammen i mange år før det ble slutt da vi var 25. Vi var fra hverandre i ett år, men har nå funnet sammen igjen. Alt er strålende, bortsett fra én ting: Vi var hverandres første (og da selvfølgelig eneste da vi var sammen forrige gang), og jeg syntes egentlig det var en egen trygghet og nærhet ved dette.

Nå har dette endret seg. Jeg har ikke hatt sex men noen mens det har vært slutt, men det har han. Én dame han hadde et forhold til i to-tre måneder, og én han møtte et par ganger. Jeg sliter så med dette! Han har jo ikke gjort noe galt, dette skjedde jo da vi ikke var sammen. Men jeg sliter med det uansett.

Nå har han mer erfaring enn meg, han kan sammenligne meg med andre, og han kan ha prøvd andre ting. Kanskje han til og med syntes sex med de andre var bedre enn med meg. Jeg har jo absolutt ingenting å sammenligne med! Jeg føler også noe av det gode og trygge ved at vi hadde hatt bare hverandre er borte. Noen som har noen innspill eller råd å komme med? Jeg hadde vært veldig takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor fokusere på det? Vi jenter har en tendens til å lage store problemer ut av ingenting. Forsøk heller å vinkle det på denne måten: nå slipper du hvertfall å bekymre deg over at han ikke fikk "rast fra seg" før han slo seg ned med deg. Se det heller som noe positivt at han har forsøkt noe annet. Dessuten; hvis sex`en med alle andre var så mye bedre enn med deg, ville han heller ikke vært sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kjæresten min og jeg er ungdomskjærester, og holdt sammen i mange år før det ble slutt da vi var 25. Vi var fra hverandre i ett år, men har nå funnet sammen igjen. Alt er strålende, bortsett fra én ting: Vi var hverandres første (og da selvfølgelig eneste da vi var sammen forrige gang), og jeg syntes egentlig det var en egen trygghet og nærhet ved dette.

Nå har dette endret seg. Jeg har ikke hatt sex men noen mens det har vært slutt, men det har han. Én dame han hadde et forhold til i to-tre måneder, og én han møtte et par ganger. Jeg sliter så med dette! Han har jo ikke gjort noe galt, dette skjedde jo da vi ikke var sammen. Men jeg sliter med det uansett.

Nå har han mer erfaring enn meg, han kan sammenligne meg med andre, og han kan ha prøvd andre ting. Kanskje han til og med syntes sex med de andre var bedre enn med meg. Jeg har jo absolutt ingenting å sammenligne med! Jeg føler også noe av det gode og trygge ved at vi hadde hatt bare hverandre er borte. Noen som har noen innspill eller råd å komme med? Jeg hadde vært veldig takknemlig.

Sex med den man elsker er best. Det er en sannhet med visse modifikasjoner. God sex med en man elsker kan ofte være bedre en veldig god sex med en tilfeldig. Fordi det ligger følelser der.

Men litt komunikasjon og åpenhet kan helt ok sex bli bra, bra bli veldig bra osv.

En ting du bør tenke på er: han er jo sammen med deg nå. Hadde han ikk hatt noe bra sex med deg, men hatt det bra med en av de 2 andre. Er det ikke sikkert han hadde vært hos deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

Jeg synes heller ikke at du skal fokusere på det. Det spiller vel ingen rolle om han har hatt sex med andre mens det var slutt. Det viktigste er vel at han var din første og omvendt, og ikke minst at han er din nå.

Bare glem det og kom deg videre sammen med han!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg er ungdomskjærester, og holdt sammen i mange år før det ble slutt da vi var 25. Vi var fra hverandre i ett år, men har nå funnet sammen igjen. Alt er strålende, bortsett fra én ting: Vi var hverandres første (og da selvfølgelig eneste da vi var sammen forrige gang), og jeg syntes egentlig det var en egen trygghet og nærhet ved dette.

Nå har dette endret seg. Jeg har ikke hatt sex men noen mens det har vært slutt, men det har han. Én dame han hadde et forhold til i to-tre måneder, og én han møtte et par ganger. Jeg sliter så med dette! Han har jo ikke gjort noe galt, dette skjedde jo da vi ikke var sammen. Men jeg sliter med det uansett.

Nå har han mer erfaring enn meg, han kan sammenligne meg med andre, og han kan ha prøvd andre ting. Kanskje han til og med syntes sex med de andre var bedre enn med meg. Jeg har jo absolutt ingenting å sammenligne med! Jeg føler også noe av det gode og trygge ved at vi hadde hatt bare hverandre er borte. Noen som har noen innspill eller råd å komme med? Jeg hadde vært veldig takknemlig.

Hehe, du må ikke tenke sånn, for det er ikke riktig å tenke sånn. Hvorfor tenker du at han nå "kan" mer enn deg? Jeg tror du tror at han kansje har hatt bedre sex med en av de damene og du er redd for at du ikke strekker til. Jeg skal si deg en ting! Den sexen man har med en man elsker, som man kan utforske sex sammen emd over mange år, det er de som betyr noe, det er da man har bra sex. Ikke bekymre deg du, for han vil ha deg! At han ble sammen med deg igjen etter å ha hatt sex med disse 2 andre damene, betyr jo bare at du må ha vært skikkelig bra isenga...

You go girl! Live life as it deserves to be lived

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Buddit

Tusen takk for svar.

Jeg skjønner jo at jeg ikke kan gjøre så veldig mye annet enn å godta dette og prøve å la være å fokusere på det. Men jeg synes ikke det er så enkelt. Tenker ganske mye på det. Både på den delen med at "tenk om han syntes de var bedre og mer spennende enn meg", "tenk om de har gjort noe som vi ikke har gjort", samt det at jeg synes det er et eller annet spesielt som er ødelagt oss imellom når vi ikke lengre er de eneste for hverandre. I tillegg er det jo ikke til å komme bort ifra at jeg også lurer på hvordan det hadde vært å ha sex med noen andre, og når "det spesielle" først er ødelagt, så kunne jeg også ha tenkt meg å ha den erfaringen, slik at vi i det minste stod på lik linje.

Huff, burde jo være så fornøyd med at vi har funnet hverandre igjen, men så tenker jeg så mye på dette at det ødelegger mye av gleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes du skal finne det litt mer betryggende jeg, at han "prøvde ut" andre damer mens dere hadde gjort det slutt. Hvis han kun hadde vært med deg hele livet, ville han kanskje blitt fristet og tenkt hvordan det ville vært med andre, og vært utro? Hvem vet.. men syns ikke du skal tenke på det! Det er deg han vil være med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Jeg skjønner jo at jeg ikke kan gjøre så veldig mye annet enn å godta dette og prøve å la være å fokusere på det. Men jeg synes ikke det er så enkelt. Tenker ganske mye på det. Både på den delen med at "tenk om han syntes de var bedre og mer spennende enn meg", "tenk om de har gjort noe som vi ikke har gjort", samt det at jeg synes det er et eller annet spesielt som er ødelagt oss imellom når vi ikke lengre er de eneste for hverandre. I tillegg er det jo ikke til å komme bort ifra at jeg også lurer på hvordan det hadde vært å ha sex med noen andre, og når "det spesielle" først er ødelagt, så kunne jeg også ha tenkt meg å ha den erfaringen, slik at vi i det minste stod på lik linje.

Huff, burde jo være så fornøyd med at vi har funnet hverandre igjen, men så tenker jeg så mye på dette at det ødelegger mye av gleden.

Vel, du hadde jo sjansen du også i det året dere var fra hverandre. Jeg synes det er litt dårlig av deg å begynne NÅ å tenke på at du også vil ha erfaring fra andre, ettersom han har det.

Sex er da ingen konkurranse om hvem som har hatt flest/færrest partnere, og fokuset bør ikke ligge på at det skal være "likt". Da begynner du å snakke om urettferdig fordeling av sex-erfaring, og da er du virkelig ute på ville veier.

De aller fleste har ulike erfaringer med flere enn partneren når de møtes. Hvor spesielt en har det med hverandre avhenger av paret selv, ikke av at man ikke har hatt partnere før.

En positiv ting i dette, kan jo være at han har noe nytt å lære bort til deg;)

Hvis du er åpen for det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...