Gå til innhold

Kyllingpizza... Og fruktsalat :)

Tuddelidu

Anbefalte innlegg

Ser man det!!!

Det kom noen til slutt og hjalp vår lille pusekatt :wink:

Og MINNIE!!!!Ta deg en liten ferie herifra.....

Du dummer deg rett og slett ut her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og MINNIE!!!!Ta deg en liten ferie herifra.....

Du dummer deg rett og slett ut her..

jeg tror ikke minnie er på kg lengre :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis noen er så klønete at de trenger oppskrift for å lage en fruktsalat har de uansett ikke noe på ett kjøkken å gjøre. Og hvem himler med øynene når man ber om oppskrift på en kyllingpizza?!

Minnie

Å herregud Minnie, kan ikke du la være å svare viss du ikke har noe konstruktivt å komme med? Du er ikke midtpunktet i en hver diskusjon vet du :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Viss jeg kan oppfordre deg Minnie til å sette deg ned og tenke i 2 sekunder.. Du skriver: "Og slik som du snakker nå virker det som om du er ute etter å latterliggjøre de som gir deg råd."

Hva vil du si at du gjorde i begynnelsen av innlegget da du skrev noe som "viss man er så talentløs på kjøkkenet da.."

Klarer du å forstå at dette blir noe motstridene? Og da syns jeg at du ikke burde belære andre i hvordan de skal/ikke skal skrive her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

Fruktsalat gjør alltid susen - det er en klassisk lett og ikke minst velsmakende dessert som passer til det meste.

Jeg bruker følgende ingredienser:

Frisk ananas, honningmelon, kiwi, pasjonsfrukt, mango, stjernefrukt, lychés samt et eple/appelsin/mandarin om jeg har det i hus.

Alle ingredienser skjæres opp i passende biter og legges i en dyp bolle. Deretter heller du over sukkerlake (avkjølt)

Til fruktsalaten serverer jeg råkrem. Her pisker du eggedosis av eggeplommer og sukker, og så tilsetter du pisket kremfløte.

Jeg har gjort det til tradisjon å servere denne eksotiske fruktsalaten i julen - og innslaget er like populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majones blandet med kremfløte blir en kjempegod saus. En pose må du nesten ha, synes jeg da - kan lett bli for mye fløtesmak ellers.

Jeg lager alltid denne salaten til jul og nyttår, og vi nyter den med fersk loff og varm kakao til julefrokosten.

Og fruktsalat med råkrem er skikkelig nammenam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...