Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #1501 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skal se på litt komedier nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #1502 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg fikk kortet ditt i dag, TK :strix: Det var kjempefint Diktet var også nydelig --------------------------------------------- Jeg sendte til dere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1503 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg fikk kortet ditt i dag, TK :strix: Det var kjempefint Diktet var også nydelig --------------------------------------------- Jeg sendte til dere i dag Jeg er glad du likte det. Lurer på om Mia har fått sitt? :klø: Jeg kom på et mye bedre dikt etter at jeg hadde skrevet sendt det. Jeg gleder meg til å få ditt kort. I kveld skal jeg skrive til Trulta, NoAngel og Tiarra. Det er så mange fine julekort at jeg hadde lyst til å kjøpe alle, men måtte begrense meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. desember 2009 #1504 Del Skrevet 8. desember 2009 Julekort er koselig Burde være flinkere til å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1505 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #1506 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg er glad du likte det. Lurer på om Mia har fått sitt? :klø: Jeg kom på et mye bedre dikt etter at jeg hadde skrevet sendt det. Jeg gleder meg til å få ditt kort. I kveld skal jeg skrive til Trulta, NoAngel og Tiarra. Det er så mange fine julekort at jeg hadde lyst til å kjøpe alle, men måtte begrense meg. Kanskje det kommer i morgen? Hva var det andre diktet da? ja, det er kjempemange fine julekort Det du kjøpte var mye finere enn det jeg kjøpte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1507 Del Skrevet 8. desember 2009 Kanskje det kommer i morgen? Hva var det andre diktet da? ja, det er kjempemange fine julekort Det du kjøpte var mye finere enn det jeg kjøpte da Jeg kan sende det på PM (det inneholder hele navnet ditt), eller vil du ha enda et julekort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1508 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg har kjøpt jule kort til kattungen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1509 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har skrevet til deg nå, NoAngel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1510 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg må huske på å poste i mårra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1511 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg gleder meg til å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #1512 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kan sende det på PM (det inneholder hele navnet ditt), eller vil du ha enda et julekort? Du kan sende på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. desember 2009 #1513 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil også høre diktene.. Jeg glemte å sjekke postkassa før jeg dro på jobb, så jeg vet ikke om jeg har fått kort i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #1514 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil også høre diktene.. Jeg glemte å sjekke postkassa før jeg dro på jobb, så jeg vet ikke om jeg har fått kort i dag. Jeg kan sende deg diktet på kortet mitt på PM om du vil høre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. desember 2009 #1515 Del Skrevet 8. desember 2009 Savner snikk-snakken jeg Tror jeg må begynne å skrive store fine tall på noen sider her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #1516 Del Skrevet 8. desember 2009 Savner snikk-snakken jeg Tror jeg må begynne å skrive store fine tall på noen sider her... Enig Du må sjekke postkassa i morgen da, trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. desember 2009 #1517 Del Skrevet 8. desember 2009 Savner snikk-snakken jeg Tror jeg må begynne å skrive store fine tall på noen sider her... Enig. Men litt glad i rosaboka mi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1518 Del Skrevet 8. desember 2009 Bahia: Du får diktet tilsendt på PM snart. Mia: Du får et eget dikt. Trulta: Du kan godt få lov til å skrive store fine tall i dagboken min hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #1519 Del Skrevet 8. desember 2009 nå har jeg puttet kortet i konvolutten sin. i mårra skal jeg poste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1520 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har sendt kort til deg i kveld, NoAngel. Jeg har sendt til Trulta_ også. I morgen eller torsdag skal jeg sende til Tiarra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå