kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1341 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Skjøner ikke hvorfor det blir for mye "mindfuck" hvis du alikevel ikke tror på det Jeg skal ihvertfall gjøre det, og gleder meg villt! Det blir for MYE mindfuck for min del, desuten forskjell på å tro og å vite om f.eks. "blir man født på ny, har man levd tidligere". Ikke noe for meg i alle fall. Stakkars deg Da jeg var 8 år drømte jeg at bestemor forgiftet meg. Jeg var redd for bestemor lenge etter Drømmer er svært sjeldent bokstavlige, og har som regel helt andre betydninger. Heldigvis! For en GRUUUUUUUUSOM DRØM! Endret 6. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1342 Del Skrevet 6. desember 2009 Det blir for MYE mindfuck for min del, desuten forskjell på å tro og å vite om f.eks. "blir man født på ny, har man levd tidligere". Ikke noe for meg i alle fall. For en GRUUUUUUUUSOM DRØM! Jammen da lar du jo være å gjøre det? Ja det var en trasig drøm, men har da drømt værre. Men som sagt, drømmer har gjerne andre betydninger, men det forstår ikke et barn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #1343 Del Skrevet 6. desember 2009 Det blir for MYE mindfuck for min del, desuten forskjell på å tro og å vite om f.eks. "blir man født på ny, har man levd tidligere". Ikke noe for meg i alle fall. Kristian da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1344 Del Skrevet 6. desember 2009 Jammen da lar du jo være å gjøre det? Ja det var en trasig drøm, men har da drømt værre. Men som sagt, drømmer har gjerne andre betydninger, men det forstår ikke et barn da Ja, derfor jeg sa at jeg ikke hadde turt det. Å når du spurte hvorfor prøvde jeg å forklare det...mindfuck er dekkende. Ja, men likevel en skummel drøm. Hadde blitt redd hadde jeg drømt noe sånt nå..som "voksen".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1345 Del Skrevet 6. desember 2009 Kristian da... HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1346 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg koser meg med gløgg og mandariner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1347 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg koser meg med gløgg og mandariner Det hørtes skikkelig godt ut! Jeg vurderer å ta tannpussen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #1348 Del Skrevet 6. desember 2009 HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????? Du skuffer meg altså *tarigjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. desember 2009 #1349 Del Skrevet 6. desember 2009 Du skuffer meg altså *tarigjen* Okioki, det er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #1350 Del Skrevet 6. desember 2009 Okioki, det er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1351 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg vurderer å ta tannpussen nå samme her. God natt, pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1352 Del Skrevet 6. desember 2009 Sov godt vakre mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1353 Del Skrevet 6. desember 2009 Herlig! Hva ser du for deg meg som, sånn foruten sjørøver? Jeg ser for meg deg som bjørnetemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1354 Del Skrevet 6. desember 2009 Det vil jeg prøve. Hva ser du for deg meg som? Jeg ser for meg deg som skipskokk på båten hvor Bahia er hvalfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 6. desember 2009 #1355 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1356 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 7. desember 2009 #1357 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei Tiarra! Har du en fin og avslappet søndag? Hadde en fin og veldig avslappet søndag. Vært hjemme hele dagen Har du det fint om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #1358 Del Skrevet 7. desember 2009 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. desember 2009 #1359 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei Hvordan skal vi gjøre det da? Sov godt vakre mennesker Åhh du skriver så pent til oss :rødme: Jeg ser for meg deg som skipskokk på båten hvor Bahia er hvalfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #1360 Del Skrevet 7. desember 2009 Hva ser dere meg som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå