Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1221 Del Skrevet 6. desember 2009 Føler du at det var riktig avgjørelse for deg? Jeg tar bare gode avgjørelser Hva slags sang vil du synge, Trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1222 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg vil også være med å synge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1223 Del Skrevet 6. desember 2009 Lover du å synge med den vakreste stemmen du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #1224 Del Skrevet 6. desember 2009 Det var da voldsomt! Men jeg skjønner deg godt. Ikke greit å være den eneste som gjør iallfall kan det føles slik noen ganger. I dag er jeg nok den eneste som gjør noe særlig ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1225 Del Skrevet 6. desember 2009 Lover du å synge med den vakreste stemmen du har? Men den er ikke særlig vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1226 Del Skrevet 6. desember 2009 I dag er jeg nok den eneste som gjør noe særlig ja... Vil du at vi skal komme og hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1227 Del Skrevet 6. desember 2009 Men den er ikke særlig vakker. Du kan være bakgrunnssanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1228 Del Skrevet 6. desember 2009 Du kan være bakgrunnssanger. Eller jeg kan holde kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. desember 2009 #1229 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har også stått opp og spist varme rundstykker, bløtkokt egg og litt diverse pålegg.. Nå skal jeg vel se håndballkampen, så dusje, så på jobb.. Skulle egentlig støvsugd og vasket gulv i dag, elektrikeren kommer i morgen, så da må det jo se greit ut her. Dumt jeg har senvakt... men jeg trodde ikke at elektrikeren skulle komme før tirsdag.. Så da kommer det vel til å se ut som et rotehus her tenker jeg... her er det vel ingen andre som kommer til å gjøre noe tenker jeg!! Sånn er det her også Leilighten var bombandert mens jeg var syk noen dager ------------------------------------------- Har dere hatt en fin helg? i går hadde vi besøk av en kompis av samboeren. Vi spiste pizza og drakk drinker. Veldig koselig Han og datteren lå over i til i dag. Sønnen min er fortsatt litt syk og sur, så han hadde liten tålmodighet med datteren til besøket De har forresten strødd lørdagsgodteri (jordbærpulver) over hele leiligheten. Må nok vaske i dag I dag skulle vi egentlig i bursdagsselskap, men jeg gidder rett og slett ikke dra med en sur gutt på bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1230 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei Bahia! Så kjedelig at sønnen din fortsatt ikke er i form, håper han føler seg bedre snart! Jeg har bare slappet av, i går lagde jeg pannekaker og koste meg glugg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1231 Del Skrevet 6. desember 2009 Sånn er det her også Leilighten var bombandert mens jeg var syk noen dager ------------------------------------------- Har dere hatt en fin helg? i går hadde vi besøk av en kompis av samboeren. Vi spiste pizza og drakk drinker. Veldig koselig Han og datteren lå over i til i dag. Sønnen min er fortsatt litt syk og sur, så han hadde liten tålmodighet med datteren til besøket De har forresten strødd lørdagsgodteri (jordbærpulver) over hele leiligheten. Må nok vaske i dag I dag skulle vi egentlig i bursdagsselskap, men jeg gidder rett og slett ikke dra med en sur gutt på bursdag Bahia Jeg har hatt en fin helg. Har egentlig bare slappet av, men gikk en lang tur både i går og i dag. Så dumt at sønnen din er og litt , men forhåpentligvis er han frisk og i godt humør i morgen. Hvilken drinker drakk dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1232 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg skal lage meg litt mat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1233 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva laget du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1234 Del Skrevet 6. desember 2009 Linser i tomatsaus. Det var det som tok absolutt kortest tid, uten større anstrengelser. Maten er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1235 Del Skrevet 6. desember 2009 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1236 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Endret 6. desember 2009 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1237 Del Skrevet 6. desember 2009 8. januar er visstnok en bergenserdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1238 Del Skrevet 6. desember 2009 Vil du jeg skal komme til Bergen 8 januar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1239 Del Skrevet 6. desember 2009 Gjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1240 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilken bydel i Bergen er best å bo i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå