Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Føler du at det var riktig avgjørelse for deg?

Jeg tar bare gode avgjørelser :opplyser:

Hva slags sang vil du synge, Trulta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Det var da voldsomt! Men jeg skjønner deg godt. Ikke greit å være den eneste som gjør :husarbeid: iallfall kan det føles slik noen ganger. :klem:

I dag er jeg nok den eneste som gjør noe særlig ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg nok den eneste som gjør noe særlig ja...

Vil du at vi skal komme og hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også stått opp og spist varme rundstykker, bløtkokt egg og litt diverse pålegg.. Nå skal jeg vel se håndballkampen, så dusje, så på jobb..

Skulle egentlig støvsugd og vasket gulv i dag, elektrikeren kommer i morgen, så da må det jo se greit ut her.

Dumt jeg har senvakt... men jeg trodde ikke at elektrikeren skulle komme før tirsdag..

Så da kommer det vel til å se ut som et rotehus her tenker jeg... her er det vel ingen andre som kommer til å gjøre noe tenker jeg!! :kjefte:

Sånn er det her også :sukk: Leilighten var bombandert mens jeg var syk noen dager :snurt:

-------------------------------------------

Har dere hatt en fin helg?

i går hadde vi besøk av en kompis av samboeren. Vi spiste pizza og drakk drinker. Veldig koselig :jepp: Han og datteren lå over i til i dag. Sønnen min er fortsatt litt syk og sur, så han hadde liten tålmodighet med datteren til besøket :ler:

De har forresten strødd lørdagsgodteri (jordbærpulver) over hele leiligheten. Må nok vaske i dag :)

I dag skulle vi egentlig i bursdagsselskap, men jeg gidder rett og slett ikke dra med en sur gutt på bursdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bahia!

Så kjedelig at sønnen din fortsatt ikke er i form, håper han føler seg bedre snart!

Jeg har bare slappet av, i går lagde jeg pannekaker og koste meg glugg ihjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også :sukk: Leilighten var bombandert mens jeg var syk noen dager :snurt:

-------------------------------------------

Har dere hatt en fin helg?

i går hadde vi besøk av en kompis av samboeren. Vi spiste pizza og drakk drinker. Veldig koselig :jepp: Han og datteren lå over i til i dag. Sønnen min er fortsatt litt syk og sur, så han hadde liten tålmodighet med datteren til besøket :ler:

De har forresten strødd lørdagsgodteri (jordbærpulver) over hele leiligheten. Må nok vaske i dag :)

I dag skulle vi egentlig i bursdagsselskap, men jeg gidder rett og slett ikke dra med en sur gutt på bursdag ;)

:vinke: Bahia

Jeg har hatt en fin helg. Har egentlig bare slappet av, men gikk en lang tur både i går og i dag.

Så dumt at sønnen din er :syk: og litt :sur:, men forhåpentligvis er han frisk og i godt humør i morgen. :jepp:

Hvilken drinker drakk dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...