Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #1201 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har aldri vært i kirken på julaften før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. desember 2009 #1202 Del Skrevet 5. desember 2009 Veldig glad i O Holy Night.. Også blir jeg i fryktelig godt humør når jeg hører Fairytale of New York med The Pogues Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #1203 Del Skrevet 5. desember 2009 Veldig glad i O Holy Night.. Også blir jeg i fryktelig godt humør når jeg hører Fairytale of New York med The Pogues Ja! Også elsker jeg "All I want for xmas" med Mariah Carey. Gla'sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1204 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror ikke jeg kan komme på én eneste stygg julesang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 5. desember 2009 #1205 Del Skrevet 5. desember 2009 jeg liker også "en stjerne skinner i natt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 5. desember 2009 #1206 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har aldri vært i kirken på julaften før! Jeg er ikke noe "kirke"-menneske. Men jeg syntes det er utrolig koselig å komme pyntet sammen med familien og ønske alle gamle kjente en god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1207 Del Skrevet 5. desember 2009 Vi går ikke i kirken på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #1208 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg er ikke noe "kirke"-menneske. Men jeg syntes det er utrolig koselig å komme pyntet sammen med familien og ønske alle gamle kjente en god jul. Jeg syns det høres veldig hyggelig ut faktisk, kan jeg bli med deg og familien din? Tror ikke jeg får med min familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 6. desember 2009 #1209 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg syns det høres veldig hyggelig ut faktisk, kan jeg bli med deg og familien din? Tror ikke jeg får med min familie Det er klart du kan det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1210 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er klart du kan det Å så glad jeg ble nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #1211 Del Skrevet 6. desember 2009 Godt at noen tok den. Takk for det! Og takk for deet. Hvilken av julesangene er deres fav.? O Holy night, får gåsehud av refrenget! Helt enig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1212 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=YS7giBJiAUM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. desember 2009 #1213 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1214 Del Skrevet 6. desember 2009 God morgen mine og Her er det oppholdsvær og det er ikke lett å se om det blir eller . Jeg har frokost og . Nå skal jeg snart lage dagens første . Jeg har få planer for i dag, kanskje gå en tur med ikke sikkert jeg gidder det heller. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1215 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=YS7giBJiAUM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. desember 2009 #1216 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har også stått opp og spist varme rundstykker, bløtkokt egg og litt diverse pålegg.. Nå skal jeg vel se håndballkampen, så dusje, så på jobb.. Skulle egentlig støvsugd og vasket gulv i dag, elektrikeren kommer i morgen, så da må det jo se greit ut her. Dumt jeg har senvakt... men jeg trodde ikke at elektrikeren skulle komme før tirsdag.. Så da kommer det vel til å se ut som et rotehus her tenker jeg... her er det vel ingen andre som kommer til å gjøre noe tenker jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1217 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har også stått opp og spist varme rundstykker, bløtkokt egg og litt diverse pålegg.. Nå skal jeg vel se håndballkampen, så dusje, så på jobb.. Skulle egentlig støvsugd og vasket gulv i dag, elektrikeren kommer i morgen, så da må det jo se greit ut her. Dumt jeg har senvakt... men jeg trodde ikke at elektrikeren skulle komme før tirsdag.. Så da kommer det vel til å se ut som et rotehus her tenker jeg... her er det vel ingen andre som kommer til å gjøre noe tenker jeg!! Det var da voldsomt! Men jeg skjønner deg godt. Ikke greit å være den eneste som gjør iallfall kan det føles slik noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #1218 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg spiser frokost, også har jeg bestemt meg for å ikke dusje i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #1219 Del Skrevet 6. desember 2009 Føler du at det var riktig avgjørelse for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. desember 2009 #1220 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er mange nydelige julesanger. Skal vi ta oss en sang nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå