Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ikke være naken under, men godt pakket inn i ullundertøy :nigo:

Regner med jeg må jage bort noen ekstra ungdomsskolegutter da, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke være naken under, men godt pakket inn i ullundertøy :nigo:

Regner med jeg må jage bort noen ekstra ungdomsskolegutter da, ja :fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket merke er det, Pjukset?

Har prøvd både nvey og Dr Hauschka. Sistnevnte gir fine vipper og er litt mer holdbar enn Nvey, men det tåler jo ikke noe fukt! Pittelitt fukt, og hei man ser ut som Lurch fra Addams Family :snurt:

Skulle ønske de klarte å lage noe mer vannavvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både nvey og Dr Hauschka. Sistnevnte gir fine vipper og er litt mer holdbar enn Nvey, men det tåler jo ikke noe fukt! Pittelitt fukt, og hei man ser ut som Lurch fra Addams Family :snurt:

:fnise:

:Nikke: De burde klare å lage noe som fungerer bedre enn som så. Problemet er jo at folk flest ikke bryr seg om det er organisk eller ikke, og dermed blir det ikke brukt like mye tid på å utvikle gode produkter. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Lancôme Ôscillation er best. Eventuelt cliniderm og max factor.Veldig lite nikkel i den cliniderm og det er :tommelopp::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

:Nikke: De burde klare å lage noe som fungerer bedre enn som så. Problemet er jo at folk flest ikke bryr seg om det er organisk eller ikke, og dermed blir det ikke brukt like mye tid på å utvikle gode produkter. :snurt:

Det er jo egentlig feil, for fler og fler har blitt veldig opptatt av at produkter skal være organisk, særlig hud/hår produkter og mat. Kanskje ikke de har inntatt sminkeverden enda? :)

Jaja, jeg får heller bruke organisk når jeg vet jeg ikke skal utenfor døra, og noe mer holdbart når det trengs :)

Jeg syns Lancôme Ôscillation er best. Eventuelt cliniderm og max factor.Veldig lite nikkel i den cliniderm og det er :tommelopp::popcorn:

Hva faan? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig feil, for fler og fler har blitt veldig opptatt av at produkter skal være organisk, særlig hud/hår produkter og mat. Kanskje ikke de har inntatt sminkeverden enda? :)

Jaja, jeg får heller bruke organisk når jeg vet jeg ikke skal utenfor døra, og noe mer holdbart når det trengs :)

Hva faan? :skratte:

Kristian82 har kunnskapene i orden. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian82 har kunnskapene i orden. :opplyser:

Jeg vet ikke helt jeg, nikkel er vel ikke det som gjør maskaraen skummel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg vet ikke helt jeg, nikkel er vel ikke det som gjør maskaraen skummel :gjeiper:

Mange plages av allergi når det gjelder nikkel, spes ved øynene. :snurt:

Men, kan godt diskutere noe annet enn mascara...F.eks. :vetikke:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange plages av allergi når det gjelder nikkel, spes ved øynene. :snurt:

Men, kan godt diskutere noe annet enn mascara...F.eks. :vetikke:

Hehe, ja det kan godt være, men nå tenker jeg på mer farlige ting som går i blodet, f.eks parafin.

Vi kan godt snakke mer om maskara, jeg liker å prate med deg om sminke :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian er skjønn :)

Det var veldig pent sagt Trulta. :hug: :hug: :hug::blomst:

Hehe, ja det kan godt være, men nå tenker jeg på mer farlige ting som går i blodet, f.eks parafin.

Vi kan godt snakke mer om maskara, jeg liker å prate med deg om sminke :skravle:

Riktig. Fint du liker å :skravle: med meg i alle fall da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...