kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #821 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg gikk ut med søppla nå, og det var bare SÅ kaldt! jeg vurderer nesten å kjøpe kjeledress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #822 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, det er nettopp sånn dress jeg tenkte å kjøpe, en blå en Tenk så deilig og varmt Og ikke minst sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #823 Del Skrevet 2. desember 2009 Tenk så deilig og varmt Og ikke minst sexy sexy om dama er naken under da...eller i alle fall ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #824 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg skal ikke være naken under, men godt pakket inn i ullundertøy Regner med jeg må jage bort noen ekstra ungdomsskolegutter da, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. desember 2009 #825 Del Skrevet 2. desember 2009 Varmedress er digg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #826 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg skal ikke være naken under, men godt pakket inn i ullundertøy Regner med jeg må jage bort noen ekstra ungdomsskolegutter da, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. desember 2009 #827 Del Skrevet 2. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #828 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns organisk mascara sucks big time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #829 Del Skrevet 2. desember 2009 Varmedress er digg ja --------------------------------- Hvilket merke er det, Pjukset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. desember 2009 #830 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg trenger snart ny mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #831 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvilket merke er det, Pjukset? Har prøvd både nvey og Dr Hauschka. Sistnevnte gir fine vipper og er litt mer holdbar enn Nvey, men det tåler jo ikke noe fukt! Pittelitt fukt, og hei man ser ut som Lurch fra Addams Family Skulle ønske de klarte å lage noe mer vannavvisende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #832 Del Skrevet 2. desember 2009 Har prøvd både nvey og Dr Hauschka. Sistnevnte gir fine vipper og er litt mer holdbar enn Nvey, men det tåler jo ikke noe fukt! Pittelitt fukt, og hei man ser ut som Lurch fra Addams Family Skulle ønske de klarte å lage noe mer vannavvisende. De burde klare å lage noe som fungerer bedre enn som så. Problemet er jo at folk flest ikke bryr seg om det er organisk eller ikke, og dermed blir det ikke brukt like mye tid på å utvikle gode produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #833 Del Skrevet 2. desember 2009 Har prøvd både nvey og Dr Hauschka. Sistnevnte gir fine vipper og er litt mer holdbar enn Nvey, men det tåler jo ikke noe fukt! Pittelitt fukt, og hei man ser ut som Lurch fra Addams Family Skulle ønske de klarte å lage noe mer vannavvisende. Jeg syns Lancôme Ôscillation er best. Eventuelt cliniderm og max factor.Veldig lite nikkel i den cliniderm og det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #834 Del Skrevet 2. desember 2009 De burde klare å lage noe som fungerer bedre enn som så. Problemet er jo at folk flest ikke bryr seg om det er organisk eller ikke, og dermed blir det ikke brukt like mye tid på å utvikle gode produkter. Det er jo egentlig feil, for fler og fler har blitt veldig opptatt av at produkter skal være organisk, særlig hud/hår produkter og mat. Kanskje ikke de har inntatt sminkeverden enda? Jaja, jeg får heller bruke organisk når jeg vet jeg ikke skal utenfor døra, og noe mer holdbart når det trengs Jeg syns Lancôme Ôscillation er best. Eventuelt cliniderm og max factor.Veldig lite nikkel i den cliniderm og det er Hva faan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #835 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er jo egentlig feil, for fler og fler har blitt veldig opptatt av at produkter skal være organisk, særlig hud/hår produkter og mat. Kanskje ikke de har inntatt sminkeverden enda? Jaja, jeg får heller bruke organisk når jeg vet jeg ikke skal utenfor døra, og noe mer holdbart når det trengs Hva faan? Kristian82 har kunnskapene i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #836 Del Skrevet 2. desember 2009 Kristian82 har kunnskapene i orden. Jeg vet ikke helt jeg, nikkel er vel ikke det som gjør maskaraen skummel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #837 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg vet ikke helt jeg, nikkel er vel ikke det som gjør maskaraen skummel :gjeiper: Mange plages av allergi når det gjelder nikkel, spes ved øynene. Men, kan godt diskutere noe annet enn mascara...F.eks. Endret 2. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 #838 Del Skrevet 2. desember 2009 Kristian er skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #839 Del Skrevet 2. desember 2009 Mange plages av allergi når det gjelder nikkel, spes ved øynene. Men, kan godt diskutere noe annet enn mascara...F.eks. Hehe, ja det kan godt være, men nå tenker jeg på mer farlige ting som går i blodet, f.eks parafin. Vi kan godt snakke mer om maskara, jeg liker å prate med deg om sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #840 Del Skrevet 2. desember 2009 Kristian er skjønn Det var veldig pent sagt Trulta. :hug: Hehe, ja det kan godt være, men nå tenker jeg på mer farlige ting som går i blodet, f.eks parafin. Vi kan godt snakke mer om maskara, jeg liker å prate med deg om sminke Riktig. Fint du liker å med meg i alle fall da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå