*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #741 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. desember 2009 #742 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg skjønner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #743 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvor kjapt løper du 5 km? Kristian82 lurer på hvem som hadde vunnet. Hm... Det vet jeg faktisk ikke, du. Har jeg aldri tenkt over... Jeg kan ta tiden en dag da, når den %¤#%=¤ snøen har smeltet litt vekk så jeg kan bruke skogsstiene igjen uten å risikere å falle og ødelegge dette supermodell ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #744 Del Skrevet 1. desember 2009 Hm... Det vet jeg faktisk ikke, du. Har jeg aldri tenkt over... Jeg kan ta tiden en dag da, når den %¤#%=¤ snøen har smeltet litt vekk så jeg kan bruke skogsstiene igjen uten å risikere å falle og ødelegge dette supermodell ansiktet Du skjønner det at K82 bruker å bli forbiløpt av noen middelaldrene damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. desember 2009 #745 Del Skrevet 1. desember 2009 Sov godt fine mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #746 Del Skrevet 1. desember 2009 Du skjønner det at K82 bruker å bli forbiløpt av noen middelaldrene damer. Aaaaaaha, derfor han "utfordrer" fremmende på nettet til et fiktivt race for å se om han kunne vinne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #747 Del Skrevet 1. desember 2009 Sov godt fine mennesker Du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #748 Del Skrevet 1. desember 2009 Sov godt fine mennesker God natt, sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #749 Del Skrevet 1. desember 2009 ebay?? Jeg trenger da ikke kjøpe noe mannfolk Kristian82 skulle ønske at noen ville kjøpe han. Gjerne en dame som Middelfart forresten...Kanskje hun er her på Kg...og liker innleggene mine? Bare å si Hei i alle fall. Hm... Det vet jeg faktisk ikke, du. Har jeg aldri tenkt over... Jeg kan ta tiden en dag da, når den %¤#%=¤ snøen har smeltet litt vekk så jeg kan bruke skogsstiene igjen uten å risikere å falle og ødelegge dette supermodell ansiktet Oki, liker å løpe når det er snø eller regn = rambo. Men redd for å falle jeg også. Ta tiden og si ifra, hvor i landet løper du? Du skjønner det at K82 bruker å bli forbiløpt av noen middelaldrene damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #750 Del Skrevet 1. desember 2009 Aaaaaaha, derfor han "utfordrer" fremmende på nettet til et fiktivt race for å se om han kunne vinne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #751 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #752 Del Skrevet 1. desember 2009 Aaaaaaha, derfor han "utfordrer" fremmende på nettet til et fiktivt race for å se om han kunne vinne det? Svar på innlegget mitt ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #753 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg liker også å løpe hele året rundt, men i år hadde jeg noen dævelsk glatte sko, kom jo ikke opp bakken uten å knee meg i haka omtrent Jeg løper blant Vestlandets vakre fjell og fjorder, jeg. I bratt og ulendt terreng, med masse bratte og tunge bakker = enda mer rambo Hvor løper du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #754 Del Skrevet 1. desember 2009 K82. Kan ikke være lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #755 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg heier på WildRider. No offence, K82. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #756 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg liker også å løpe hele året rundt, men i år hadde jeg noen dævelsk glatte sko, kom jo ikke opp bakken uten å knee meg i haka omtrent Jeg løper blant Vestlandets vakre fjell og fjorder, jeg. I bratt og ulendt terreng, med masse bratte og tunge bakker = enda mer rambo Hvor løper du da? såpass ja. Jeg løper en skogsti på 5 km...med noen bakker..østlandet. K82. Kan ikke være lett Nei Jeg heier på WildRider. No offence, K82. Nå ble jeg skuffet...Du vet kristian82 sliter med å bli løpt forbi av gamle tykke damer, og likevel unner du ikke kristian82 en seier Wildrider slår jeg aldri, men at du ikke kunne heie på meg en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #757 Del Skrevet 1. desember 2009 Svar på innlegget mitt ovenfor Prøver du å kommandere meg til ting?! Åh, kom hit søtnos så skal jeg vise deg hvordan det skal gjøres... :pisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #758 Del Skrevet 1. desember 2009 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #759 Del Skrevet 1. desember 2009 Prøver du å kommandere meg til ting?! Åh, kom hit søtnos så skal jeg vise deg hvordan det skal gjøres... :pisk: :hoho: Stjerne i margen til WildRider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #760 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har fans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå