trulta_ Skrevet 8. november 2011 #7281 Del Skrevet 8. november 2011 Herregud for en dag 1 Superglad for at du kom deg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. november 2011 #7282 Del Skrevet 8. november 2011 Synes du ikke det er kjedelig å reise alene da Kitten? Jeg tror jeg ville savnet noen å prate med osv.. og dele reisegleden med hvis du skjønner hva jeg mener. Fordelen er at man kan gjøre akkurat som man vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7283 Del Skrevet 8. november 2011 Trulta Mia: Jeg synes bare det er deilig å reise alene. Det å ikke måtte ta hensyn til noen, og kunne gjøre akkurat det man vil på en tur, synes jeg er kjempeflott. Når det er sagt, kunne jeg ikke gjort det mer enn en langhelg. Det tror jeg hadde blitt for ensomt, selv om man kommer i snakk med folk på turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. november 2011 #7284 Del Skrevet 8. november 2011 det er sant. Hadde sikkert blitt kjedelig med en 14 dagers tur alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7285 Del Skrevet 8. november 2011 Nei, det hadde jeg ikke giddet. Har man 14 dager, har man også tid til at alle får gjort det de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. november 2011 #7286 Del Skrevet 8. november 2011 det er sant! Og så kan man jo gjøre litt som alle har lyst til om man reiser mange. Sånn at alle får gjort noe som de har lyst til iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7287 Del Skrevet 9. november 2011 Dag 3 og 4 i Brussel: Store deler av dag 3, gikk med til å vindusshoppe. Egentlig ville jeg shoppe, men jeg hadde ikke plass til noen ting i bagasjen. Tror lommeboken min var glad for det. Ellers så jeg EUparlamentet den dagen. Greit å ha sett, men når det kommer til stykket er det bare en bygning. Dag 4, hadde jeg ikke så god tid. Så da fikk jeg bare sett Mini Europe, før jeg satt meg på toget til Amsterdam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. november 2011 #7288 Del Skrevet 9. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 #7289 Del Skrevet 11. november 2011 Rekker ikke lese nå, fro blikket når ikke frem til skjermen mer i kveld. Men fikk med meg at du nå har overtatt EU-parlamentet. Blir spennende å følge din videre ferd med SM og storpolitikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. november 2011 #7290 Del Skrevet 11. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. november 2011 #7291 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg syns du er en tøffing som reiser rundt alene TK, jeg hadde ikke turt det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. november 2011 Forfatter #7292 Del Skrevet 11. november 2011 for det Beib, men jeg føler meg ikke modig som gjør det. Er heller mer slik at jeg føler meg fri! I dag har jeg tilbragt hele dagen med min franske familie. Det var veldig kjekt, men det er også veldig slitsomt. Sønnen deres spurte om jeg ville være med ut med han og en kompis i morgen kveld. Det tenker jeg at kan være kjekt, så jeg sa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. november 2011 #7293 Del Skrevet 11. november 2011 Hva gjorde dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. november 2011 Forfatter #7294 Del Skrevet 11. november 2011 Vi drakk cider, og snakket. Så spiste vi formiddagsmat. Jeg fikk en paté med avocado, oksekjøtt som hadde lagt i rødvin, og to desserter. En kake som heter Paris brest og en typik dessert fra Normandie, som jeg ikke husker hva heter nå. Enkelt forklart er det kald risengrynsgrøt med masse kanel. Var egentlig ganske godt, selv om det høres ekkelt ut. Så var vi på utflukt til plage de debarquement, som var der hvor de allierte ankom på D-dagen. Etter det spiste vi middag. Da fikk jeg en grønnsakssuppe og quiche, samt sjokoladeyoghurt til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. november 2011 #7295 Del Skrevet 12. november 2011 Før jeg entret tråden, sørget jeg for å ha fremme fersk lettmelk til oreokjeksene. Oreokjeks ser ut som noe en tidligere venninne av meg kunne ha bakt. Jeg kan ikke huske en gang hun "lagde mat" hos meg, uten at det endte i røykutvikling og kastet kasserolle - eller i det minste en time med stålull. Hun var stadig like optimist. Og jeg måtte stadig overgå meg selv på kjøkkenet, i håp om å fremdeles ha kjøkken dagen derpå. Vel hun er nå vann under bruen. Skål for blondiner. De gjør verden spennendere. Fikk du riskrem med kanel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. november 2011 Forfatter #7296 Del Skrevet 12. november 2011 Ja, riskrem med kanel kan man kalle det, men er ikke helt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. november 2011 #7297 Del Skrevet 12. november 2011 Du får forsøke å fravriste dem oppskriften en dag. Nå er det god natt fra meg. Skal alt for tidlig opp i morgen. Ha det snasent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. november 2011 #7298 Del Skrevet 12. november 2011 og fortsatt god helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. november 2011 #7299 Del Skrevet 12. november 2011 Før jeg entret tråden, sørget jeg for å ha fremme fersk lettmelk til oreokjeksene. Oreokjeks ser ut som noe en tidligere venninne av meg kunne ha bakt. Jeg kan ikke huske en gang hun "lagde mat" hos meg, uten at det endte i røykutvikling og kastet kasserolle - eller i det minste en time med stålull. Hun var stadig like optimist. Og jeg måtte stadig overgå meg selv på kjøkkenet, i håp om å fremdeles ha kjøkken dagen derpå. Vel hun er nå vann under bruen. Skål for blondiner. De gjør verden spennendere. Fikk du riskrem med kanel? Spenning i tilværelsen gjør livet verd å leve, eller?!?! Siden jeg ikke liker verken risgrøt eller riskrem så tipper jeg at desserten din ikke er noe for meg TK, men patèen kunne jeg godt tenkt meg å smake på :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. november 2011 #7300 Del Skrevet 12. november 2011 Ble jo direkte sulten av å lese hva du fikk å spise, dem er glad å spise i Frankrike gitt. Men er dem ikke ganske slanke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå