Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ante ikke at det fantes. Lurer på om den er å få kjøpt på nettet? Jeg får jo urter og te og sånn fra iHerb.com, så da må det vel finnes noe iIs.com, ellerno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler ikke du heller nøtter Guri? :klem:

Tåler noen. Men tar ikke sjansen :opplyser:

Jeg har spist kinderis i dag. :is:

Kinderis?! :sikle:

Ante ikke at det fantes. Lurer på om den er å få kjøpt på nettet? Jeg får jo urter og te og sånn fra iHerb.com, så da må det vel finnes noe iIs.com, ellerno?

Isbilen?

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal til Trondheim noen gang så kjøp Cielo-is på Solsiden. Spør etter kindersjokoladeis. :opplyser:

De kaller den noe annet nå. Hvit sjokolade og et eller annet.

Den er himmelsk.

Samme her Guri. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Kinderis er is som smaker kindersjokolade. Den var kjempegod. :sikle:

På kvelden i går var det jo ost og vinkveld. :vin: Det var kjempekoselig. Jeg hadde kjøpt en halvflaske med vin, og de andre synes den var så søt at de tilbød meg sin. Så har jeg min egen til en annen dag. :ler:

Jeg var superfransk i dag og spiste croissant til frokost. Vi er to stykker som har funnet ut at det skal bli fast lørdagstradisjon i Frankrike. I kveld er de fleste innstilt på å gå ut på byen, og i morgen er det marked.

Jeg gleder meg til å fylle opp kjøleskapet mitt med frisk frukt og ferske grønnsaker. Kjøleskapet mitt har forreten er veldig enkel inndeling. Jeg har en grønnsaksskuff, en hylle for frukt, og en hylle for melkeprodukter og middagsrester. Jeg har ikke noe pålegg i kjøleskapet mitt. Går mest i kornblanding/frukt/yoghurt til frokost. Så spiser jeg jo stor lunch på skolen.

Forresten gleder jeg meg masse til jeg har spist opp pastaen min. For da skal jeg smake quinoapasta. :)

Ellers skal jeg tilbringe høstferien min Her + en tur til Amsterdam. Det er foreldrene til hun ene i klassen min som eier det. Så hun har invitert alle sammen ned dit. :nigo:

Utsetter lett Brusselturen min for å bo så flott noen dager. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitte her mens :bigfoot: ser film ser det ut til. :ler:

Neida.. jeg skal spise nå og skal vi bare slappe av resten av kvelden.

Var bare å dra rett på kino etter jobb, så det var godt å kunne ta på seg joggebuksa og senke seg ned i sofaen. :jepp:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng som skal ut og spise, noe fransk ett eller annet sted. Så skal vi kanskje videre ut på byen. Men jeg er trøtt, så jeg tror jeg drar hjem og legger meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trøtt. Våknet kl halv 7 av meg selv faktisk.. vekkerklokka ringte ikke før 06.50.

Uvanlig til å være meg. Nå skal jeg straks krype inn i armkroken til :bigfoot: og se film. :nigo:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...