Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skrev også inn "trulta" en gang på FB, men da kom det jo ingen opp :ler:

:hoho:

Hun har ønsket seg tøfler så blir nok det, og så tenkte jeg å se om jeg finner en bok også. :)

Hva skal du gi din mor?

Mamma skal få øredobber, hun fikk smykket i fjor. Så da skal jeg kjøpe øredobbene i år, dem er så små at hun kan ta de med seg.

Jeg har nettopp kokt havregrøt og skal spise frokost mens jeg leser avisen. :opplyser:

Ble du mett og god?

Jeg skal snart spise ei skive med nugatti.

Men den frister ikke så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faen så tett av dem å stenge alle trådene! er så sur at jeg lurer på å slutte med kg!! :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har jeg vasket vinduene og hengt opp julestjerne :opplyser:

Jeg fant en boks med "snø" til å ha på vinduene fra i fjor, men er tom for teip, så det må taes senere. Våknet også opp til snø i dag. Hadde det ikke vært for at det var så rotete hjem her, hadde jeg fått julestemning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen så tett av dem å stenge alle trådene! er så sur at jeg lurer på å slutte med kg!! :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Helt enig.

Å skrive i dagbøkene vil jo føre til samme "problem" som på snikk-snakk ( tydeligvis veldig irriterende å måtte se trådene "våre" dukke opp under "siste innlegg")!

Det var veldig mange brukere som benyttet seg av slike tråder også!

Skal man da ta hensyn til faste brukere eller gjester som klager på alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så livsgleden min forsvant litt med snikk snakk :sukk:

Får jeg ikke med meg husvarm og pansertråden kommer jeg til å slutte å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoAngel får jo ikke svar på ris og ros om hun får flyttet sin tråd til dagbøker heller...

Men uansett så vil jo f.eks. trulta sin dagbok ligge et annet sted enn f.eks. kattungen og K82, pga sortering etter brukernavn i dagbøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen bør forklare dem pent at å skyve vekk et problem ikke er det samme som å løse det. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoAngel får jo ikke svar på ris og ros om hun får flyttet sin tråd til dagbøker heller...

Men uansett så vil jo f.eks. trulta sin dagbok ligge et annet sted enn f.eks. kattungen og K82, pga sortering etter brukernavn i dagbøkene.

Ja, det er jo det som er så irriterende. For det om det ligger på "mine innlegg" så er det ikke det samme :sukk:

Kanskje noen bør forklare dem pent at å skyve vekk et problem ikke er det samme som å løse det. :lete:

Veldig :enig: Om vi er et så stort "problem" så kan dem jo bare stenge oss vekke fra KG.

Tråden K82 opprettet på ris og ros ble stengt, så det er tydeligvis vanskelig å få sagt noe som helst :roll:

Ja, diktaturet lenge levet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt tragisk.

kanskje vi skulle finne et annet forum. snikk snakk blir jo sååå mye brukt uten oss liksom ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt tragisk.

kanskje vi skulle finne et annet forum. snikk snakk blir jo sååå mye brukt uten oss liksom ??

Disse trådene passer jo heller ikke under dagbøker, mener nå jeg. Dagbok er en plass der en person skriver og andre kommenterer.

I våre tråder diskuterer jo alle løst og fast.

Syns det har vært fryktelig mange tråder med klaging på oss nå!

Evt at de lager et nytt underforum der skravletråder kan opprettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo bare å ta en titt på snikk snakk. Er ikke et eneste innlegg der opprettet etter at våre tråder ble stengte. Vurderer å kuppe den tråden som er nederst. Den; lurer på hva som står her(eller no slik). :snurt:

Det er skravling vi holder på med, ikke no dagbokgreier. Føler faktisk at jeg ødelegger litt av Kittens dagbok med å være her inne? For det er liksom hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...