Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:helen: for forslag alle sammen. Jeg heller en del mot Alice. For det første har jeg alltid synes at det er et veldig fint navn. For det andre så klinger det bra til fornavnet mitt, synes jeg.

Charlene er også fint, men klinger ikke like bra. Lurer på om mine foreldre blir såret eller fornærmet om jeg endrer navnet mitt? :klo: Jeg gjør det jo fordi det er tungvint å ha et lite internasjonalt navn. Skal jo bruke mitt gamle fornavn hjemme. :jepp:

Hvor lang tid tar en navneendring? :klo: Jeg må finne ut av det. For om jeg endrer navn, må jeg også ha nytt pass, og det vet jeg ikke om jeg har tid til å styre med nå.

Vil noen ha peanut fudge brownies, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bytte ut fornavn nr 1?

Trudde du skulle ha det som ett mellomnavn jeg.

Nei, jeg skal ikke bytte ut fornavn nummer en. Vil ha det som mellomnavn, men presentere meg med det i utlandet. Skjønner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært peanøtter i det ville jeg gjerne hatt litt. :jepp:

Det kan ta litt tid nå i ferien å bytte navn ja.. mitt var ikke i orden før etter et par måneder faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært peanøtter i det ville jeg gjerne hatt litt. :jepp:

Det kan ta litt tid nå i ferien å bytte navn ja.. mitt var ikke i orden før etter et par måneder faktisk...

Har du ikke nøttealergi da? Peanøtter er ikke nøtter. :opplyser:

Må uansett tenke litt mer på navnebytte. Er veldig innstilt på det, men lurer på hva mamma og pappa ville sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...