Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Dag 2 i London:

Min mor og jeg kjøpte med oss frokost og dro til leiligheten. Så laget vi :kaffekopp: De har espressomaskin, så vi kunne velge mellom espresso, latte og vanlig :kaffekopp: Jeg tok latte. :)

Vi spiste og koste oss, og etter frokost dro min mor, min bror og jeg på marked. Vi var på tre gatemarkeder, det første var det aller mest spennende. Der hadde de absolutt alt du kunne tenke deg, i en herlig miks. Det så ut som et loppemarked blandet med et garasjesalg. :ler: Jeg smakte frityrstekt blekksprutsnacks der. Det var ikke godt. :fnise:

Jeg kjøpte en kul kjole på det andre markedet vi var på, men får jo ikke brukt den i det drittværet vi har her. :snurt:

På kvelden gikk vi alle sammen ut og spiste på en av Londons fineste restauranter, The Ivy. Jeg spiste lam, min mor og bror spiste pasta og han andre spiste fisk. Alle var kjempefornyøyd med maten. Etterpå gikk vi og tok en drink i en bar, men jeg testet ikke en ny drink. Valgte faktisk en alkoholfri en som jeg ikke husker hva het. Etter det gikk vi egentlig bare tilbake til hotellet, for da var vi trøtte.

Dag 3:

Shoppingdagen.

Min mor og jeg dro til Nord-Europas største kjøpesenter, Westfield. Der :shoppe: vi en del, men jeg shoppet også på Oxford street, så husker ikke hva jeg kjøpte hvor. Oppsummering av alt jeg har kjøpt kommer senere. :)

Vi var der ganske lenge, før vi dro til Snublefot, men hun var dessverre ikke på jobb. Bestemoren (vi tror hun var bestemoren iallfall) var der da. :) Hun var kjempeherlig. :jepp:

På kvelden møtte de oss igjen, og så gikk vi ut og spise på en italiensk restaurant, hvor det tok evigheter å få maten. :filer: De sa til oss at "først må vi lage maten til dem ved siden av dere, deretter kan vi begynne på deres mat." :klaske: Maten var god da, men det er det minste man kan forvente. Jeg la merke til at tipsen var inkludert på regningen, og min erfaring er at det er som regel en grunn til at de inkluderer den selv.

Etter middag dro vi til hotellet alle sammen, og drakk noe te. Mens vi satt i baren kom en liten mus. Den var kjempesøt. :rodmer:

Vi sa "ha det" til dem den kvelden, for min bror skulle på universitet dagen etter, og visste ikke om han hadde tid til å treffe oss før vi reiste.

Dag 4:

Denne dagen skulle vi da dra hjem. Etter å ha sjekket ut fra hotellet, gikk vi for å spise frokost, så tok vi t-banen til Oxford Street for å :shoppe: Vi gikk også i Regions Street, og på et kjøpesenter hvor vi spiste crèpes med nutella. :sikle:

Etterpå dro vi bare til hotellet for å hente bagasjen vår, og så dro vi til flyplassen. Var ingenting spennende som skjedde på vei hjem. Pappa hentet oss på flyplassen, og fortalte at han hadde vasket rommet mitt mens vi var vekke, for han hadde kjedet seg sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skulle jeg da si hva jeg hadde kjøpt. :klaske:

En vårjakke

To kjoler

Fire bher

Tre t-skjorter

En bluse

Tror det var alt, men har på følelsen at jeg har glemt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, veldig fin ticker du har fått deg!

Kanskje jeg også skal lage meg en ticker for turen min. Litt lenge igjen da egentlig.

Bestilte meg billetter til konsert i går, DiDerre i sommer. Den bruker å være ganske bra. Stor allsang faktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, veldig fin ticker du har fått deg!

Kanskje jeg også skal lage meg en ticker for turen min. Litt lenge igjen da egentlig.

Bestilte meg billetter til konsert i går, DiDerre i sommer. Den bruker å være ganske bra. Stor allsang faktor!

:helen:

Ja, du bør lage ticker. :jepp:

Når og hvor er konserten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten er 15.07 på Løkta, faktisk på bursdagen til pappa.

:tommelopp: Hvem skal du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bestevennine, vi har vært på samme konserten 2 ganger før, men da fikk vi billetter til konserten på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevennine, vi har vært på samme konserten 2 ganger før, men da fikk vi billetter til konserten på lørdag.

Det blir sikkert kjempekjekt. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint referat, Kitten! :nigo: Jeg fikk veldig lyst å spise på The Ivy nå, jeg :fnise:

Trulta; du må ha ticker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint referat, Kitten! :nigo: Jeg fikk veldig lyst å spise på The Ivy nå, jeg :fnise:

Trulta; du må ha ticker :jepp:

:helen: Maten var ikke dyr der, omtrent som å spise i Norge. Drinkene var litt dyrere da. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha penger og tid til å dra til London! :hjerte: Det er min favorittby over alle :jepp: Hvor ligger The Ivy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha penger og tid til å dra til London! :hjerte: Det er min favorittby over alle :jepp: Hvor ligger The Ivy?

Ved 7 dials. I Vis-a-vis St. Martins Theatre og i nærheten av Covent Garden. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...