Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nigo:

Hvor lenge skulle dere være i USA, Mia? Du har sagt det flere ganger, men det står stille for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg må opp halv 7 i morgen. Eller.. må opp før faktisk.. kvart over 6. Skal lage kakao til :cool: De skal ha utedag med ski IGJEN. Kan de ikke gå mer på skøyter da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg må opp halv 7 i morgen. Eller.. må opp før faktisk.. kvart over 6. Skal lage kakao til :cool: De skal ha utedag med ski IGJEN. Kan de ikke gå mer på skøyter da? :ler:

Du kan gjøre som Trulta. Sove i tråden min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da var det klart for oppdatering etter Londonturen. :)

Dag 1:

Pappa sto opp kl 05.00 med oss, for å kjøre oss til flyplassen. Jeg hadde med :kaffekopp: i :reise: for vi har kjøpt inn mange pappkrus til å ha :kaffekopp: i.

Flyturen bort var lite spennende. Det var mange ledige plasser, likevel hadde min mor og jeg en dame som valgte å sette seg ved siden av oss. Der satt hun og sminket seg hele turen. :)

Etter å ha ankommet Gatwick tok vi toget til Victoria Station, og deretter drosje til min bror sin leilighet. Vi skulle ikke bo der, men var for tidlig ute til å sjekke inn på hotellet, og det var bare ti minutter å gå mellom hotellet og leiligheten.

Han deler leilighet med sønnen til noen venner sv mamma og pappa. Han studerer motedesign (uten å være homofil, jeg føler alle som studerer motedesign er det), og jeg fikk se noen av prosjektene han jobbet med. Herregud! så flink han var til å tegne. :daane:

Vi fikk også se et prosjekt de samarbeider om, men det er noe som forhåpentligvis kommer på markedet senere, så vil ikke si noe mer. :)

Etter å ha vært der en stund fulgte min bror oss til hotellet, vi sjekket inn. Badeværelset vårt så forresten ut som badet i en båt. :opplyser: Etter at mamma rotet vekk passet sitt tre ganger på ti minutter. :ler:

Deretter gikk vi på et engelsk frokoststed og spiste litt. Stedet så ut som en ferge inni. Maten var god, men underholdningen var det beste. Hun som serverte oss så veldig dårlig, og snublet i alt. Hun så bare det som var rett fremfor henne. Vi døpte henne for Snublefot.

På ettermiddagen så vi The Mousetrap av Agatha Christie. Forestillingen var bra, men det kuleste er å kunne si at jeg har sett den forestillingen som har gått lengst i hele verden. :nigo:

Middagen ble spist på en italiensk restaurant hvor Super Mario var kokk. Kokken så virkelig ut som ham, og så hadde de hvite og røde uniformer. :ler:

Etter middag gikk vi tilbake til hotellet.

- - - - - - - - - - - - -

Nå skal jeg ta et bad og kle på meg, så resten må jeg skrive om senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: TK!

Velkommen tilbake. Jeg så den nye tickeren og tenkte at du kanskje var tilbake :) Så jeg bestemte meg for å komme innom.

Må si at det er innmari hyggelig å lese om delavførstedagen av turen til London! Jeg er så misunnelig på deg! Gleder meg til å lese om resten :hoppe:

Amsterdam er forresten en av mine fav. byer. Jeg var der i 2009 og savner de flotte markedene. Jeg trodde alltid at, selv om jeg aldri ellers røyker noe som helst, kom til å røyke hvis jeg noen gang var i Amsterdam, men så skjedde det ikke siden eks mente at jeg kom til å bli dårlig og at turen blir ødelagt. Jeg vil dra tilbake (ikke for å røyke :fnise: ) men jeg synes det er en vakker by som har mye å tilby og som trolig er vakrere om sommeren enn i februarmåned.

Men her er et lite råd: Hva enn du gjør, dra aldri på Japanese Pancake World!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: TK!

Velkommen tilbake. Jeg så den nye tickeren og tenkte at du kanskje var tilbake :) Så jeg bestemte meg for å komme innom.

Må si at det er innmari hyggelig å lese om delavførstedagen av turen til London! Jeg er så misunnelig på deg! Gleder meg til å lese om resten :hoppe:

Amsterdam er forresten en av mine fav. byer. Jeg var der i 2009 og savner de flotte markedene. Jeg trodde alltid at, selv om jeg aldri ellers røyker noe som helst, kom til å røyke hvis jeg noen gang var i Amsterdam, men så skjedde det ikke siden eks mente at jeg kom til å bli dårlig og at turen blir ødelagt. Jeg vil dra tilbake (ikke for å røyke :fnise: ) men jeg synes det er en vakker by som har mye å tilby og som trolig er vakrere om sommeren enn i februarmåned.

Men her er et lite råd: Hva enn du gjør, dra aldri på Japanese Pancake World!

:hug:

:vinke:

:helen: for det :) Jeg koste meg masse, og skal fortelle om resten i morgen / på lørdag. Ble oppringt fra jobb og har nettopp kommet hjem. Gidder ikke ta det nã.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...