Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender du postkort i så fall? :pls:

Vil dere ha postkort fra Riga forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Da må jeg få adressen din igjen. Ja, jeg vet jeg har fått den mange ganger før, men har rotet den vekk. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen:

Nå stikker jeg, for jeg må rydde litt til jeg får besøk i morgen.

:vinke: Lover det ikke blir like lenge til neste gang jeg logger på :fnise:

Ha en super lørdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvorfor får jeg alltid lyst på :kaffekopp: når kaffekannen er i oppvaskemaskinen? :klø:

- - - - - - - - - - - - - - - -

I går gikk jeg tur med ei venninne etter jobb. Etter turen gikk vi hjem til meg og spiste jordbær. :sikle:

Skal jobbe i dag, men har fri i morgen. :nigo: Først skal jeg treffe ei venninne til en kopp :kaffekopp: og masse :skravle:. Senere på kvelden kommer hun jeg skal til Riga med ut til meg og så skal vi planlegge hvilke spabehandlinger vi vil ta. :hoppe: De må nemlig bestilles på forhånd.

Begynner å glede meg kjempemasse til turen nå! :hoppe:

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Nå på lørdag skulle jeg egentlig finne på noe med ei venninne på dagtid. Siden jeg skal reise vekk ble jeg imidlertid spurt om det var greit om jeg byttet om på frihelgen min. Det er helt greit, for da registreres det som vanlig frihelg, og ikke at jeg har bedt meg fri. Så jeg taper ikke noe på det.

Sendte melding til henne for halvannen uke siden og spurte om vi kunne finne på noe om kvelden istedenfor. Jeg har ennå til gode å få svar på den tekstmeldingen. Så nå har jeg takket ja til å være med noen andre ut på byen.

Hun er veldig grei, men utrolig treg til å svare på meldinger. Kjenner jeg henne rett får jeg svar i nitiden lørdag kveld. Sier seg selv at det ikke går an å planlegge noe med henne.

Hvis det er dårlig vær på søndag skal jeg kanskje se Inception på kino.

Hva er deres planer for resten av uken og helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Spa i Riga høres herlig ut! :strix: Jeg elsker å planlegge! Det er så gøy å planlegge turer man skal på :jepp:

Håper du koser deg resten av uka. Kommert sterkere tilbake igjen på søndag kveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få en :kaffekopp: av meg?? :)

:sprettert:

Jeg har ingen planer, eller dvs mange planer til helgen (og ingen passer sammen) så dvs at jeg må velge, og vet ikke om jeg burde velge av samvittighet eller hva jeg helst vil gjøre. Og hva vil jeg helst gjøre? AAAAAAAAAnnnnner ikke.

Tror jeg skal dra å trene i dag, å klarne tankene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sjeldent besøk innom boken din! :)

Ser du skal til Riga! Så artig! Jeg aner forøvrig ikke hva slags land det er snakk om, men de fleste utenlandsferier er jo bra uansett. ;)

I dag har jeg jogget opp mot Keiservarden i finværet. Jogget ikke helt opp da, fordi jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle ta den helt ut i dag siden jeg trente veldig hardt i går. Så joggeturen ble på akkurat 45 min, men i og med at det er stigning hele veien, så er det jo egentlig ganske godt gjort. Var ikke så veldig langt unna toppen. :)

Hva skal du til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sjeldent besøk innom boken din! :)

Ser du skal til Riga! Så artig! Jeg aner forøvrig ikke hva slags land det er snakk om, men de fleste utenlandsferier er jo bra uansett. ;)

I dag har jeg jogget opp mot Keiservarden i finværet. Jogget ikke helt opp da, fordi jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle ta den helt ut i dag siden jeg trente veldig hardt i går. Så joggeturen ble på akkurat 45 min, men i og med at det er stigning hele veien, så er det jo egentlig ganske godt gjort. Var ikke så veldig langt unna toppen. :)

Hva skal du til høsten?

Riga er hovedstaden i Latvia. :opplyser: Vil du ha postkort derifra? Hvis så må du sende meg adressen din. :)

Så flink du er til å jogge. :klappe:

Til høsten skal jeg ta siste året av bachelorgraden min i amerikansk politikk. Etter det skal jeg ta journalistikk. Eller det er i hvert fall planen nå. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få en :kaffekopp: av meg?? :)

:sprettert:

Jeg har ingen planer, eller dvs mange planer til helgen (og ingen passer sammen) så dvs at jeg må velge, og vet ikke om jeg burde velge av samvittighet eller hva jeg helst vil gjøre. Og hva vil jeg helst gjøre? AAAAAAAAAnnnnner ikke.

Tror jeg skal dra å trene i dag, å klarne tankene mine.

Jeg synes du bør velge det du har lyst til. Med mindre det innebærer å f.eks droppe et bryllup eller lignende til fordel for å gå på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det :regn: og jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å bli lei av det nå. Jeg vil mye heller ha :sol:. :snurt:

Skal jobbe i dag, og regner med at det kommer til å blir veldig stille på jobb. :filer:

- - - - - - - - - -

I går kveld kom venninnen min ut til meg, og så bestilte vi spabehandlingene vi vil ta. De jeg har valgt er:

Spa peeling

Aromaterapimassasje

Antistressmassasje

Bodywrapping

Spa hårbehandling

Hårklipp

Festsminke

Spa håndbehandling

Presso lymfedrenasje

Kroppsdelermassasje

Bernard cassiere ansiktsbehandling

Jeg gleder meg noe helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: The Kitten

Ikke få sjokk nå, men det er faktisk Ulva som er inne på et sjeldent besøk. Har ikke lest så mye her, men har fått med meg at du også er lei av :regn:

Og tur til Riga. Så spennende. :jepp: Når skal du dra da, og er det flere som skal reise ? Som du skjønner har jeg ikke lest så mye, for dette har du sikkert fortalt.

Ha en god helg kattungen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Ikke få sjokk nå, men det er faktisk Ulva som er inne på et sjeldent besøk. Har ikke lest så mye her, men har fått med meg at du også er lei av :regn:

Og tur til Riga. Så spennende. :jepp: Når skal du dra da, og er det flere som skal reise ? Som du skjønner har jeg ikke lest så mye, for dette har du sikkert fortalt.

Ha en god helg kattungen :klemmer:

Ulva! Så kjekt å se deg igjen. :hug:

Jeg reiser sammen med en venninne. Vi må fly fra Oslo, så jeg reiser til Oslo om ettermiddagen 12. august, og så drar vi sammen grytidlig fredag morgen. Blir i Riga en langhelg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man bli avhengig av å reise? :klø:

Nå skal jeg kanskje til Portugal. Min mor og jeg har lenge snakket om å dra en tur til sol og varme i høst. I går kveld spurte min bror om ikke vi vil være med ham til Portugal. :hoppe:

Han skal høre med en kamerat først, og hvis han kameraten kan så reiser de to istedenfor. Sannsynligvis kan ikke han, så da blir det vi tre som reiser (forutsatt at jeg får fri fra jobb).

Jeg må høre på mandag med sjefen. Har planer om å si "jeg jobber før og etter jeg har vært på ferie." :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kitten!

Jeg har hatt litt pc pause, men nå er jeg her for å si halloooooooo. Håper alt er bra med deg, så herlig at du skal til Riga på SPA! *misunnelig*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Pjukset! :nigo: Har du hatt en fin pc- pause? :)

Veldig deilig pc-pause altså :nigo:

Står til med den frøkna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...