TittTitt Skrevet 28. juni 2010 #5341 Del Skrevet 28. juni 2010 Trist med din bestemor! Håper hun har 10 år igjen hvertfall:) Jeg har en olemor som er 98 år, og min søster har sagt til sin eks samboer i 9 år; "Nå MÅ vi snart besøke oldemor. Hun har ikke lenge igjen å leve" Tipper hun vil bli 100. Men du, fikk du sjekket ut det med tennisen oppi høgget her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #5342 Del Skrevet 28. juni 2010 Håper det går bra med din farmor! Har du hatt en fin dag? for det, Mia! Ja, jeg har hatt en fin dag. Har vært på jobb i dag, det var ganske rolig så jeg fikk omorganisert masse. Nå ser det veldig bra ut, men jeg er ikke helt ferdig, så jeg skal fortsette i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #5343 Del Skrevet 28. juni 2010 Trist med din bestemor! Håper hun har 10 år igjen hvertfall:) Jeg har en olemor som er 98 år, og min søster har sagt til sin eks samboer i 9 år; "Nå MÅ vi snart besøke oldemor. Hun har ikke lenge igjen å leve" Tipper hun vil bli 100. Men du, fikk du sjekket ut det med tennisen oppi høgget her? for det, TittTitt! Jeg har helt glemt det, sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. juni 2010 #5344 Del Skrevet 30. juni 2010 Heihei! Hvordan går det her? Trist med bestemoren din, men bra at du tror det går bra denne gangen også. Jeg ligger og lurer på hva jeg skal spise til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5345 Del Skrevet 30. juni 2010 Her går alt bra! Det er her i dag, men i morgen er det meldt jeg håper det faktisk blir for jeg har fri i morgen. Da begynner supersalget på jobb. Jeg både gleder og gruer meg til supersalget. Jeg tror det blir både hektisk og moro. Vi skal gå i knall gulesider t-skjorter! Da jeg var på jobb i går stoppet den ene cash guarden vår helt opp. En dame skulle ta ut penger, og transaksjonen gikk gjennom, men ingen penger kom ut. Kunne jeg ikke fått beskjed om at maskinen ikke ville betale ut veksel før jeg så hun kunne ta ut penger? Det endte med at vi måtte hente penger til henne i pengeskapet, og skru hele cash guarden fra hverandre. I dag skal jeg på jobb igjen, og når jeg kommer hjem skal jeg i badekaret og ligge der lenge og slappe av. Alt gikk bra med opererasjonen til min farmor forresten. Jeg har ikke snakket med henne selv, men pappa har det. Jeg forsøkte å ringe henne et par ganger i går kveld, men hun tok ikke telefonen. Så jeg tenkte å prøve igjen før jeg drar på jobb i ettermiddag. Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. juli 2010 #5346 Del Skrevet 1. juli 2010 Long time no write Håper du har en fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juli 2010 #5347 Del Skrevet 1. juli 2010 Er det i Bergen i dag? kom hjem fra Bergen i går og nevnte at det bare regnet og regnet der Håper du har en fin dag i dag, og koser deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juli 2010 #5348 Del Skrevet 2. juli 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. juli 2010 #5349 Del Skrevet 5. juli 2010 TK! Hvordan står det til? Har du hatt ei fin helg? I dag er det den første dagen jeg ikke har på jakke i 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juli 2010 #5350 Del Skrevet 5. juli 2010 Nå begynner det å bli lenge siden du har vært her inne, Kitten! Står alt bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. juli 2010 #5351 Del Skrevet 5. juli 2010 Uvant at ikke Kitten er her. Liker ikke det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #5352 Del Skrevet 8. juli 2010 Så søte dere er når dere er bekymret for meg. Jeg har bare ikke hatt energi til å skrive noe særlig i det siste. Det har ikke vært noe konkret som har vært galt, men jeg har kjent meg litt nedfor og motløs. Jeg har ikke hatt noe appetitt omtrent, så jeg har gått ned i vekt, men det reger jeg memd stabiliserer seg eter hvert.a Nå går det mye bedre da, men jeg har blitt . På jobb har det gått greit, men det har egentlig ikke skjedd så masse. Jo, en ting har skjedd. Jeg hadde ansvar for den ene avdelingen da sjefen min var vekke, og da hun kom tilbake fikk jeg masse skryt! Forrige søndag var jeg og så Shrek med ei venninne. Filmen var helt ok, men jeg ville ikke sett den igjen med det første. .. Ellers har det skjedd fint lite i mitt liv. I dag skal jeg daffe rundt hjemme og bli frisk. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. juli 2010 #5353 Del Skrevet 8. juli 2010 The Kitten Så godt det er å se deg igjen! Håper du snart blir frisk og rask. for at du er så flink på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. juli 2010 #5354 Del Skrevet 8. juli 2010 Så bra å se deg igjen ! Ikke fullt så bra at du er litt småsyk og nedfor. Men sånn kan det være noen ganger, og da kan det bare gå en vei, og det er oppover (klisje, ja jeg vet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. juli 2010 #5355 Del Skrevet 12. juli 2010 Det har blitt så stille her i det siste. Hvilke planer har du for sommeren, TK? Snart ferie Bare 1 uke igjen, åh det skal bli så godt. Gleder meg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #5356 Del Skrevet 14. juli 2010 Ja, det har blitt veldig stille her i det siste, men jeg regner med at det tar seg opp igjen senere. - - - - - - - - - - - I forgårs traff jeg en venninne som har vært en måned i Colombia. Hun hadde med og colombiansk godteri til meg. Hun hadde hatt det veldig kjekt I går traff jeg noen kamerater og var på Peppes med dem. Jeg hadde ikke sett dem siden på lenge, så det var veldig kjekt å se dem igjen. - - - - - - - - - - - Nå drikker jeg og skal snart ta et varmt bad. Senere i ettermiddag skal jeg på jobb. - - - - - - - - - - - - - I sommer skal jeg bare jobbe foreløpig, Trulta. Sannsynligvis blir det en tur på sensommeren eller høsten, men med hvem eller hvor er ikke bestemt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. juli 2010 #5357 Del Skrevet 14. juli 2010 Koselig med feriegave fra veninnen din da! Nå som det er sommer så får jo folk mye å gjøre, så da blir det jo som regel liten aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juli 2010 #5358 Del Skrevet 15. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #5359 Del Skrevet 18. juli 2010 I gár ettermiddag ringte ei venninne til meg og spurte om jeg ville være med på spahotell i Riga! :dåne: Selvfølgelig vil jeg det, så forutsatt at jeg får fri fra jobb så skal vi en langhelg i Riga i midten av august, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5360 Del Skrevet 19. juli 2010 Herregud så sakte tiden går! Jeg vil bare på jobb så jeg kan be meg fri fra jobb i august Venninnen min har bestilt flybillett til seg selv. Hun tenkte "faen heller, jeg drar uansett" så nå må jeg få fri. Hvordan var helgen deres jenter? Jeg var ute på lørdag. Det var veldig kjekt! Vi spilte alias på vorspiel, og laget en drikkelek ut av det. Så fant en gjeng av oss ut at vi vil på Musekonserten som skal være her i Bergen førstkommende fredag. Bestilte billetter i dag. Herregud så jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå