Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #5301 Del Skrevet 20. juni 2010 Trulta, hvor har du vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5302 Del Skrevet 20. juni 2010 Trulta. Har du det bra? Hva har du gjort i helgen? TittTitt: Det er klart du kan faa vaere med til Thailand. Jeg kan fem ord paa thai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #5303 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvilke ord kan du, Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5304 Del Skrevet 20. juni 2010 Ingen som er spesielt nyttige. Skriver omtrent slik de uttales: Ich-hi-ya: Dra til helvete Yaba: Metamfetamin (fra dokumentar paa National Geographic) Narak: Pen (ok, den er nyttig da, jeg kan peke paa dere og si "narak" Ha: Fem Saa husker jeg ikke det femte ordet naa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #5305 Del Skrevet 20. juni 2010 JØss, veldig imponert altså! Jeg ville gjetta de betød noe sånt som: Ich-hi-ya: jeg har deg Yaba: jabbes (snakkes på trøndersk) Narak: Anorrak Ha: haha tralalala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. juni 2010 #5306 Del Skrevet 20. juni 2010 Trulta, hvor har du vært? Ingen plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #5307 Del Skrevet 20. juni 2010 Du må jo ha vært noen plasser. Jeg tror ikke du har sitti helt pal i mange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juni 2010 #5308 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har også lyst til å dra til Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5309 Del Skrevet 20. juni 2010 Da kan vi dra alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #5310 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har ikke lyst til å dra til Thailand, men jeg vil gjerne at noen kjøper med en buddha-figur til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juni 2010 #5311 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har Buddha-lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. juni 2010 #5312 Del Skrevet 20. juni 2010 Du må jo ha vært noen plasser. Jeg tror ikke du har sitti helt pal i mange dager. I løpet av uken har jeg vært 5 ganger på jobb, på treningssentertet noen ganger, hos politiet, på kjøpesenteret, matbutikken, kino, besøkt ei vennine og en restaurant. Tror det er det for denne uken. Er nettet tregt med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #5313 Del Skrevet 20. juni 2010 Ja nettet er tregt over hele landet, Trulta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5314 Del Skrevet 20. juni 2010 Moren til ei venninne av meg har en buddhafigur som hun tar med seg over alt. Hva gjorde du hos politiet Trulta? Fortalte dem at du er snill og grei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 20. juni 2010 #5315 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg syns Buddha er en kul fyr, men jeg tror ikke jeg gidder å ta han med noe steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #5316 Del Skrevet 21. juni 2010 I dag har jeg gått tur i fjellet og i skogen. Det er her, og jeg må jo nyte det mens jeg kan. Da jeg var på vei hjem (noe jeg strengt tatt var hele tiden) gikk jeg innom en butikk for å . "Smarte" fant ut at det var en å masse tunge ting når jeg skulle bære det hjem. Jeg får se på det som dagens Uansett, siden det var tungt å bære bestemte jeg meg for å ta en snarvei gjennom en skog. Da jeg kom dit så jeg en . Jeg har sett den mange ganger tidligere, og den er veldig kosete. Jeg ropte på den, men den bare så på meg. Da ser jeg at noe rører seg ved beina til katten. Katten løper vekk, og jeg ser at det er noe der fremdeles, men det så ut som en stein. Jeg gikk ennå nærmere, og nå ser jeg at det er en liten mus. Den sto helt stille, med unntak av en skyhøy puls. Stakkaren var livredd jo! Den var ikke skadet, heldigvis. Jeg så vekk et par sekunder, og da fòr den vekk. Ellers har jeg solt meg, sett Home and Away og nå har jeg pause fra . Har alle dere hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juni 2010 #5317 Del Skrevet 21. juni 2010 Jo takk jeg har hatt en fin dag. Har feiret 2 års bryllupsdag. Tror trulta var innom politiet for å fikse pass eller noe. Det var fint at du reddet skogmusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. juni 2010 #5318 Del Skrevet 23. juni 2010 Moren til ei venninne av meg har en buddhafigur som hun tar med seg over alt. Hva gjorde du hos politiet Trulta? Fortalte dem at du er snill og grei? Mia hadde nok helt rett, jeg har laget meg ett pass. Jeg er imponert over hvor fort det gikk, tror jeg brukte en halvtime fra jeg reiste fra jobb til jeg kom tilbake. Jeg var der tirsdag, og passet var i min postkasse fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #5319 Del Skrevet 24. juni 2010 alle sammen! Hvordan har dere det? Jeg har det bare bra. Nå har jeg nettopp hjemmebakte rundstykker til frokost. Har også kost meg med en . I dag har jeg en del jeg skal gjøre. Mine foreldre kommer hjem fra ferie i Kypros i dag, så da tenkte jeg de skulle få komme hjem til rent hus. I går fikk jeg en ny kollega på jobb (har begynt to andre nye også, men det er ikke relevant i denne sammenhengen). Jeg kikket tilfeldigvis på vaktlisten, og da la jeg merke til at jeg er i slekt med henne. Vi heter det samme til etternavn, og alle med det etternavnet er i slekt. Hvor nært beslektet vi er klart vi ikke finne ut av, så her må jeg ha hjelp av min far til slektsforskning. Jeg har dessverre også hatt "æren" av å jobbe med et navprosjekt. Vi har en dame inne fra nav, og en dag var jeg satt opp på vakt sammen med henne. Hun hang ting på feil plass, hun priste ikke med varer som skulle prises ned, noe som skaper bry for dem som sitter i kassen. I tillegg fortalte hun en historie om at hun hadde gjemt seg fra sin forrige arbeidsgiver hver gang hun jobbet. Da hadde hun satt seg på lageret slik at hun kunne være i fred. . Dette innebar at det ikke var ansatte ute i butikken hvor kundene var. . Jeg håper jeg slipper å jobbe så masse med henne. Nei, nå må jeg kle på meg og begynne på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. juni 2010 #5320 Del Skrevet 24. juni 2010 Du er snill med dine foreldre også. Hun fra nav høres litt spesielt ut vil jeg si. Krysser fingrene for at du ikke skal ha så mange vakter sammens med henne. Skal du jobbe mye i sommer? Jeg er sulten nå. Snart lunjs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå