Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil du ta meg med til Thailand, Malaysia, Kina og Japan i høst da? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal fremdeles til New York med deg, Pjukset. Noe annet må du ikke tro. :klem:

Så koselig å se deg her, Ulva. :klem:

Vil du ta meg med til Thailand da, Teriyaki? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fremdeles til New York med deg, Pjukset. Noe annet må du ikke tro. :klem:

Så koselig å se deg her, Ulva. :klem:

Vil du ta meg med til Thailand da, Teriyaki? :)

Klar jeg vil! :jepp:

Er bare innom for å ønske alle noen fine to uker! For i morgen får jeg sikkert ikke tid til å komme innom før vi drar. Dvs. jeg får sikkert tid, men i tilefflet jeg ikke rekker det. :)

Ha det fint! EN arbeidsdag (bare på seks timer), så er det ferie! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk billetter til 3800 pr snute tur/retur :nigo:

Sønnen min er 7 år, han blir 8 i november, til dere som lurte på det :) Det var hyggelig at dere likte diktet hans. Det var ganske så poetisk det der med liljekonvallen synes jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo perfekt ut! Når i oktober er det da?

I midten av oktober. Så ut til å være ganske like priser i hele oktober egentlig. Dette var med SAS da, for alt jeg vet kan det finnes billigere andre steder. Er vel hotell som blir den største kostnaden. Hvor lenge vil du være der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diktet hans var kjempefint. :)

Pjukset: Jeg vil egentlig være der resten av livet, men hvis ikke det er mulig kan jeg nøye meg med en uke eller to. :)

Jeg så forresten på "Grensevaktene" på TV Norge i går. Der var det en dame som ble spurt av sikkerhetsvakten hvor hun skulle bo? Kan jeg bo hos deg? Svarte hun.

Kanskje vi skal ta sjansen på å få bo hos en sikkerhetsvakt så sparer vi penger. :jepp:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diktet hans var kjempefint. :)

Pjukset: Jeg vil egentlig være der resten av livet, men hvis ikke det er mulig kan jeg nøye meg med en uke eller to. :)

Jeg så forresten på "Grensevaktene" på TV Norge i går. Der var det en dame som ble spurt av sikkerhetsvakten hvor hun skulle bo? Kan jeg bo hos deg? Svarte hun.

Kanskje vi skal ta sjansen på å få bo hos en sikkerhetsvakt så sparer vi penger. :jepp:

Hahaha, for en strålende ide!

Ja jeg er helt enig, skal jeg først reise så langt vil jeg være der i 2 uker. Vi har da råd til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2:

Det har jeg aldri tenkt på, for en smart ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...