Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har fått sti på øyet ja. Gjør vondt, men det pleier å gå fort over :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sti på øyet? Det har jeg ikke hørt om før..

Hvordan går det her da, The Kitten? :) Jeg driver og teller ned dagene nå til jeg skal på ferie, gleder meg utorlig mye. I tillegg har jeg tatt litt sol i det siste for å få litt grunnfarge til vi drar. :hoppe:

Skal du på ferie i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Teriyaki

Alt vel her. Jeg har gått opp tur i fjellet to timer i dag. Gikk opp Stoltzekleiven og hjem. Så tre ekorn på veien, de var kjempesøte. :strix:

Ellers har jeg solt meg i dag, for vi har hatt nok en dag med nydelig vær. :sol:

Jeg har lest og bare kost meg egentlig.

Jeg skal ikke på ferie forresten. Egentlig skulle jeg jo til Marokko, men så kunne ikke venninnen min reise samtidig som meg. Så tenkte vi på Stockholm, men det ble egentlig ganske dyrt med tanke på at vi bare hadde fått være der noen dag.

Holdt nesten på å glemme :bursdag: til min bror som fyller år i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kitten :)

Hvordan går det? Spiller du tennis? Så du skrev det inne hos Ulva. Det er gøøøy. Hvor kan man spille det her i byen? Jeg har bare spilt det engang, og det var da jeg var i syden med N, min eks samboer. Det var sikkert 40 grader, banen var så varm (jeg gikk barbeint) og vi endte opp med å "krangle" fordi jeg var så dårlig :ler: Men jeg syntes det var kjempe gøy, og kunne absolutt gjort det igjen :jepp:

Sti på øyet er ikke kjekt, det er litt vondt. Kommer ofte av at man får trekk på øyet, ikke bra å sove rett ved et vindu som er åpent feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitten :)

Hvordan går det? Spiller du tennis? Så du skrev det inne hos Ulva. Det er gøøøy. Hvor kan man spille det her i byen? Jeg har bare spilt det engang, og det var da jeg var i syden med N, min eks samboer. Det var sikkert 40 grader, banen var så varm (jeg gikk barbeint) og vi endte opp med å "krangle" fordi jeg var så dårlig :ler: Men jeg syntes det var kjempe gøy, og kunne absolutt gjort det igjen :jepp:

Sti på øyet er ikke kjekt, det er litt vondt. Kommer ofte av at man får trekk på øyet, ikke bra å sove rett ved et vindu som er åpent feks.

:vinke:

TittTitt :hug:

HEer går det bra. :) Har ikke spilt tennis ennå, men tenkte å få det til enten i helgen eller en kveld neste uke.

Du kan spille på Stemmemyren i Sandviken. Det er ganske nært med der jeg bor, så det tar bare 15 minutter å gå opp. :jepp: Ellers vet jeg ikke hvor du kan spille. Tror ikke det er så mange utendørsbaner faktisk. Mener å ha hørt det, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, da er vi sikkert naboer vi da. Jeg bor også rundt der. Jobben min er jo i den blokken som ligger i spar butikk bygget. Så morsomt, og så liten verden er. Jeg har alltid sett for emg at du bodde i loddefjord eller noe :gjeiper:

Men er det tennisbane ute eller inne? Bare hendvender man seg inne i bygget ved stemmemyren og spør om jeg kan spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer av og til på om noen vet hvem jeg er her inne :opplyser: Som sagt, det er en liten verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...