The Kitten Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5201 Del Skrevet 2. juni 2010 TK! Står til? Jeg venter på sola i dag jeg, jeg som har på meg ballerina sko i dag, og da syns jeg virkelig at den kan titte frem. Bare grått nå. I dag skal jeg være med mamma og kjøpe pc, eller "lappetåp" som jeg kaller det. Jeg skal være den heldige til å sette den opp også, men det var veldig enkelt på min, så regner med at det går bra på denne også. Jeg er ikke noe god på sånt. Hei, Trulta. Innleggene dine forsvinner ofte innimellom alle andre. Du må begynne å skrive med gigantisk skrift, slik at de kommer tydelig frem. Fikk du i til slutt? Hvilken lappetåp kjøpte moren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #5202 Del Skrevet 2. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. juni 2010 #5203 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei, Trulta. Innleggene dine forsvinner ofte innimellom alle andre. Du må begynne å skrive med gigantisk skrift, slik at de kommer tydelig frem. Fikk du i til slutt? Hvilken lappetåp kjøpte moren din? Skal jeg endre alle mine innlegg til skriftstørrelse 7? Gjelder det din tråd, eller sånn generelt i alle tråder jeg skriver i? Kanskje jeg blir utstengt til slutt. Mulig den var fremme en liten stund, men til slutt ble det Det var ikke det jeg ønsket meg da. Hmm.. Kanskje den kommer i morgen? Mamma kjøpte ikke lappetåpp i dag, men hun skal i morgen da. En som ligner litt på min, en acer. Husker ikke nøyaktig navn på den, koster rundt 4500,- på ardata. Det var 15,3 tommer skjerm, hva har du? Jeg har 17, og ganske fornøyd med deg. (Har glemt tegnet for tommer nå Beacause my heart is yours At vi ikke vant :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. juni 2010 #5204 Del Skrevet 2. juni 2010 Husk å kjøpe en pc med god prosessor, legg heller i en tusenlapp ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5205 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg heller nedpå all som det er å finne i huset, for jeg dårlig i natt. Her er det men i morgen skal det bli . Hvis den ikke dukker opp i morgen blir jeg sinna, for jeg skal bli brun(ere). Tenkte jeg skulle gjøre litt om en stund, og kanskje trekke litt frisk luft. - - - - - - - - - - - - - - - I går fikk jeg av pappa. Fikk en iPod Touch. Han hadde fått den fra noen kollegaer som var på besøk fra Kina. Det er visstnok masse morsomme funksjoner på den, men det kan ta litt tid å finne ut av det, for alt står på kinesisk. - - - - - - - - - - - - - - - - Trulta: Det er bare i daboken min at innleggene dine forsvinner i mengden. Jeg har en acer apsire 5715Z. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. juni 2010 #5206 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har også acer aspire, men har noen andre tall, har hvertfall tallene 77 der Herlig å få gave! Snill pappa du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. juni 2010 #5207 Del Skrevet 3. juni 2010 Kattungen, syns du ikke maten på linken så god ut? Er det bare meg? Så snill pappa du har som har gitt deg gave, det har du fortjent. Det er i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5208 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg glemte å kommentere den. Synes den så god ut jeg. Vil du komme hit i morgen, så kan vi lage det til formiddagsmat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. juni 2010 #5209 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg glemte å kommentere den. Synes den så god ut jeg. Vil du komme hit i morgen, så kan vi lage det til formiddagsmat? Jeg tenkte vi kunne ha det til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #5210 Del Skrevet 3. juni 2010 Så herlig med gave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5211 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg tenkte vi kunne ha det til middag? Det passer like så bra. Men kan vi ha litt sen middag? Sånn i seks-syv tiden? Og jeg vil spise ut. Vi har fin terrasse. Passer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5212 Del Skrevet 4. juni 2010 Så herlig med gave!! Det var veldig herlig. Det er aller best å få gaver utenom bursdager og jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. juni 2010 #5213 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg er solbrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. juni 2010 #5214 Del Skrevet 4. juni 2010 heeeei! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. juni 2010 #5215 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei din skrulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. juni 2010 #5216 Del Skrevet 4. juni 2010 JEG ER BOSATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. juni 2010 #5217 Del Skrevet 4. juni 2010 whaat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. juni 2010 #5218 Del Skrevet 4. juni 2010 whaat? Har postet over 20 000 innlegg, så statusen endret seg til bosatt nå i kveld. Små gleder Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2010 #5219 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei kitten, kim og pjukset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. juni 2010 #5220 Del Skrevet 5. juni 2010 Juhuu, Piffy! Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå