Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det smaker helt greit, men det glir ikke like fort ned som appelsinjuice, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitten, hvor er du?

Lurer jeg også på.

Kanskje hun bare sitter og venter på finalen i PH?

Hvem håper dere vinner?

Jeg håper Tine og Carl vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! :hoppe:

Hva driver du med? :)

Jeg spiser middag :spise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har vært ute og nytt :sol: i dag. Det vil si, jeg var ute til jeg måtte på :obb. Det kom veldig mange kunder innom butikken vår i dag. Kan dere forstå hvorfor de :handle: når det er så nydelig ute? :klø:

Bestemte meg for å gå både til og fra jobb i dag. Det er en strekning på cirka halvannen mil totalt. :klappe: for meg selv!

Fikk :gave: av pappa i dag. Et smykkeskrin! :strix: Han synes det var så lenge siden jeg hadde fått en :gave:. :jepp:

I morgen skal jeg være eksamensvakt. Da tjener jeg ca 700 kr på å lese til eksamen. :opplyser:

Nå gleder jeg meg til finalen av Paradise Hotel. Jeg håper Tine og Carl vinner, men egentlig spiller det ikke så stor rolle for meg.

Hva skal dere i pinsen forresten? Jeg skal ingenting.

Ha en fin kveld alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å gå tur, Kitten! Spreka!

Jeg skal ingenting i pinsen, forhåpentligvis slikke litt sol.

Trulta, de pleier bare å ta inn deltakere i jury fra en viss periode. De som gikk ut i uke 2 har ikke så mye peiling på noen av deltakerne 8 uker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Kitten!

Jeg skal hjem til familien i Pinsen :nigo: Gleder meg til å kjøre avgårde i morgen etter jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke:

Jeg satt vakt sammen med storebroren til ei venninne. Det er ikke moro å være eksamensvakt, men det er veldig lett tjente penger da. :jepp: Jeg har tjent ca 1150 kr på å gjøre, vel ingenting! :nigo:

Det var en vakt til der som begynte å bable om at han skulle hjelpe indianerne med å ta tilbake landet sitt i USA. :dåne: Jeg tror han hadde en skrue løs. :sprettoy:

Mia: Hvis noen snakker, sier vi "hysj!" da tier de som regel stille!

Da jeg kom hjem satt jeg meg rett ut på terrassen for å nyte årets aller første utepils. :ol:

Senere på kvelden grillet vi. :spise: I morgen skal vi ha taco. Det har jeg ikke spist på evigheter. Jeg gleder meg. :sikle:

Piffy: Kos deg masse med familie i pinsen.

God helg jenter. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...