Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:sjokkert: Hvor lenge har du tenkt å være borte kitten???! :fnise:

Ha en riktig god tur! Kos deg masse og tenk litt på oss når du har det fantastisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Jeg tenkte bare at sidene dere savnet skjedeligetråden, så kunne dere bruke dagboken min som en erstatning i mellomtiden.

Jeg skal tenke masse på dere. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:riste: men jeg skal være kjempeflink og skrive kort. :Nikke:

Får vi ikke referat fra turen? Ikke et lite et en gang? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good :) Var koselig å skrive det ned, for kan jo nå bare stikke å lese det, så husker jeg bedre det jeg gjorde dag for dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good :) Var koselig å skrive det ned, for kan jo nå bare stikke å lese det, så husker jeg bedre det jeg gjorde dag for dag :nigo:

Ja det er sant! :) Vi lagde en DVD-film fra USA-turen vi, med både film og bilder. Hvis vi ikke hadde gjort det, ville jeg ha glemt hva vi gjorde på hvilken dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant! :) Vi lagde en DVD-film fra USA-turen vi, med både film og bilder. Hvis vi ikke hadde gjort det, ville jeg ha glemt hva vi gjorde på hvilken dag.

Oh, så koselig! Jeg skal ordne meg et videoredigeringprogram på pc'n sånn at jeg får laget en dvd fra Roma- og Firenzeturen vi hadde i sommer og Londonturen i høst :) Gleder meg, for akkurat nå er det bare små, usammenhengende snutter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooooooooo turen, vennen :hug:

Kos deg masse!

Spise god mat og drikke mye :vin:

Og syns at du også kan unne deg en :sjokolade:

Kommer til å savne deg :goodbye:

Hvis flere er med, så kan jeg også være med på å prøve å nå side 250. Men er litt langt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke::helen: for ønsker om god tur, og for at dere skal prøve å nå side 250. :hoppe: Det blir bare ca 16 sider per dag. :jepp:

Jeg er litt :tristbla: for at ikke Bahia har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...