Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:helen: for klem *appifany*

Det er forståelig at du ble satt ut, for det kom ganske bardus (det ordet synes jeg er morsomt) på dere. Det er heller ikke meningen at dere skal vite hva dere skal si. Det holder i massevis med gode klemmer.

Hvordan går det på jobben?

Bardus er et kult ord da ;) Vel, som sagt vi er her for deg :blomst:

Jobben er veldig givende, men i dag var det myyyyye å gjøre. Og mye som jeg ikke kunne svare på med en gang siden jeg er ganske ny på det feltet. Men jeg skal ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bahia! Så kjekt å se deg. Jeg har savnet deg. :hug:

Trives du i jobben?

Var "Tyskerungen" bra? Jeg har nettopp lest "Isprinsessen" og den synes jeg var veldig bra! :jepp:

Ser du på 4-stjerners middag i år? Jeg har sett på denne uken og det har vært ganske morro. :popcorn:

Min uke har vært helt grei. Ikke dårlig, men heller ikke kjempebra. Men jeg har visstnok er veldig tøff tid fremfor meg.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Det har seg nemlig slik at fra jeg var 14-17 ble jeg misbrukt av en i familien. Det skjer av og til fremdeles, men nå er det ikke jevnlig.

Lenge trodde jeg at den beste måten å takle alt på var å stenge det ute, og bare godta at det skjedde/skjer.

Det funker imidlertid ikke. Jeg har lest masse om senvirkninger som jeg vet kan knyttes til overgrepene og jeg er sliten og lei av å leve med dem.

Noen av senvirkningene jeg har i større eller mindre grad er: konsentrasjonsvansker, spiseforstyrrelser, aggresjon, rastløshet og dårlig selvbilde. Helt ærlig så hater jeg meg selv! Det eneste som hindrer meg fra å begynne med rusmidler er at jeg vet det ikke kommer til å løse noe. Jeg kan også nesten garantere at jeg ville blitt avhengig.

Uansett: I dag søkte jeg hjelp. Har tenkt på det kjempelenge, men det har ikke vært lett. Det er det vanskeligste jeg har gjort i hele mitt liv! Fikk høre om forskjellige tilbud og fikk vite konkret hva de kunne gjøre for meg. Men som de sier de kan gi meg teknikkene og verktøyet, men jeg må gjøre alt arbeidet selv. Så det blir spennende å se hvordan dette går. Jeg skal holde dere oppdatert. :opplyser:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

På lørdag skal jeg på prøveforestilling til Marit Voldsæter sammen med en venninne. Fikk billetter av hun ene som har jobbet med forestillingen. Hun gir meg ofte gratisbilletter, det er kjempesnilt. :nigo: Det gleder jeg meg til. :jepp:

Hva skal dere i helgen jenter?

Ha en fin kveld. :klem:

Oi :( Så trist!!!!! :troest: :troest: Håper virkelig du får god hjelp og at ting blir bedre for deg da!! :klem:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :( Så trist!!!!! :troest: :troest: Håper virkelig du får god hjelp og at ting blir bedre for deg da!! :klem:

:helen: Så snilt av deg å si det. :)

Hva har du styrt med i det siste? Lenge siden vi har "snakket." Står det bra til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, helt greit. Kan ikke klage akkurat.

Hadde du en fin handletur? Jeg gikk tur med min far. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi hadde en fin handletur. I tillegg var jeg innom biblioteket og lånte Hodejegerne av Jo Nesbø. Har du lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi hadde en fin handletur. I tillegg var jeg innom biblioteket og lånte Hodejegerne av Jo Nesbø. Har du lest den?

:jepp: Den har jeg lest. Den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Så snilt av deg å si det. :)

Hva har du styrt med i det siste? Lenge siden vi har "snakket." Står det bra til?

:)

Ja, helt ok. :) Ikke noe spesielt egentlig. Bare vanlige ting som jobb, trening osv. Og litt juleting i jula hehe. :nigo: Ja, syns ikke det er så ofte folk er på samtidig her lenger, i alle fall ikke som før på snikk snakk. :sukk: Du da? Gikk det bra på examene dine? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Ja, helt ok. :) Ikke noe spesielt egentlig. Bare vanlige ting som jobb, trening osv. Og litt juleting i jula hehe. :nigo: Ja, syns ikke det er så ofte folk er på samtidig her lenger, i alle fall ikke som før på snikk snakk. :sukk: Du da? Gikk det bra på examene dine? :popcorn:

:jepp: Eksamene mine gikk ganske bra. Ellers går det litt opp-og-ned, men alt i alt så går det greit. Planer for i kveld? Jeg skal treffe en venninne og spise middag og gå på forestilling med henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Eksamene mine gikk ganske bra. Ellers går det litt opp-og-ned, men alt i alt så går det greit. Planer for i kveld? Jeg skal treffe en venninne og spise middag og gå på forestilling med henne. :)

Oki, fint examene gikk ok da. :tommelopp:

Skjønner, syns det var veldig trist å høre. :( Håper det blir bedre utover! :troest:

I kveld tror jeg at jeg skal til en kompis,bare se en film eller noe. Digg å være inne i kulda. :nigo:

Det hørtes jo kult ut, satse på du får en fin kveld da. :nigo: Hvem forestilling var det igjen?

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, fint examene gikk ok da. :tommelopp:

Skjønner, syns det var veldig trist å høre. :( Håper det blir bedre utover! :troest:

I kveld tror jeg at jeg skal til en kompis,bare se en film eller noe. Digg å være inne i kulda. :nigo:

Det hørtes jo kult ut, satse på du får en fin kveld da. :nigo: Hvem forestilling var det igjen?

Tusen takk!

Det er Marit Voldsæter, tror det er komedie og det er hva jeg trenger for tiden. :fnise:

Kos deg masse i kveld.

Jeg må gå nå. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det er Marit Voldsæter, tror det er komedie og det er hva jeg trenger for tiden. :fnise:

Kos deg masse i kveld.

Jeg må gå nå. :goodbye:

Oki,håper du får en fin kveld. :):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage meg litt hummus nå. Jeg burde visst ta oppvasken også, men kompromisset i dag får være at jeg legger den i bløt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...