Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Taco går fort, syns det tar lang tid å lage wok jeg.

Skal jo dele blomkål, brokkoli, åpne maisboksen, løken må bli i biter oasv. Så liker jeg best å steke en og en grønnsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ver så god!

Jeg har nesten brukt opp julepapiret mitt. Hmm.. har jo litt igjen, håper det rekker. Jeg har veldig mange sølv hjerter da.

Det var egentlig ganske smart å kjøpe dem, for dem ble veldig fin på gaven. Kjøpte hjerter av tre som hadde en liten klisterlapp på baksiden. Ble veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har smurt mine hender.. :fnise: Og støvsugd og vasket rommet til sønnen min, og skiftet på senga hans.

Og så har jeg kjøpt teppe til nystua. Det har jeg lagt under spisestua mi, og for å få gjort det så måtte jeg jo støvsuge og vaske gulvet der også.

Så har da fått gjort litt :husarbeid: i dag. Har liksom hatt ånden over meg i dag.

I tillegg har vi hatt besøk av svigers og en del andre i slekta som har vært her og levert og fått julegaver.

Vi sendte de julegavene vi fikk med svigers ettersom vi skal være der i jula. Så blir det ikke fullt så mye å ta med for oss når vi drar nedover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært, Mia. :klappe:

Mia er ei veldig flittig frøken!

:helen: Jeg kan hvis jeg vil. Nå kom det noen som driver og pakker inn julegaver her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på mandag skal jeg feire joule med familien :) eller vintersolverv som noen kaller det :)

siden jeg ikke feirer jul slår vi det sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stek de så de får en god skorpe, og la de steke på svakere varme så hele burgern får en hard konsistens inni også :)

Hva slags linser bruker du?

Mine ble litt bløte inni :opplyser:

Jeg brukte røde linser, hvitløk, løk, egg, salt, pepper og potetmel. Det sto i en oppskrift jeg fant.

Hva bruker du?

Hvor lenge må de steke for å bli litt hardere inni?

--------------------------------------------

I dag har jeg bakt pepperkaker med sønnen min og noen slektninger :jepp: Sønnen min ville heller spise deigen, enn å lage pepperkaker.

Så var jeg på kirkegården og pyntet til jul der også :jepp: Juletrepynt på et lite grantre som står der og masse lys :) Det ble veldig fint. Været var forferdelig, så jeg hadde på med min nye kjeledress :hoppe: Jeg så ikke så fin ut, men det gjør ikke noe for den var kjempevarm :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...