Bahia Skrevet 17. desember 2009 #2161 Del Skrevet 17. desember 2009 Bahia: Du vet det treet du ga meg? ( forresten) Det plantet jeg i går, og i dag måtte jeg hente det frem fra gaveesken igjen. Var ikke det litt rart? :klø: Jeg sendte nytt tre i dag da. Sendte jeg deg ikke et dyr i går? Vil du at jeg skal sende deg en gave? Jeg vil også ha pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2162 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg sendte nytt tre i dag da. Sendte jeg deg ikke et dyr i går? Jeg vil også ha pakke Jeg fikk et i går også i alle fall. Jeg har fått så mange dyr at jeg har mistet oversikten over hvem som ga meg hvilket dyr. Sender deg en pakke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 #2163 Del Skrevet 17. desember 2009 Gleder meg til pakker Jeg skal sende en pakke til deg også, Bahia. Er det lenge til ditt vokser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 17. desember 2009 #2164 Del Skrevet 17. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2165 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg skal lage snart. Er det noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 #2166 Del Skrevet 17. desember 2009 Nei takk, men takk for tilbudet. Jeg skal snart spise middag på BK jeg. Sunn og næringsrik middag på meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 17. desember 2009 #2167 Del Skrevet 17. desember 2009 jeg liker ikke te eller kaffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 17. desember 2009 #2168 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg liker veldig godt urtete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 17. desember 2009 #2169 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg lager linseburgere Må jo teste når jeg har hørt så mye om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2170 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg spiser nå. Må jo få i meg så mye sukker jeg kan frem til nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 17. desember 2009 #2171 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg spiser nå. Må jo få i meg så mye sukker jeg kan frem til nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 17. desember 2009 #2172 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg lager linseburgere Må jo teste når jeg har hørt så mye om det Stek de så de får en god skorpe, og la de steke på svakere varme så hele burgern får en hard konsistens inni også Hva slags linser bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. desember 2009 #2173 Del Skrevet 17. desember 2009 The Kitten: Skal du ha nyttårsforsett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2174 Del Skrevet 17. desember 2009 The Kitten: Skal du ha nyttårsforsett eller? Hei, Mia Bahia og jeg har laget oss et sammen. Vi skal ikke holde oss unna sukker etter nyttår. Det gjelder alt det er sukker i, ikke bare godteri. Eneste unntak er at det er lov å drikke litt øl eller vin en dag i helgen. Vil du også være med? Trulta ville ikke. Eller har du et annet nyttårsforsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 17. desember 2009 #2175 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hei, Mia Bahia og jeg har laget oss et sammen. Vi skal ikke holde oss unna sukker etter nyttår. Det gjelder alt det er sukker i, ikke bare godteri. Eneste unntak er at det er lov å drikke litt øl eller vin en dag i helgen. Vil du også være med? Trulta ville ikke. Eller har du et annet nyttårsforsett? Dere skal ikke holde dere unna sukker? Kjempebra forsett! Endret 17. desember 2009 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 #2176 Del Skrevet 17. desember 2009 Dere skal ikke holde dere unna sukker? Kjempebra forsett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2177 Del Skrevet 17. desember 2009 Dere skal ikke holde dere unna sukker? Kjempebra forsett! Vi skal holde oss unna sukker. Klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle skrive "vi skal ikke spise..." eller "vi skal holde oss unna..." Så da ble det en blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. desember 2009 #2178 Del Skrevet 17. desember 2009 Det kommer jeg aldri til å klare, så det kan jeg nok ikke bli med på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2179 Del Skrevet 17. desember 2009 Det kommer jeg aldri til å klare, så det kan jeg nok ikke bli med på.. Du har ikke forsøkt en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. desember 2009 #2180 Del Skrevet 17. desember 2009 Nei jeg er alt for glad i det, så det går ikke. Det jeg kunne hatt som nyttårsforsett er å kutte ut brus. Kanskje et glass på lørdagskvelden, mens dere drikker øl og vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå