Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har sett film 1 ja, men ikke nr 2.

Film 1 var litt overdrevet synes jeg.. finnes jo ikke slike ting. At det er sant er iallefall bare bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den hjemme. Den var langdryg i starten men helt ok. Den var skummel nok da.. var litt ekkelt å se de sporene i melet. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå koser jeg meg med varm sjokolade, mens jeg oppdaterer dere på siste nytt. Er en del som har skjedd, so here goes :)

Onsdag denne uken var jeg og registrerte meg på Bienvenue à Caen. Det er en organisasjon som finner vertsfamilier for utvekslingsstudenter her.

I går fikk vi tilbake øvelsesoppgaven i fonologi. Jeg fikk veldig gode tilbakemeldinger. Fikk beskjed om at jeg forsto reglene veldig bra, og viste god anvendelese. Så det lover jo godt før eksamen. :klappe: for meg selv.

Da jeg kom hjem fra universitetet i går, så jeg at jeg hadde fått epost fra vertsfamilien min. Det er et ektepar med to sønner på 18 og 24. Jeg skal treffe dem, ikke nå på søndag, men neste. Det blir kjempespennende, jeg gleder meg masse. :hoppe:

I gårkveld, var vi en gjeng som dro på byen. Først endte vi på McDonald's, hvor vi spiste :is: og drakk :ol:. Deretter gikk vi videre til en bar, hvor vi ble en god stund. Det kom flere etter hvert, og det var jo veldig koselg. Unntatt hun ene jenten som irriterte vettet av meg. Hun er også norsk, men går på et annet program enn det jeg går på.

Først nektet hun å tro på at jeg var fra Bergen. For hun hadde ikke sett meg der. :daane: Senere på kvelden spurte jeg hvor hun bodde, og da svarte hun "øøøh, jeg tror jeg bor der de bor. I en sånn studentblokkleilighet eller noe sånt." :lete:

Håper hun kom seg hjem. :fnise:

I dag har jeg vært på vingård med nesten hele klassen. Gården ligger 20 minutter med tog fra Caen, og er den eneste vingården i Normandie. Da vi kom dit, fikk vi først kaffe og hjemmelaget sjokoladebrød av mannen og konen som drev gården. Deretter fikk vi en omvisning, på gården, og vi fikk lære hvordan de lager vin.

Vi fikk smake på vin som holdt på å gjæres, det smakte cider. Så fikk vi smaksprøver på ferdig vin, den var veldig god. Jeg endte opp med å kjøpe to flasker.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hun hørtes ikke helt god ut.. :lol:

Høres ut som du har det fint :)

Skal du ikke bo på hybel lenger, men hos en familie? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Hun hørtes ikke helt god ut.. :lol:

Høres ut som du har det fint :)

Skal du ikke bo på hybel lenger, men hos en familie? :klem:

Jeg skal fremdeles bli boende her. Ordningen fungerer slik at de tar kontakt så ofte som de ønsker. :) Så det kan bli alt fra en gang hver tredje måned, til annenhver uke. Jeg håper det blir litt ofte. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Jeg har nå en diskusjon med meg selv, om jeg skal dra på joggetur eller ikke. Ettersom jeg skal løpe marathon om et halvt år, så må jeg jo trene. Samtidig har jeg ikke lyst, men da er det jo så deilig etterpå. What to do? :vetikke:

Ellers gleder jeg meg til eksamen i fonologi er ferdig. Har egentlig likt faget, men begynner å bli veldig lei av det. Ds er det godt å tenke på at det bare er 13 timer igjen til Toussaint, som høstferien vår heter. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...