Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Det går veldig bra. :helen: for at du spør.

Forrige fredag var vi på klassetur til Honfleur, en by circa halvannen time fra Caen. Det var en kjempekoselig by, som minnet meg litt om Bergen. Det første vi gjorde der var å spise formiddagsmat.

Jeg og tre andre endte på en restaurat hvor vi fikk en meny til 15 euro. Jeg spiste en nydelig biff med potetmos til. Til dessert spiste jeg fromage blanc med ulike fruktsauser til. Så var det sukkerspinn på alle dessertene. :fnise:

Lørdag var vi tre stykker som spiste croissant til frokost. Så gikk jeg og hun ene rundt i byen og tok bilder. Jeg tenker jeg skal lage et fotoalbum til min bestemor i julegave. :foto: Jeg klarte også å kjøpe to ringer og et par øredobber. Jeg som skulle spare penger. :sjenert:

På kvelden på lørdagen hadde to i klassen vorspiel, før vi gikk ut. Det var veldig kjekt hos dem. Jeg fikk overtalt hun ene til å lære meg å spille gitar. :nigo: På byen var det ikke fullt så kjekt, men helt ok. Vi var et par som stakk tidlig. Da dro vi til et nattåpent bakeri og kjøpte mat. Jeg kjøpte baguette med nutella. :sikle:

Søndag var vi på marked, så dro noen av oss for å svømme. Det var deilig!

Nå er det 26 grader ute. Jeg har vært på joggetur og nå nyter jeg en velfortjet :ol:

Litt senere skal jeg på tacokveld hos noen i klasse. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerspinn. :sikle:

Men kanskje litt rart OPPÅ desserten. :ler:

Det er vanskelig å spare når man er på tur da ;)

Det høres ut til at du har fått mange venner allerede! :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig TK!

Trives du?

Må bare innrømme at 26 grader frister!

Her er det regn, regn og regn. Så da blir det nok ikke dugnad i dag. Jeg vil bli ferdig med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det meldt fint vær til og med tirsdag neste uke. :sol: Deretter skal det bli kaldere. :tristbla: Vel, vel, høsten må jo komme hit også.

Trulta: Jeg trives veldig godt. Eneste er at han ene professoren irriterer vettet av meg. I dag presterte han å si at "å jobbe med oppgaver må regnes som en pause." :daane:

I dag har jeg vært og svømt. Det var deilig og plagsomt på samme tid. Deilig fordi jeg det er utebasseng, og godt å bevege seg litt. Plagsomt fordi det var stappfullt av unger der. Hadde jeg kunnet si det på fransk hadde jeg spurt: Unnskyld, men hvorfor tar dere ikke ungene deres med dere i barnebassenget. Eventuelt til havet, hvor de kan drukne."

Nå er det en dag igjen på skolen, før det er helg. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunnet si det på fransk hadde jeg spurt: Unnskyld, men hvorfor tar dere ikke ungene deres med dere i barnebassenget. Eventuelt til havet, hvor de kan drukne."

Du vet at jeg elsker deg, sant? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...