mia83 Skrevet 6. september 2011 #7021 Del Skrevet 6. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. september 2011 #7022 Del Skrevet 8. september 2011 Åssen går det i det store Otland TK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. september 2011 Forfatter #7023 Del Skrevet 8. september 2011 Det går fortsatt bra her. I dag hadde vi kort dag på universitetet. Så gikk jeg og hun ene og spiste pizza, og handlet litt matvarer. Jeg kjøpte pannekakeingredienser, for jeg skal lage meg det til frokost i morgen tidlig. Det er snakk om å gå på en konsert i kveld, men jeg er ikke sikker på om jeg gidder. Er greit nok at det er mye billigere å gå ut her, men tror jeg blir hjemme og sparer penger. Så kan jeg heller være sosial i morgen / på lørdag. Nå holder jeg på å rydde litt i klærene mine, mens jeg innimellom titter innom kg. Så tenkte jeg å dra på en joggetur om ikke alt for lenge. Kjenner jeg trenger å være litt fysisk aktiv i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. september 2011 #7024 Del Skrevet 8. september 2011 Fælt så aktiv du er da.. Det er bare positivt det altså selvfølgelig. Jeg vil ikke jogge fordi jeg ser rar ut når jeg jogger. Regner med du ikke angrer på at du flyttet. Høres ut som om du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7025 Del Skrevet 9. september 2011 Fælt så aktiv du er da.. Det er bare positivt det altså selvfølgelig. Jeg vil ikke jogge fordi jeg ser rar ut når jeg jogger. Regner med du ikke angrer på at du flyttet. Høres ut som om du har det fint. Nei, jeg angrer ikke i det hele tatt, her jeg sitter med tekoppen min. Holder på å lage pannekaker, i en panne. Mangler man utstyr, må man ty til kreative løsninger. Planen for i dag er å gjøre noen ærend, lese litt fransk, og sannsynligvis jogge. Hva som skjer i kveld, vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. september 2011 #7026 Del Skrevet 9. september 2011 Jogger du hver dag? Kjekt å ha en fast joggerute. Det høres ut som en fin plan for dagen Har du fri fra skolen hver fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7027 Del Skrevet 9. september 2011 Jogger du hver dag? Kjekt å ha en fast joggerute. Det høres ut som en fin plan for dagen Har du fri fra skolen hver fredag? Jeg har bestemt meg for å svømme fast hver onsdag og søndag. Så jogger jeg 3-5 ganger i uken, alt ettersom hva jeg gidder. Jeg har fri fra skolen hver fredag. Det er kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #7028 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg synes ikke det var noe stas med fast joggerute, og hadde tre-fire ulike ruter for å få litt variasjon. Men jeg har aldri likt å jogge. Liker å gå, løpe, sykle, elske og lempe ting hit og dit. Men er gladest i hardt fysisk arbeid, sånn at en får betalt for besværet. Hva mener du med at du ser rar ut når du jogger, mia? Er det rart utenpå eller bare inni hodet? Kan du ikke gå og spurte i intervaller istedenfor? Mye mer effektivt for blodpumpa. Stakars pus som må lage pannekakene i panne. :gjeiper: En dag finner du nok ut hva stekepanne heter på fransk. Hvis ikke har du alltids eBay. Må gugle ørthrn, for å se hvor henne Cannes egentlig har gjemt seg, der nede. Lurer på om det finnes en sånn "deiligtemperaturindex" der en kan følge med på globusen hvor det til enhver kalendertid er behagelig norsk, ikke altfor hett sommerklima? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. september 2011 #7029 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg ser rar ut uansett hva jeg gjør. Nei det er nok bare inni hodet mitt tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #7030 Del Skrevet 9. september 2011 Inne i hodene foregår det mye rart. Men utenpå er folk leddet på omtrent de samme plassene, så vi er ikke så ulike som du tror, at noen gidder se to ganger etter deg om du jogger - hvis ikke du er sånn som folk ser to ganger etter uansett, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. september 2011 #7031 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg er absolutt ikke en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. september 2011 Forfatter #7032 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg tør ikke jogge i sentrum her, for da ser folk rart på meg. Med en gang jeg kommer til et treningsområde derimot, går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. september 2011 #7033 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg jogger i sentrum, jeg. Jeg tror folk ser rart på meg, men innbiller meg at de glor på meg fordi de synes jeg er så SPREK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. september 2011 #7034 Del Skrevet 11. september 2011 Har du hatt en fin helg? Jeg sykler isteden for joggingen også går jeg heller i tillegg For tiden har jeg såååå lyst til å gå på fjelltur! Leie hytte på fjellet og bare gå masse tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. september 2011 Forfatter #7035 Del Skrevet 11. september 2011 Ja, jeg har hatt en veldig fin helg. Fredag var jeg ute med en venninne og tok et glass Synes det var moro å se på dem som jobbet der, for de drakk mens de var på jobb. Så de gikk rundt og var i kjempegodt humør. I går jeg og en annen venninne croissant og drakk til frokost. Det er vår faste lørdagstradisjon her. Etterpå gikk vi på festival. Det er en festival her denne helgen som heter Presque'il fete, eller halvøyfestivalen. Er masse forskjellige opptredner, og ting å gjøre. I går var vi f.eks å så en artist opptre. Det var veldig moro, men sant å si ble det litt for ensformig for meg, så jeg begynte å kjede meg litt, og var ikke fullt like entusiastisk som de andre. Hva planen er for i dag har jeg ikke helt bestemt meg for. Om en god halvtime skal jeg på marked,så skal jeg kanskje dra og svømme tenkte jeg. Eventuelt, går det jo an å svømme etter å ha vært på festival. Hmm, jeg tror kanskje det blir slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. september 2011 #7036 Del Skrevet 13. september 2011 Noen festivaler er bare litt for spesielle og ensformige, sånn er det vel bare Og så er det nok sikkert litt kulturforskjeller ute å går Ellers er det kjempekjekt å lese at du har det bra, og så er det så koselig å lese om frankrike og de tingene du holder på med. Jeg synes du er veldig flink, og jeg er imponert over at du bare gutser på å reser til utlandet for å studere God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. september 2011 #7037 Del Skrevet 14. september 2011 Du er tøff, TK! Jeg hadde nok aldri turt å studere i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. september 2011 #7038 Del Skrevet 14. september 2011 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. september 2011 #7039 Del Skrevet 15. september 2011 Fortell fortell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. september 2011 Forfatter #7040 Del Skrevet 15. september 2011 Det går bra her. Snart skal jeg pakke, for vi bestemte oss for å ta en spontantur til Paris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå