Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når skal dere treffes? Hva skal dere gjøre? :popcorn:

Vi skal treffes i 8-tiden. Sannsynligvis skal vi bare se en film eller noe. Tror det blir mest :skravle: uansett. Har tross alt fire år å ta igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Jeg vil ha mulighet til å snakke også. Og hvis han prøver seg på noe skal jeg :balltre::ler: Men jeg er ganske sikker på at han har kjæreste altså. Eller kanskje de har slått opp, og jeg er rebound jenten hans. :fnise:

Hva skal du i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du får bare slå til! :ler:

Jeg skal lage vaffelrøre om en times tid. Ellers vet jeg ikke.. Prøve å lese ut boka mi. Har gjort litt :husarbeid: i dag så jeg kan egentlig bare ta det med ro. :nigo:

Henge opp den siste klesvasken om en halv times tid da. :jepp:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må brette sammen klær. Det er kjedelig. :filer: Du lovet meg vaffel. Tror du det er en til kompisen min også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: det er det helt sikkert! :nigo:

Skal sende over noen når de er ferdige! :jepp:

Det er kjedelig å brette sammen klær ja.. Jeg har gjort det i dag, men ikke lagt dem på plass ennå.

Håper å få lest ferdig boka. Det er 650 sider i den og jeg har kommet til side 555.

Litt kjedelig å drasse med seg boka i helga når det bare er igjen 100 sider i den..

Litt lettere å ha med seg ei tynnere bok i kofferten. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labyrinten av Kate Mosse.

Har du lest den?

Jeg tenkte jeg skal ta med meg Bumerang av Tatiana de Rosnay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har lest Labyrinten, men kan hende jeg tenker på en annen. Liker du den?

Bumerang høres morsom ut, men bumerang er et morsomt ord. :jepp: Hva handler den om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker boka. Den handler om den hellige gral blant annet.

Jeg vet ikke hva Bumerang handler om, men den andre boka til Tatiana de Rosnay som er oversatt til norsk, Saras nøkkel, likte jeg veldig godt.

Når jeg finner en forfatter jeg liker, pleier jeg å lese de bøkene som den forfatteren har skrevet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg liker boka. Den handler om den hellige gral blant annet.

Jeg vet ikke hva Bumerang handler om, men den andre boka til Tatiana de Rosnay som er oversatt til norsk, Saras nøkkel, likte jeg veldig godt.

Når jeg finner en forfatter jeg liker, pleier jeg å lese de bøkene som den forfatteren har skrevet. :jepp:

Samme gjør jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5:

Jeg har også lånt Gravkammer av Kate Mosse.

Og Den glemte hagen av Kate Morton.

Står på venteliste på den siste boka hennes.. husker ikke hva den heter i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker :ol:

Det var veldig koselig i går. :) Han var kjempesnill med meg. Det ble ikke så mye filmtitting, for vi hadde masse å ta igjen.

Litt flaut var det da han spurte hva vi hadde skrevet om på facebook da vi jobbet sammen. Vi hadde skrevet noen kodete meldinger om å hente brus fra brusautomaten i kjelleren på jobb. Det var egentlig kode for at jeg skulle gi ham en, ja dere skjønner. :sjenert:

Jeg hadde glemt at vi hadde chattet om det. Og han hadde glemt hva det handlet om. Så var rimelig flaut å forklare det for ham. Heldigvis bare lo vi av det begge to. Men jeg skjønner ikke hva vi tenkte på. Vi drev og snakket om det høyt på jobb også. :flau:

I morgen skal jeg kanskje treffe ham på byen. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...