mia83 Skrevet 22. juli 2011 #6621 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er heldig som har HAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. juli 2011 #6622 Del Skrevet 22. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juli 2011 #6623 Del Skrevet 22. juli 2011 BEEEEEIB!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. juli 2011 #6624 Del Skrevet 22. juli 2011 BEEEEEIB!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juli 2011 #6625 Del Skrevet 22. juli 2011 Har du hatt det fint da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. juli 2011 #6626 Del Skrevet 22. juli 2011 Kjempefint! Skulle gjerne hatt mer finvær, men det er ok om det kommer tilbake i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juli 2011 #6627 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg vil også ha finvær neste uke. Det ser ikke så aller verst ut der jeg skal iallefall. Men det kan jo snu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. juli 2011 #6628 Del Skrevet 22. juli 2011 Krysser fingrene for at vi får finfint vær begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juli 2011 #6629 Del Skrevet 22. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #6630 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg har vært veldig opptatt av å skrive innlegg i Piffy sin dagbok. Så jeg har neglisjert min egen, og alle andre sin. Jeg lover å komme sterkt tilbake. Fredag var jeg på besøk hos venninnen min som har fått en . Det var første gang jeg så ham, og han var kjempesøt. Var godt å se at alt sto bra til med mor og barn. Ungen skal oppdras tospråklig, så faren snakker bare spansk til ham. Ikke at han skjønner noe av det nå, men senere kommer det til å være en stor fordel, tror jeg. Ellers har jeg gjort fint lite denne helgen. Har hatt fri fra jobb, og det har vært kjempedeilig. Fredag fikk jeg melding på facebook av en gutt jeg jobbet med for flere år siden. Vi har ikke hatt kontakt siden den gang, men han hadde sett meg på byen, og lurte på om jeg ville finne på noe. Vi var aldri noe mer enn kollegaer, og han har kjæreste. Så det er ikke noe romantisk på gang. Vi hang ikke med hverandre på fritiden heller. Så det er litt merkelig at han plutselig vil være med meg. Har sagt ja til å finne på noe, så får jeg svar på hvorfor han plutselig vil være med meg. Gidder ikke si noe til familien om dette, for han er ikke norsk. Og de kan være litt vel fordomsfulle. Istedenfor forteller jeg det til venner. For det kan være greit at noen vet hvor jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 31. juli 2011 #6631 Del Skrevet 31. juli 2011 Kanskje han dumpa kjæresten sin, nå som du takket ja? Og så planlegger han å kidnappe deg, og ta deg med utenlands til Malmö eller København, elleno? Oi, endelig litt action her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #6632 Del Skrevet 31. juli 2011 Kanskje han dumpa kjæresten sin, nå som du takket ja? Og så planlegger han å kidnappe deg, og ta deg med utenlands til Malmö eller København, elleno? Oi, endelig litt action her på KG! Nå høres du ut som foreldrene mine, bare at de hadde vært seriøs. Jeg har lyst på en hund. Er det lov å kalle hunder for Judas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #6633 Del Skrevet 31. juli 2011 Judas er et artig navn da. Hvilken hund vil du ha? Alltid hyggelig å finne på noe med venner da. Man kan fint ha en guttevenn uten å være kjærester. Jeg har en veldig god guttevenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #6634 Del Skrevet 31. juli 2011 Judas er et artig navn da. Hvilken hund vil du ha? Alltid hyggelig å finne på noe med venner da. Man kan fint ha en guttevenn uten å være kjærester. Jeg har en veldig god guttevenn! Jeg synes navnet er kjempestilig. Har alltid likt det. Siden man ikke kan kalle personer det, går jeg for det nest beste alternativet. Er usikker på hvilken hund jeg vil ha. Uansett blir det jo ikke før etter Frankrike. For jeg kan ikke ha dyr der jeg skal bo. Og jeg gleder meg til å se ham igjen. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. juli 2011 #6635 Del Skrevet 31. juli 2011 Hunder er så koselig. Vi skal også ha det etterhvert, men det blir neppe før kattene ikke er her mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6636 Del Skrevet 3. august 2011 I morgen skal jeg henge med han fyren. Wish me luck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2011 #6637 Del Skrevet 3. august 2011 Oi så gøy! Lykke til og kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6638 Del Skrevet 3. august 2011 Men hva om jeg har misforstått og han ser på det som en date? Skjønt jeg er ganske sikker på at han har kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2011 #6639 Del Skrevet 3. august 2011 Da får du bare gjøre det klart for han, hvis det skulle vise seg at han er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6640 Del Skrevet 3. august 2011 Da får du bare gjøre det klart for han, hvis det skulle vise seg at han er interessert? Kanskje jeg ikke skal tenke så mye på det. Blir uansett kjekt å møtes igjen. Med mindre han har blitt en voldelig drittsekk iløpet av de siste årene, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå