Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:helen: Ja, jeg har hatt det veldig fint. :jepp: Vi var for det meste på stranden, så var vi til Chania en dag. Der kjøpte jeg et kjempefint armbåndsur. :shoppe: Så har jeg vært på fiskespa. Med små fisk som spiste død hud av beina mine. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så har jeg vært på fiskespa. Med små fisk som spiste død hud av beina mine. :ler:
Kult!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe fiskespa hørtes artig ut. Så bra at du har hatt en fin tur! Du var ikke på Spinalonga da? Du var kanskje for langt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det hadde vært gøy om du hadde tatt turen dit, kitten :ler::5:

Setter igjen en :kaffekopp: og ønsker deg gooooood tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreta :hjerte:

Kjørte du forbi Kato Stalos da? Der jeg var i fjor.

Så du Kato, Stalos, Agia og Martin der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dag 1.

Flyet mitt gikk grytidlig om morgningen, og jeg sov gjennom nesten hele turen. Han møtte meg på flyplassen, og vi dro sammen til leiligheten hans. Jeg fikk en omvisning av leiligheten, og beskjed om at uansett hva jeg ville ha, så måtte jeg bare forsyne meg. Internett kunne jeg også bruke så mye jeg ville.

Han sa at han ville høre hele historien om hvordan mine foreldre hadde oppført seg i forkant av turen. Hadde nevnt litt av det, men var fremdeles sint og oppgitt, og hadde behov for å snakke om det. Etter å ha hørt alt, lovet han å være snill med meg, og det visste jeg hele tiden at han kom til å være.

Vi gikk så en tur i området, og stoppet for å spise pizza. Han kjente de som jobbet der, så jeg ble introdusert som hans norske venninne til alle. Vi satt ute og spiste, mens vi snakket generelt om hvordan det gikk med familiene våre. Så gikk vi for å handle, så han kunne lage middag til meg om kvelden.

Tilbake i leiligheten snakket vi videre, drakk litt vin, og laget mat. Altså han laget mat, mens jeg så på. Etter at vi hadde spist middag var jeg søvning og sa jeg ville legge meg. Så da sa vi god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...