Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Sorry for at jeg har vært litt fraværende i det siste. Har ikke vært i dagbokhumør, iallfall ikke til å oppdaterer min egen dagbok.

Fredag kom min bror hjem fra London, hvor han har studert de tre siste årene. Han hadde med seg to svære kofferter, tre gigantiske bagger og håndbagasje. Så lurte han på hvorfor ingen har lært ham om minimalisme. :roll:

Nåvel, han kunne ha gjort som romkameraten hans i London. Han har nemlig kjøpt en symaskin på 130 kg. :daane: Det var et røverkjøp, for den kostet bare 3 000 kr. :opplyser: Det han ikke har tenkt på er at han trolig må leie lagerplass til den når han er hjemme i Norge i sommer. Han har heller ingen idé til hvordan han skal få den med seg når han flytter hjem.

I går var jeg på jobb, og da kom det en dame som ville bytte en truse. Denne hadde hun krøllet sammen oppi en enda mer krøllete pose. Jeg sa at jeg kunne ikke ta imot den igjen. Da ser hun dumt på meg, og sier, "men jeg kan jo ikke bruke den." Eh, hvordan er det mitt problem? Hadde jeg lyst til å svare.

I kveld skal jeg på besøk til en venninne, og i morgen skal jeg treffe en annen venninne. :)

Ellers tror jeg ikke at jeg har så mye å fortelle. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hadde broren din med seg noe spennende hjem igjen da?

En symaskin ja.. :daane: Impulskjøp eller?? :ler: Godt det ikke var broren din som kom hjem med det da. :hoho:

Gleder du deg til du skal til Kreta nå? Har du pakket? :hoppe:

Du treffer jammen mange rare kunder.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hadde broren din med seg noe spennende hjem igjen da?

En symaskin ja.. :daane: Impulskjøp eller?? :ler: Godt det ikke var broren din som kom hjem med det da. :hoho:

Gleder du deg til du skal til Kreta nå? Har du pakket? :hoppe:

Du treffer jammen mange rare kunder.. :klaske:

Egentlig ikke. :riste: Bare masse klær, en skriver/scanner espressomaskin og litt diverse. :)

Ja, jeg gleder meg. :jepp: Tenkte å pakke lørdag kveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal du egentlig være på Kreta? :klo: Rekker du hjem før Roma igjen da eller ?

Jada:) Kommer hjem den 12 juni, og reiser igjen den 15. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Kitten! Håper du koser deg kjempemasse! :strix: Gleder meg til referat når du kommer tilbake igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var tidlig! Jeg rekker ikke innom i morgen for å si god tur, så jeg sier det nå:

Gooooood tur!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...