Gjest Caitlin Skrevet 14. mai 2011 #6361 Del Skrevet 14. mai 2011 Så spennende da, en fransk katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. mai 2011 #6362 Del Skrevet 14. mai 2011 Ja det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #6363 Del Skrevet 14. mai 2011 Skal du til Spinalonga når du er på Kreta Kitten? Øya fra boka Øya vet du... Kanskje vi skulle tatt en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #6364 Del Skrevet 14. mai 2011 På jobb i dag var det mange som var oppgitt over at vi ikke hadde flere bunadssko eller mer bunadstøy. For vi måtte jo forstå at folk trengte det til 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. mai 2011 #6365 Del Skrevet 14. mai 2011 Låter som de utmerket greide å frembringe sin egen bunadstøy... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. mai 2011 #6366 Del Skrevet 14. mai 2011 På jobb i dag var det mange som var oppgitt over at vi ikke hadde flere bunadssko eller mer bunadstøy. For vi måtte jo forstå at folk trengte det til 17. mai. Men du burde lese boka Øya av Victoria Hislop. Eller liker du ikke å lese bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #6367 Del Skrevet 14. mai 2011 Men du burde lese boka Øya av Victoria Hislop. Eller liker du ikke å lese bøker? Jo, jeg liker det veldig godt. Kunne trengt litt boktips, alt av interesse. Øya har jeg lest, den likte jeg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. mai 2011 #6368 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Ja da burde du jo ta turen ut til Spinalonga hvis du ikke skal alt for langt unna. Hvis du likte Øya, liker du nok Hjemkomsten også av samme forfatter. Kan også anbefale Drømmehjerte og Salvadorena av Cecilia Samartin. Og Saras Nøkkel av Tatiana de Rosnay. Endret 15. mai 2011 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 15. mai 2011 #6369 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja da burde du jo ta turen ut til Spinalonga hvis du ikke skal alt for langt unna. Hvis du likte Øya, liker du nok Hjemkomsten også av samme forfatter. Kan også anbefale Drømmehjerte og Salvadorena av Cecilia Samartin. Og Saras Nøkkel av Tatiana de Rosnay. Hva slags sjanger er disse bøkene da? Jeg må tilstå det er år og dag siden jeg leste noe annet enn krim, bortsett fra Twilight-bøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #6370 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja da burde du jo ta turen ut til Spinalonga hvis du ikke skal alt for langt unna. Hvis du likte Øya, liker du nok Hjemkomsten også av samme forfatter. Kan også anbefale Drømmehjerte og Salvadorena av Cecilia Samartin. Og Saras Nøkkel av Tatiana de Rosnay. Har lest alle unntatt Saras nøkkel. Kanskje jeg skal tusle bort på biblioteket i morgen for å låne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mai 2011 #6371 Del Skrevet 16. mai 2011 Har du? Er det fint der? Ja, det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #6372 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja, det var det! Når var du der? Hva gjorde du da du var der? Fortell alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mai 2011 #6373 Del Skrevet 16. mai 2011 Var der for ca 10 år siden. Koselig liten by :)Husker ikke så mye av plassen egentlig da vi var på rundreise i hele Normandie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mai 2011 #6374 Del Skrevet 16. mai 2011 Kitten: Har du lest Mofongo og Senor Peregrino av Cecilia Samartin da? Krimbøkene av Camilla Läckberg? Hvis du liker krim da. Du kan jo også lese Bienes hemmelige liv, Havfruestolen og Granateplene av Sue Monk Kidd. Beib: De vi snakket om er romaner. Litt fin avveksling fra krim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #6375 Del Skrevet 17. mai 2011 Kitten: Har du lest Mofongo og Senor Peregrino av Cecilia Samartin da? Krimbøkene av Camilla Läckberg? Hvis du liker krim da. Du kan jo også lese Bienes hemmelige liv, Havfruestolen og Granateplene av Sue Monk Kidd. Beib: De vi snakket om er romaner. Litt fin avveksling fra krim. Bøkene til Cecilia Samartin har jeg lest. Likså med Bienes hemmelige liv og Havfruestolen. Granateplene derimot har jeg ikke lest. Holder på med en av Camilla Läckberg, i skrivende stund står det stille hva den heter. Er en av de siste i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. mai 2011 #6376 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mai 2011 #6377 Del Skrevet 17. mai 2011 Havfruen kanskje? Jeg synes den er bedre enn fyrvokteren, som er den siste. Jeg kan anbefale Granateplene. Synes nesten den er den beste av dem. Særlig datteren til Sue skriver bra i den boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. mai 2011 #6378 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvis du vil lese krim, Kitten så anbefaler jeg islandsk krim. Historiene om Erlendur og Elinborg. Veldig morsomme navn. Når jeg leser, så leser jeg Erlend (hovedpersonen) Skrevet av (ehh jeg må google på navnet) Arnaldur Indridason Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. mai 2011 #6379 Del Skrevet 22. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2011 #6380 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg skal og lese Granateplene. Jeg liker måten Sue Monk Kidd skriver på ! Nå er det ikke lenge til du reiser til Kreta! Håper vi får lese litt om turen når du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå