Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er gelato :sjenert:

:duskedame: Iskrem på italiensk. :duskedame:

Melkeiskrem. Den er litt dyrere enn norsk iskrem, men det kommer sikkert av at en viss prosent av iskremproduksjonen der nede går til mafiaen. Det er sikkert derfor de ble så kaldblodige at de lokket søppelkjørerne til å streike.

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ha en finfinfinfinfinFIN tur til Amsterdam, Kitten! :duskedame: (jada, jeg ser det er tre dager igjen, men sokken er tidlig ute vettu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du pakket TK?

Har du hatt nattevakt :klo:

Het ikke det smiletegnet klø før??

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en finfinfinfinfinFIN tur til Amsterdam, Kitten! :duskedame: (jada, jeg ser det er tre dager igjen, men sokken er tidlig ute vettu)

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk nattevakten Kitten :kaffekopp: :gjeiper:

Den gikk bra. :) Jeg var mest opptatt av å lese bok, så var ikke verdens beste nattevakt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pakket TK?

Har du hatt nattevakt :klo:

Het ikke det smiletegnet klø før??

:riste: Skal pakke i morgen kveld. :opplyser:

Ja, jeg hadde nattevakt i båthavnen for min far. Han stiller så ofte opp for meg at jeg tenkte jeg kunne ta den. Egentlig skulle vi være to, men han andre møtte ikke opp. :snurt: Like greit, så kunne jeg styre på slik som jeg ville. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Jeg satt nattevakt på den der yachtklubben oppe på Straume, eller hva det nå heter, for lenge, lenge, lenge siden. Faren til en tjommi som kjøpte seg fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goshameg TK, det er bare TO dager igjen jo :hoppendeglad:

Hvor lenge blir du borte?

Jeg kommer hjem onsdag kveld, så i løpet av skjærtorsdag kan dere nok vente dere referat. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger du så mye da?

Husker en Paradise Hotel-episode der Noor (var det det hun het hun der Bollywoodskuespillersken?) var kommet, og de fikk sjekke bagasjen til de nye jentene. De flirte av hennes orden i kofferten, og systemet med å pakke ting i egne plastposer. Og jeg tenkte med en gang at her er en som virkelig er vant til å reise.

Pakket sånn selv, den tida. Fordi jeg kun så hotelrommene for å sove og dusje, var det jævlig praktisk å kunne ta ut en pose, og der lå sokkene, bokserne, og T-skjorta klar. Buksene lå rullet opp, og skjorta var rullet i. Sånn hadde jeg alt klart med klesskift for ei uke i den mellomste kofferten, pluss ekstra uke i den lille.

I tillegg hadde jeg for vane å kattevaske klærne i vaskeservanten om kvelden, slik at ikke kofferten skulle stinke skittentøy. Det var lurt, for det hendte jeg dro for en uke, men kom hjem først etter en måned eller halvannen.

Det var litt morsomt å se hvordan de andre jentene gjorde seg bedre enn henne, og regelrett mobbet henne, selv om hun aldri prøvde på noe annet enn å være vennlig og snill. Sånn sørget de, uten å vite det, for å fremmedgjøre en gylden kontakt inn til filmverdenen. Jeg er rimelig sikker på at Noor ble plassert der for å gi dem en dør på gløtt. Men den slamret de i trynet på henne. Jeg er derimot ikke sikker på om det var det hun het.

Nå er klokka blitt mye, nå må jeg spise opp gulrøttene mine.

Takk for oppmerksomheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt nattvakt på båthavna, men jeg har vært på 1 nattvakt i mitt liv. Holdt på å sovne gitt, det var på sykehjemmet. Jeg passer ikke til å jobbe natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...