Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men propellfly er vel ikke hyggelig? :redd:

Joda. Jeg synes bare det er moro å fly uansett, jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble egentlig møkklei av å fly sist vi var i USA.. men å fly til Trondheim var helt greit. Spilte Idiot med :cool: og etter 3 og en halv runde gikk vi inn for landing igjen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble egentlig møkklei av å fly sist vi var i USA.. men å fly til Trondheim var helt greit. Spilte Idiot med :cool: og etter 3 og en halv runde gikk vi inn for landing igjen. :nigo:

Jeg sover som en unge på lange flyreiser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du. Jeg vil egentlig ikke sove på flyet jeg. Er redd for at jeg skal se dum ut når jeg sover :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du. Jeg vil egentlig ikke sove på flyet jeg. Er redd for at jeg skal se dum ut når jeg sover :klaske:

:ler: Jeg er sikker på at du bare er søt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg blir skikkelig dårlig på fly jeg, og hvis det er mye turbulens på tur ned - den der når flyet kjens som det bare detter et stykke ned og magen henger igjen - da :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Hadde dere spyposer tilgjengelige da?

Vi skal også lande på Newark! :hoppe: Vi landet der sist også. Da vi skulle til Louisville noen dager etter fløy vi fra LaGuardia, men nå skal vi bare bruke Newark :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

:troest:

Hadde dere spyposer tilgjengelige da?

Vi skal også lande på Newark! :hoppe: Vi landet der sist også. Da vi skulle til Louisville noen dager etter fløy vi fra LaGuardia, men nå skal vi bare bruke Newark :opplyser:

Det er noe jeg sjekker ganskje kjapt når jeg kommer inn i setet mitt ja, så det var klart. Søstern som satt på siden av meg var litt bekymret for om den var stor nok så hun satt klar med sin også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det.. jeg synes det er mye bedre å ta stort fly. Merker ikke turbulensen så godt da. Men det kommer jo sikkert an på hvor mye turbulens det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldi spydd på fly, MEN pleide ALLTID å spy på lengre bilturer da jeg var liten, dette gjaldt også mine søsken, mamma måtte alltid ha med spyposer når vi hadde biltur.

Og jeg var veldig nær å :spy: i bilen som voksen også (var faktisk i fjor). Var i Marokko, kjæresten og jeg hadde røykt vannpipe, var første gang jeg røykte vannpipe "ordentlig", og jeg ble skikkelig uvel etterpå og så skulle vi jo selvfølgelig ta en 3 timers kjøretur til Rabat. Det ble gjort klart spyposer, sprite osv, men heldigvis var det ikke behov :fnise: Men jeg kunne ikke snakke, men kjæresten og vennene våre hadde det gøy og snakket høyt og lo, var jeg bare så grønn der jeg satt :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...