Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke den eneste i landet tror jeg. :ler:

Herlig å være på Jamie Oliver sin restaurant da! :strix:

Gleder meg til referat etterpå :)

Hvordan var det på London Ice Bar forresten? Du har vel vært der? Jeg hadde tenkt det, men vi rakk det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den eneste i landet tror jeg. :ler:

Herlig å være på Jamie Oliver sin restaurant da! :strix:

Gleder meg til referat etterpå :)

Hvordan var det på London Ice Bar forresten? Du har vel vært der? Jeg hadde tenkt det, men vi rakk det ikke.

Vi skulle dit, men måtte reservere først, så vi fikk ikke plass. Kanskje vi kan forsøke igjen. :jepp: Det burdde vi gjøre. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at man MÅ reservere først? Høres litt skummelt ut.. :redd:

Liker ikke å snakke engelsk i telefon. :ler:

Kanskje man kan gå dit en dag og bestille bord til dagen etter? :sjenert: Liker bedre å snakke ansikt til ansikt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at man MÅ reservere først? Høres litt skummelt ut.. :redd:

Liker ikke å snakke engelsk i telefon. :ler:

Kanskje man kan gå dit en dag og bestille bord til dagen etter? :sjenert: Liker bedre å snakke ansikt til ansikt jeg.

Jeg tror man kan sende en e-post. Eller møte opp og reservere til dagen etterpå. Jeg kan si fra hvordan vi gjorde det om vi drar dit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er den eneste i landet som ikke har kamera på mobilen. :)

Hvilken telefon har du?

Jeg har kamera på min telefon og på jobbtelefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

På noen steder jeg fant så står det at det er lurt å reservere plass på mange forskjellige restauranter for å være sikker på å få plass, men er det virkelig så fullt midt i uka feks :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen steder jeg fant så står det at det er lurt å reservere plass på mange forskjellige restauranter for å være sikker på å få plass, men er det virkelig så fullt midt i uka feks :klo:

Jeg ville reservert bord for sikkerhets skyld. Reserverer man kan man også be om bord ved vinduet f.eks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke noe problemer med å få bord på restauranter. Men den ene dagen var vi på Hard Rock Cafe da. Var stappfullt, men vi er All Access-medlemmer så vi kom inn etter 10 min. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Venninnene mine og jeg trenger råd.

Hva gjør man når en person hele tiden spør om å finne på noe, og man vil egentlig ikke være med personen? I allfall ikke så ofte som ukentlig, noe det holder på å bli til.

Vi har forsøkt å komme med unnskyldninger som "vi vet ikke når det passer." Det har ikke hjulpet, for da får vi bare "Det går bra, jeg kan når som helst" til svar. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe svar på stående fot, men vil bare ønske deg en kjempegod tur! :klem:

Gleder meg til å høre alt om turen når du kommer tilbake igjen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Venninnene mine og jeg trenger råd.

Hva gjør man når en person hele tiden spør om å finne på noe, og man vil egentlig ikke være med personen? I allfall ikke så ofte som ukentlig, noe det holder på å bli til.

Vi har forsøkt å komme med unnskyldninger som "vi vet ikke når det passer." Det har ikke hjulpet, for da får vi bare "Det går bra, jeg kan når som helst" til svar. :sukk:

Hva er grunnen til at dere ikke vil være med vedkommende? Er det mulig å si sannheten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er grunnen til at dere ikke vil være med vedkommende? Er det mulig å si sannheten?

Egentlig er det ikke mulig å si sannheten. Problemet er at vedkommende er vanskelig å snakke med. Spør man om noe får man enstavelsesord til svar. Å finne på noe av og til er greit, men ikke ukentlig. Det føles mer som en plikt enn noe vi har lyst til. Men det finnes virkelig verre ting i verden, så jeg skal ikke klage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av ett dilemma, Kitten!

Det er ikke enkelt, har du funnet ut noe du kan gjøre?

Vet ikke om jeg har noen gode tips jeg.

Kanskje eventuelt være litt i forskudd, å spørre henne om dere skal finne på noe en gitt dato, si en dato som er litt langt frem i tid. Så kanskje du slipper henne en liten stund, men det løser jo ikke problemet.

Har du begynt å pakke nå?

Jeg sitter å ser på luksusfellen, syns det er litt morsomt jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Haha jeg leste 4 dager til tur, men mente å huske at hun nettopp reiste.

Tips til meg selv neste gang, lese skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...