mia83 Skrevet 17. februar 2011 #5901 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvis ikke kan du sove i min dagbok! Føler meg litt alene.. ligger i underetasjen og er ikke kommet hjem ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. februar 2011 #5902 Del Skrevet 18. februar 2011 Hallo Kitten! Har du noen planer for helgen? Jeg fikk til slutt ei ønskeliste av min vennine, men den var litt "kjedelig" Men tror jeg vet hva jeg skal kjøpe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #5903 Del Skrevet 18. februar 2011 Nå lager jeg vil noen ha? I ettermiddag skal jeg treffe en venninne for å bestille billetter til Kristiansand. I morgen skal jeg jobbe, og så kommer kanskje min far hjem fra Hongkong, hvis ikke han reiser videre til Shanghai. Så jeg har ikke så mange planer, men må gjøre franskleksen min også. Kan noen minne meg på det? Hva skal du kjøpe, Trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. februar 2011 #5904 Del Skrevet 18. februar 2011 Nå lager jeg vil noen ha? I ettermiddag skal jeg treffe en venninne for å bestille billetter til Kristiansand. I morgen skal jeg jobbe, og så kommer kanskje min far hjem fra Hongkong, hvis ikke han reiser videre til Shanghai. Så jeg har ikke så mange planer, men må gjøre franskleksen min også. Kan noen minne meg på det? Hva skal du kjøpe, Trulta? Jeg vil haaaaa OBS! FRANSKLEKSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #5905 Del Skrevet 18. februar 2011 for påminnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. februar 2011 #5906 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Hvis ikke kan du sove i min dagbok! Føler meg litt alene.. ligger i underetasjen og er ikke kommet hjem ennå.. Jeg var så trøtt at jeg ser jeg glemte slutten av parantesen Så snill du er som ville la meg sove i boken din! Kitten! Har du gjort franskleksen din nå?? Endret 18. februar 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #5907 Del Skrevet 18. februar 2011 for påminnelsen. Har ikke gjort den, nei. Har bestilt billetter til Kristiansand, og ringt min bestemor. Hun lever og har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. februar 2011 #5908 Del Skrevet 19. februar 2011 Har du gjort leksa nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #5909 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg lover at jeg skal gjøre den i morgen. Tusen takk for påminnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. februar 2011 #5910 Del Skrevet 20. februar 2011 Men har du ikke vinterferie Kitten? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #5911 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har vinterferie neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. februar 2011 #5912 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg var så trøtt at jeg ser jeg glemte slutten av parantesen Så snill du er som ville la meg sove i boken din! Bare hygelig det! Du er heldig som har ferie, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2011 #5913 Del Skrevet 22. februar 2011 Vi var 2 som kjøpte gave sammen, kjøpte en lilla treningstopp, en lilla løper, sportflaske, vin, et hjerteformet oppheng (til telys) sånn som skal henge i vinduet og ett duftlys. Duker/løperen er allerede kommet på plass, fikk mail om det i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #5914 Del Skrevet 22. februar 2011 Vi var 2 som kjøpte gave sammen, kjøpte en lilla treningstopp, en lilla løper, sportflaske, vin, et hjerteformet oppheng (til telys) sånn som skal henge i vinduet og ett duftlys. Duker/løperen er allerede kommet på plass, fikk mail om det i går. Hvilken duft er det på duftlyset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. februar 2011 #5915 Del Skrevet 22. februar 2011 Åh, vinterferie Så bra gave dere hadde kjøpt, trulta! Jeg vil og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2011 #5916 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Noe på G. En type blomster duft. Takk, Appy Spent på å se om hun har på seg toppen på trening i kveld. Endret 22. februar 2011 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2011 #5917 Del Skrevet 22. februar 2011 Hadde hun det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. februar 2011 #5918 Del Skrevet 24. februar 2011 Jepp, hun brukte treningstoppen Det var kjekt. Godt å se at hun likte gaven hun fikk med oss, men hun brukte ikke drikkeflasken. Jeg har også lyst på ny treningstopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5919 Del Skrevet 24. februar 2011 Så bra hun likte treningstoppen. Jeg har hentet dagens første . Sitter og lurer på hvorfor jeg ikke ble advart mot :snø: som kom i natt. På værmeldingen sa de at det skulle bli og mildvær. De løy til meg I dag skal jeg gjøre litt kanskje se på fransken, og i kveld skal jeg på middag og filmkveld hos en venninne. Vi skal se "Black Swan". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. februar 2011 #5920 Del Skrevet 24. februar 2011 For et morsomt smiletegn du har brukt. Det etter at de løy til deg. Her er det PLUSSGRADER Black swan har jeg også lyst til å se. Ikke lenge igjen til du skal til London nå. Heldige du. Latte & Lefse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå