Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Hvis ikke kan du sove i min dagbok! :opplyser: Føler meg litt alene.. :cool: ligger i underetasjen og :bigfoot: er ikke kommet hjem ennå.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo Kitten!

Har du noen planer for helgen?

Jeg fikk til slutt ei ønskeliste av min vennine, men den var litt "kjedelig" Men tror jeg vet hva jeg skal kjøpe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå lager jeg :kaffekopp: vil noen ha?

I ettermiddag skal jeg treffe en venninne for å bestille billetter til Kristiansand. I morgen skal jeg jobbe, og så kommer kanskje min far hjem fra Hongkong, hvis ikke han reiser videre til Shanghai.

Så jeg har ikke så mange planer, men må gjøre franskleksen min også. Kan noen minne meg på det? :pls:

Hva skal du kjøpe, Trulta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nå lager jeg :kaffekopp: vil noen ha?

I ettermiddag skal jeg treffe en venninne for å bestille billetter til Kristiansand. I morgen skal jeg jobbe, og så kommer kanskje min far hjem fra Hongkong, hvis ikke han reiser videre til Shanghai.

Så jeg har ikke så mange planer, men må gjøre franskleksen min også. Kan noen minne meg på det? :pls:

Hva skal du kjøpe, Trulta?

Jeg vil haaaaa :jepp:

OBS! FRANSKLEKSE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke kan du sove i min dagbok! :opplyser: Føler meg litt alene.. :cool: ligger i underetasjen og :bigfoot: er ikke kommet hjem ennå.. :sukk:

Jeg var så trøtt at jeg ser jeg glemte slutten av parantesen ;) Så snill du er som ville la meg sove i boken din! :nigo::hug:

Kitten! Har du gjort franskleksen din nå?? :nei:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen: for påminnelsen. Har ikke gjort den, nei. Har bestilt billetter til Kristiansand, og ringt min bestemor. Hun lever og har det bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så trøtt at jeg ser jeg glemte slutten av parantesen ;) Så snill du er som ville la meg sove i boken din! :nigo::hug:

Bare hygelig det! :klem:

Du er heldig som har ferie, Kitten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 2 som kjøpte gave sammen, kjøpte en lilla treningstopp, en lilla løper, sportflaske, vin, et hjerteformet oppheng (til telys) sånn som skal henge i vinduet og ett duftlys.

Duker/løperen er allerede kommet på plass, fikk mail om det i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var 2 som kjøpte gave sammen, kjøpte en lilla treningstopp, en lilla løper, sportflaske, vin, et hjerteformet oppheng (til telys) sånn som skal henge i vinduet og ett duftlys.

Duker/løperen er allerede kommet på plass, fikk mail om det i går.

:hoppe: Hvilken duft er det på duftlyset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe på G. En type blomster duft.

Takk, Appy :)

Spent på å se om hun har på seg toppen på trening i kveld.

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, hun brukte treningstoppen :nigo:

Det var kjekt. Godt å se at hun likte gaven hun fikk med oss, men hun brukte ikke drikkeflasken.

Jeg har også lyst på ny treningstopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra hun likte treningstoppen. :jepp:

Jeg har hentet dagens første :kaffekopp:. Sitter og lurer på hvorfor jeg ikke ble advart mot :snø: som kom i natt. På værmeldingen sa de at det skulle bli :regn: og mildvær. De løy til meg :rasende:

I dag skal jeg gjøre litt :husarbeid: kanskje se på fransken, og i kveld skal jeg på middag og filmkveld hos en venninne. Vi skal se "Black Swan".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: For et morsomt smiletegn du har brukt. Det etter at de løy til deg.

Her er det PLUSSGRADER :strix:

Black swan har jeg også lyst til å se.

Ikke lenge igjen til du skal til London nå. Heldige du.

Latte & Lefse :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...