trulta_ Skrevet 10. februar 2011 #5881 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvis hun kommer fredag eller lørdag, så er jeg der. Kan jo spørre. Mulig hun var innom i dag. Fikk en MMS for litt siden, med ett bilde av Black design butikken, med teksten: Her skulle du ha vore vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. februar 2011 #5882 Del Skrevet 11. februar 2011 Puh, ja, jeg lurer på om jeg er gammel siden jeg syns to fester på samme dag er litt over passe slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #5883 Del Skrevet 11. februar 2011 Puh, ja, jeg lurer på om jeg er gammel siden jeg syns to fester på samme dag er litt over passe slitsomt Den ene ble flyttet til neste fredag da. Fikk melding i går kveld, litt vel sent kanskje. Vel, vel det passet jo egentlig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2011 #5884 Del Skrevet 11. februar 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. februar 2011 #5885 Del Skrevet 11. februar 2011 God helg, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. februar 2011 #5886 Del Skrevet 12. februar 2011 Puh, ja, jeg lurer på om jeg er gammel siden jeg syns to fester på samme dag er litt over passe slitsomt Jeg er faktisk enig her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 13. februar 2011 #5887 Del Skrevet 13. februar 2011 Mornings på deg! Har du store planer i dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. februar 2011 #5888 Del Skrevet 13. februar 2011 Har du gitt din mor en klem i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. februar 2011 #5889 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #5890 Del Skrevet 16. februar 2011 Det går greit med meg, Mia. Jeg har vært i tenkeboksen, og funnet ut hva jeg ønsker å utdanne meg som. Har kommet frem til at jeg, *trommevirvel* vil bli toller, med hund. Per dags dato tror jeg ikke at jeg er kvalifisert til å komme inn på utdannelsesprogrammet deres, så planen er å ta et årsstudium i juss til høsten. Skal snakke med en mann som kan svare meg på en del spørsmål i morgen. Kanskje jeg stoppere deg i tollen en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. februar 2011 #5891 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg smugler ikke så mye, så du kan få stoppe meg anytime :gjeiper: Tror toller er en grei jobb jeg, særlig med hund, det må være prikken over i'en lissom. Også får man vel betalt mens man utdanner seg, gjør man ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #5892 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg smugler ikke så mye, så du kan få stoppe meg anytime :gjeiper: Tror toller er en grei jobb jeg, særlig med hund, det må være prikken over i'en lissom. Også får man vel betalt mens man utdanner seg, gjør man ikke Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. februar 2011 #5893 Del Skrevet 16. februar 2011 Det høres jo flott ut da! Få betalt under utdannelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. februar 2011 #5894 Del Skrevet 16. februar 2011 Tipper du kommer til å være perfekt til den jobben, kitten!! Og jeg må nesten si gratulerer med tanken om yrkesvalg i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. februar 2011 #5895 Del Skrevet 17. februar 2011 Kult! Jeg trenger ikke å frykte deg heller, men tar av og til med meg litt for mye røyk, men så bruker jeg jo ikke opp alkohol kvoten min, som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. februar 2011 #5896 Del Skrevet 17. februar 2011 Ser du, alle her er lovlydige og snille borgere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. februar 2011 #5897 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har aldri blitt stoppet, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #5898 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Jeg er veldig fornøyd med å ha bestemt meg for hvilken karriere jeg vil ha. Venninnen til min mor kjenner en som er toller, med . Jeg fikk telefonnummeret hans, og ringte ham i går kveld. Han var veldig hyggelig og hjelpsom. Fikk svar på alt jeg lurte på, og han sa jeg bare kunne ringe igjen om jeg lurte på noe mer. - - - - - - - - - - - - - - - Noe annet spennende (i mangel på et bedre ord) som skjedde i går, var at jeg fikk besøk av torpedoer. Jeg sto utenfor og kostet :snø: av De spurte etter min bror, min far og en kompis av min bror. Ingen av dem var her, og jeg skjønte ingenting. Ikke ville de si hvorfor de spurte etter dem heller. Bare at de ville snakke med dem. Etter en stund forsto de at jeg snakket sant, og at ingen av dem var her. Så jeg fikk et kort, og ba meg si i fra at de ville ha fatt i dem. Jeg tok registreringsnummeret på bilen, gikk inn, låste døren og ringte til min bror. Han ble like forvirret som meg, og ringte mamma for rådføring. Hun ble kjempestresset stakkars, men sa han måtte jo bare finne ut hva de ville. En halvtime senere ringer han meg: "Du kan låse opp døren, det var ikke oss de ville ha tak i. De hadde rotet med et organisasjonsnummer." Det var en skummel opplevelse, men de var egentlig ikke ufin eller truende mot meg, og det ble jo en artig historie ut av det. - - - - - - - - - - - - - - - I dag er det som står på planen. Vasking av bad, kjøkken, støvsuging og støvtørking. Så skal jeg lage middag, blir lasange. Fikk nok spenning for en stund i går. Ha en fortreffelig dag alle sammen! Endret 17. februar 2011 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2011 #5899 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Oi det hørtes skummelt ut! Du er flink til å gjøre du! Edit: Det heter ikke husrabeid Endret 17. februar 2011 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. februar 2011 #5900 Del Skrevet 17. februar 2011 Enig, det hørtes jo kjempeskummelt ut! (jeg er trøtt, kan jeg sove her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå