Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke sant? Jeg og ei venninne var med mora hennes på fest da vi var 15. Vi var i 30-årslag. Og DET var gammelt det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:helen: Appifany!

Hittil har helgen min vært ganske fin. :) Mine foreldre dro på fjellet med noen venner i går formiddag og kommer hjem i morgen.

Så jeg har hatt huset for meg selv i helgen. :nigo: I går hadde jeg en venninne på besøk etter jobb. Vi :skravle: og så True Blood.

I dag har jeg vært på jobb. Der gikk tiden veldig sakte. Jeg begynte kl. 10.00, så gikk det en stund, og jeg så på klokken. Før jeg så på klokken tenkte jeg at den sikkert var nærmere 12.00. Eh, nei! den var 10.40. :daane: Jeg skal ikke klage da, det var egentlig helt ok på jobb i dag.

Ene kollegaen min laget vafler til oss. :sikle: Det var kjempesnilt av henne. :jepp:

Jeg vurderte å invitere noen venninner i kveld, men jeg slo det fra meg. Istedenfor har jeg basre vært hjemme alene, spist :sjokolade: (pappa hadde med fra forretningsreise) og drukket :vin:

I morgen skal jeg gå søndagstur med en venninne. :)

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag!

Det er faktisk kjempegodt å ha hus/leil for seg selv noen ganger! :jepp: Og det hørtes hvertfall ut som om du koset deg masse! :hjerte:

Vil du ha med :catmilk: på tur og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag!

Det er faktisk kjempegodt å ha hus/leil for seg selv noen ganger! :jepp: Og det hørtes hvertfall ut som om du koset deg masse! :hjerte:

Vil du ha med :catmilk: på tur og?

God søndag til deg også. :)

Kan jeg ta med :catmilk: en annen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Så snille dere er. :hug:

I nabolaget mitt var det en mann som kræsjet da han svingte unna en :catmilk: i dag. Er jo kjempebra at han svingte unna :catmilk: men stakkars fyr! Han kjørte inn i hagen til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig venneninen min kommer innom deg på jobb en av de nærmeste dagene! Husk å smile litt ekstra til alle med min dialekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I går var jeg på middagsbesøk hos en venninne. Vi laget wok, og hadde nanbrød til.! Til dessert hadde vi vanilje :is: med :sjokolade: saus. :sikle:

Jeg har ingen planer for i dag, har gjort litt :husarbeid: og tenkte kanskje å gå en tur med min far i kveld, men får se hva det blir til. :Nikke:

I morgen skal jeg først på jobb, og deretter skal jeg på to fester. Takket først ja til den ene, så fikk jeg ny invitasjon. Spurte pappa pent om han ville hente meg, så jeg kunne være med på begge. Det ville han! :hoppendeglad:

Lørdag skal jeg også jobbe. Egentlig hadde jeg fri, men sjefen min spurte om jeg kunne jobbe. Ble veldig glad for det, for det er ikke så mange ledige vakter for ekstrahjelpene nå.

Etter jobb skal jeg treffe en venninne, bare for å ta en :kaffekopp: Senere på kvelden skal jeg kanskje på italiensk aften, men det er ikke sikkert at det blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig venneninen min kommer innom deg på jobb en av de nærmeste dagene! Husk å smile litt ekstra til alle med min dialekt!

Hvis hun kommer fredag eller lørdag, så er jeg der. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; Må lære meg å lese :fnise:

Pappaen din er snill han, går det bra med han?

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; Må lære meg å lese :fnise:

Pappaen din er snill han, går det bra med han?

Det er han. :nigo:

:jepp: Det går veldig bra med ham. :helen: for at du spør. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...