Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: The Kitten

Høres ut som du har hatt en fantastisk tur til Dubai :danser: Et minne for livet sikkert.

:hug:

Så godt å se deg, Ulva. :klemmer:

Ja, jeg hadde en veldig fin tur. :jepp: Håper du også hadde en fin jul. :)

Tenkte faktisk på å stikke innom dagboken din forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg :danse:

Skal på zumba i kveld/ettermiddag. Etter det er det HELG!!

Håper mamma og pappa kommer innom i morgen, trenger hjelp til å henge opp ei hylle.

Hadde vært litt enklere om jeg hadde hatt trevegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert:

Og sånt bare vet du?!?

Jeg har ingen drill jeg, men dog ett skrin fra IKEA med verktøy i, en hammer og ett skrujern. Har også en neglefil og saks om det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så hyggelig at dere er innom boken min. :)

I dag er det surt og kaldt her. Iskald vind, og masse :regn:. Det gjør imidlertid ingenting, for jeg skal ikke på jobb. Så jeg trenger ikke å gå ut. :nigo:

I kveld skal jeg på :ol: kveld hos en venninne. Så skal jeg :sove: der til i morgen. Det satser jeg på at blir veldig kjekt. :jepp:

Ha en fin helg alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt en fin helg, jenter? Min helg var veldig fin. :jepp:

Lørdag skulle jeg jo på :ol: kveld hos en venninne, men istedenfor å være der dro vi til en annen venninne og hadde et lite vorspiel der.

Så dro vi ut på byen, hvor vi først traff på noen venninner av hun som hadde vorspielet. Jeg har truffet dem noen ganger tidligere på fester, veldig hyggelige folk. :) Vi satt oss ned med dem en stund.

Ikke lenge etter at vi hadde satt oss var det en fyr som spurte meg om han kunne sette seg, og så klart kunne han det. Han introduserte seg, og så begynte vi å prate. Før vi visste ordet av det hadde vi snakket hele kvelden, og utvekslet telefonnumre. Det var faktisk jeg som spurte om nummeret hans først. :opplyser:

Han var kjempepen! :dåne: Jeg la særlig merke til tennene hans, de var nydelig. Holdt faktisk på å si det. :fnise:

Det jeg la mest merke til var imidlertid ikke tennen hans, men oppførselen hans. En del gutter tror jo at om man sier de kan sette seg, så betyr det at de kan klå på deg, og prøve å kysse deg. Han gjorde ingen av delene, og det var fantastisk deilig.

Da de stengte sa vi "ha det" til hverandre og jeg dro med venninnen min som jeg skulle sove hos. Vi ankom leiligheten hennes, og oppdager at vi ikke hadde nøkkel. For den hadde hun andre tatt vare på.

Vi prøvde å ringe henne, men hun var på nachspeiel så hun tok ikke telefonen. Så måtte vi opp til foreldrene og hente reservenøkler der. Det tok en evighet før de våknet (stakkars folk). Så fikk vi først feil nøkkel av dem, slik at vi måtte opp enda en gang. Men vi fikk heldigvis riktig nøkkel til sist.

Vi spiste litt mat, drakk litt vann og så la vi oss til å sove. Neste morgen spiste vi god frokost med rundstykker, og nydelig :kaffekopp:.

På formiddagen begynte jeg å tenke på om jeg skulle sende fyren fra gårsdagen en melding. Først overanalyserte jeg det veldig. Begynte å tenke på hvordan jeg skulle formulere det. Det måtte ikke virke for pågående eller masende, det måtte ikke være for barnslig osv. Så begynte jeg å tenke på om det var dumt om jeg sendte melding først, eller om han skulle sende den første meldingen. Etter noen minutter med dette tenkte jeg, "nei, vet du hva, kattungen. Det verste som skjer er at han ikke svarer."

Så sendte jeg en melding, takket for sist og spurte om han ville finne på noe. Deretter sjekket jeg telefonen hvert femtende minutt. Så, etter det som føltes som en evighet, svarte han at han gjerne ville finne på noe. :strix: Nå skal jeg altså treffe ham på onsdag. :hoppe:

Jeg er kjempespent på hvordan det går, men jeg tror det går bra. :)

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Kitten!! :lur::hoppe:

Du må oppdatere oss på hvordan det går da! :klem:

Trulta: Vi har pusset opp en del i det siste.. så vi har lært en del :tommelopp: Hvordan gikk det med hylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Kitten!! :lur::hoppe:

Du må oppdatere oss på hvordan det går da! :klem:

Trulta: Vi har pusset opp en del i det siste.. så vi har lært en del :tommelopp: Hvordan gikk det med hylla?

:nigo: Det skal jeg gjøre. :Nikke:

I kveld skal jeg se prøveforestilling på Ylvis. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Ylvis var bra. De var veldig flinke. :jepp:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I går bestilte venninnene mine og jeg overnatting i Amsterdam. Vi skal bo på et hostell som heter St. Christopher's at the Winston. Vi fikk det anbefalt av romvenninnen til hun ene.

Vi må bytte rom siste dagen, og det er litt stress, men vi ville bo sammen hele tiden.

Hun ene fortalte forresten en morsom historie som jeg må dele med dere:

I helgen var hun med en fyr hjem, og mens hun holdt på, ble hun tørr i munnen. Istedenfor å be om et glass vann, så spurte hun etter en kiwi. :fnise: Som den gentlemannen han var, så hentet han en kiwi til henne. :) Hun spiste den, og så fortsatte de.

Jeg lurer fælt på hva han tenkte. :fnise:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nå gleder jeg meg masse til i kveld, og hver gang jeg begynner å bli nervøs så klarer jeg imponerende nok å roe meg ned. :klappe: for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres artig ut! :nigo: Kanskje vi ser deg på TV? :lur: Ikke i kveld da men..

Hmm skal du på tv?

Mia virket så lur ut her, er det noe jeg ikke har fått med meg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm skal du på tv?

Mia virket så lur ut her, er det noe jeg ikke har fått med meg :klø:

Jeg har heller ikke fått det meed meg i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Artig historie!

Sendes ikke Ylvis på TV da? :klø:

Jeg var NESTEN på TV i går på hockeykampen.. :nigo:

Jeg så repotasjen, :fnise: hadde du vært med så hadde jeg sett mia uten å vite hvordan du ser ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...