Gjest Ulva35 Skrevet 23. desember 2010 #5741 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. desember 2010 #5742 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #5743 Del Skrevet 23. desember 2010 Så skjønne dere er. :rødme: I dag har jeg vær på gullmarkedet, og på verdens største kjøpesenter Dubai Mall. På gullmarkedet kjøpte min far øredobber til meg. De ere nydelige, og det er ekte diamanter i dem Selv kjøpte jeg to gensre på Dubai Mall. Tenker å dra tilbake dit for å mer. For herregud så svært det var. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. desember 2010 #5744 Del Skrevet 24. desember 2010 Så fint at du har det så bra på tur Kitten! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5745 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Jeg koser meg fremdeles på tur. Julaften var vi først på Jeg en bag, en skjorte og en genser. På kvelden var vi på Burj al Arab og spiste. Vi fikk ikke sett så veldig mye av hotellet, men det vi fikk se var helt fantastisk! :dåne: Før middagen hadde vi noen drinker. Min far drakk :øl: og G&T, min mor drakk cosmopolitan og champange, min bror drakk kun champange. Jeg var innstilt på å prøve en ny drink. Valget falt på camel mojito, som navnet tilsier er det mojito med kamelmelk. Den var ganske god, men det holdt med én jeg drakk også et glass med champange. Middagen var en fastsatt julemeny. Det første vi fikk servert var and, og den var nydelig. Neste rett var hummer, det er jeg ikke så veldig glad i, men denne var helt ok. Etter hummeren fikk vi gåselever. For de som måtte lure kan jeg nå om at gåselever smaker brunost. Det er/var brukt som smørost i Frankrike. Neste rett på listen var torsk med trøfler, litt uvanlig kombinasjon, men jeg ville jo prøve noe nytt. Etter torsken fikk vi en kjempegod biff, og noe kjøtt jeg ikke helt vet hva var, men det var iallfall godt. Desserten besto av kanelis og en nydelig sjokoladesufflé. Den var helt fantastisk! Første juledag skulle vi på sjøflytur, men dessverre hadde de problemer med flyet. Men intet er så galt at det ikke er godt for noe. Egentlig skulle det jo være julegaven min til familien, men nå tok jeg pengene og kjøpte diamantsmykke og designersolbriller for istedenfor. De sa jeg skulle slippe å finne ny til dem, for det er tanken som teller, og den var jævlig god! Vi dro på båttur istedenfor ut til palmen og veredensøyene, så vi fikk sett det likevel. I ettermiddag skal vi på ørkensafari, og forhåpentligvis får jeg smakt kamelkjøttet jeg har mast om i evigheter. Hvordan har deres jul vært? Endret 31. desember 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. januar 2011 #5746 Del Skrevet 2. januar 2011 For ett herremåltid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. januar 2011 #5747 Del Skrevet 2. januar 2011 Så fint det hørtes ut som om dere hadde det! Godt nyttår!! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2011 #5748 Del Skrevet 3. januar 2011 Så herlig Kitten!! Fint med referat. Når er du hjemme igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2011 #5749 Del Skrevet 4. januar 2011 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5750 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har vært hjemme noen dager, men ikke fått oppdatert dere tidligere. Vi var også på ørkensafari i Dubai. Vi ble hentet og kjørt ut i ørkenen hvor vi kjørte ATV. Det innebærer at man kjører på store sanddyner, og man må kjøre hele tiden hvis ikke så faller man ned, og det er stupbratt! Min bror og jeg synes det var kjempekult, men foreldrene våre var litt redde. Det hjalp vel heller ikke at min bror stilte sjåføren mange spørsmål om han noen sinne hadde hatt en ulykke, om han hadde rullet rundt, feilberegnet osv. I ørkenen fikk jeg også ridd på kamel. Det var kjempeskummel! Den prøvde å kaste meg av, og så prøvde den å begynne å løpe. På samme tur røykte jeg også shisha, og smakte kamelkjøtt. Det var ganske godt. Ellers har jeg shoppet en del i Dubai. Har blant annet kjøpt tre nye gensre og en ny bag. Så forresten truser med antibac i. På vei hjem mistet vi flyet vårt fra Kastrup, ettersom flyet fra Dubai var en time forsinket. Det innebar at vi måtte vente i syv timer på neste fly. Det var heldigvis ikke så ille, for vi fikk vente i SAS loungen. Så da hadde vi gode stoler, Internettilgang, fra tappekran, mat, vann, te, varm brus og snacks. I tillegg fikk jeg skrevet kort, som jeg ikke har sendt ennå. Det eneste dumme var at jeg gikk glipp av vinkvelden jeg skulle på med noen venninner. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Vel tilbake i Norge var det omtrent rett på jobb, det var forsåvidt greit nok. Nyttårsaften var jeg på fest hos ei venninne. Det var veldig kjekt. I går hadde vi varetelling på jobb. Det var ikke noe gøy, vi talte varer i tolv timer. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #5751 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er kjedelig!! Kan jeg tenke meg da. Høres ut som en helt fantastisk tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #5752 Del Skrevet 6. januar 2011 Truse med antibac?! ÅÅååhh, jeg kunne mer enn gjerne tenkt å kjøre ATV i ørkenen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5753 Del Skrevet 6. januar 2011 Det var kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. januar 2011 #5754 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan har helgen vært, kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5755 Del Skrevet 10. januar 2011 Helgen min var fin. Lørdag var jeg på jobb, og var den eneste ekstrahjelpen som ikke fikk kjeft. I går var jeg på besøk hos en venninne og så de supersøte kattungene hennes. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. januar 2011 #5756 Del Skrevet 12. januar 2011 Kattunger er så søte! :rødme: Jeg vil ha en labrador etterhvert jeg. Men får nok la :catmilk: regjere i huset foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #5757 Del Skrevet 13. januar 2011 Kattunger er så søte! :rødme: Jeg vil ha en labrador etterhvert jeg. Men får nok la :catmilk: regjere i huset foreløpig. Da jeg gikk på barneskolen hadde familien til en venninne en labrador. Den skulle trenes opp til å bli førerhund for blinde. Den tok ikke jobben sā veldig seriøst, den spiste opp bildøren på den nye bilen deres istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. januar 2011 #5758 Del Skrevet 13. januar 2011 Nååhh :rødme: Labradorer er nyyydelige!! Jeg vil ha en Border Collie, men siden de krever mye, så blir det ikke heeelt enda Fin dag i dag, Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #5759 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, jeg har hatt en ganske bra dag, Piffy. Har vært på kafé med en venninne. Jeg drakk og spiste muffins. Etter det tok jeg og ba en narkoman dame holde kjeft. Hun ropte hele tiden at jeg og en annen jente der måtte være stille. Det eneste vi gjorde var å legge på mynter. Hva mente hun vi skulle gjort? Lagt på lydløse mynter? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. januar 2011 #5760 Del Skrevet 13. januar 2011 Så mange rare folk du kommer borti da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå