Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:vinke:

Jeg reiser til Dubai kl 14 på tirsdag. Før det er det pepperkakebaking hos en venninne klokken 9 om morningen. :hoppe:

Amsterdam blir 16 til 20 april. :nigo:

Nå må jeg gå, for jeg skal treffe en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, herlige Dubai! (ikke det at jeg har vært der, men det ser så nyelig ut !)

I dag skal vi ha torsketunger til middag :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Kitten!! Ønsker deg en kjempe-kjempe-kjempe god tur og håper at du koser deg masse i jula!! :klem::kose::hug::klemmer:

Jeg vil også til Amsterdam.. kan vel ikke si jeg har vært der når jeg bare har vært på Schiphol.. :sjenert:

Vi driver og leker med tanken om en tur til USA til våren, men det må vi tenke litt mer på først...

Torsketunger? Er det godt?? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig Kitten!! Ønsker deg en kjempe-kjempe-kjempe god tur og håper at du koser deg masse i jula!! :klem::kose::hug::klemmer:

Jeg vil også til Amsterdam.. kan vel ikke si jeg har vært der når jeg bare har vært på Schiphol.. :sjenert:

Vi driver og leker med tanken om en tur til USA til våren, men det må vi tenke litt mer på først...

Torsketunger? Er det godt?? :dåne:

:helen:

Skal ha med ipaden, så det blir nok noen oppdateringer, men lover ikke Noe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke:

:helen: for ønsker om god tur.

Jeg var først på pepperkakebaking med noen venninner i går morges. Det var kjempekoselig! Hun ene laget meg, men jeg så egentlig mest ut som et troll. :fnise:

Mine foreldre og min bror hentet meg litt før kl 12, og så dro vi til Flesland. Flyturen til København gikk bra, tror jeg. Er ikke sikker for jeg :sove: hele veien.

På Kastrup satt vi i SAS loungen, i gode stoler, med iPad og :vin: fra tappekran.

Vi var heldige og ble oppgradert på flyer til Dubai. Egentlig satt vi på økonomi, men ble oppgradert til økonomi ekstra. Det innebar bedre beinplass, større seter, ja kort og greit, bare bedre. :nigo:

Nå er vi i leiligheten, og den er gigantisk! Tror jeg kan klare å gå meg vill her inne. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...