Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:vinke:

:helen: for bursdagshilsner.

Bursdagen min ble veldig annerledes enn jeg hadde forestilt meg. Først var jeg på jobb, og det var forsåvidt greit. Det var veldig hektisk, så tiden gikk ganske kjapt. De fleste kundene oppførte seg greit. En dame kom med en buske som manglet knappen. Det var en ekstra knapp som man kunne sy på. Det spurte hun om jeg kunne gjøre for henne mens jeg satt i kassen. :dåne:

Da jeg kom hjem fikk jeg vite at min far er på sykehus. Han kom hjem fra India og hadde kjent noe sterke brystsmerter. På sykhehuset fikk han i løpet av kvelden vite at han har en rift i en blodåre inn til hjertet. Det kan være ganske alvorlig, men de oppdaget det tidlig, og han er i gode hender nå.

Mamma og jeg skal besøke ham i kveld, men først skal vi til min fetter på kaffe og kaker. Det er lenge siden jeg har sett ham, så det gleder jeg meg til. :jepp:

Litt feiring ble det i går da. Mamma laget god middag til meg med lammekjøttboller og ris. Til dessert fikk jeg sorbet :is: som smakte jordbær og pære. Den var veldig god! Ellers fikk jeg :vin: og pappa hadde kjøpt :sjokolade:

Til bursdagen fikk jeg: iPad av min bror. :nigo: Et skjørt, tre topper og en strømpebukse av mamma og pappa. I tillegg fikk jeg 2 500 ,- av dem. De skal jeg kjøpe meg :foto: for. :opplyser:

Pappa hadde i tillegg sørget for at jeg fikk :roser:. Helt siden før jeg begynte på skolen har han gitt meg :roser: på bursdagen min. Jeg ble selvsagt veldig glad for alle gavene, men det var nok :roser: jeg satte mest pris på. Her havner han på sykehus, og det han er mest opptatt av er at jeg får :roser: mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så skjønn pappa du har! :hjerte:

Håper det går superbra med han, og at han er raskt tilbake!

Godt at du klarte å kose deg litt i går da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Han blir nok værende på sykehus en god stund, men jeg vil heller at han skal være der til de er sikker på at det er trygt å sende ham hjem, enn at han er hjemme og vi går og engster oss.

Hvordan har din helg vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fornuftig!

Min helg har bestått av litt vin på fredag, avslapping i går og lesing til eksamen i dag :)

Har du noen planer for dagen? Vil du være med å gå tur med meg og pus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fornuftig!

Min helg har bestått av litt vin på fredag, avslapping i går og lesing til eksamen i dag :)

Har du noen planer for dagen? Vil du være med å gå tur med meg og pus?

Jeg skal jo i besøk til min fetter, og så skal vi besøke pappa på sykehuset.

Kan vi gå tur i kveld? For jeg vil gjerne være med. :jepp:

Vet du forresten hva det betyr når en katt ruller rundt? Eller betyr det noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den ruller rundt av egen fri vilje så vil den ha kos og så er den oooordentlig trygg på den eller de personene den gjør det hos :)

Hvorfor lurte du på det?

Vi kan godt ta turen i kveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om den ruller rundt av egen fri vilje så vil den ha kos og så er den oooordentlig trygg på den eller de personene den gjør det hos :)

Hvorfor lurte du på det?

Vi kan godt ta turen i kveld! :jepp:

Lurte på det fordi jeg for noen dager siden gikk til jobb. Da var det en katt som kom løpende bak meg. Den hoppet fremfor meg, la seg ned og begynte å rulle rundt. Den fulgte etter meg et godt stykke og gjorde dette flere ganger. Den var kjempesøt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååh, den ville sikkert bare ha kos! :nigo:

Jeg håper ikke mine katter gjør slikt, jeg er redd for at noen som ikke er så snill som deg skal få tak i dem :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis, bank i bordet, så er det ikke noen i nabolaget som er onde mot katter(som jeg vet om selvfølgelig) Om noen noen gang skader mine katter på en onsdapsfull måte, så skal dem lide samme skjebne. Enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd! :klem: Jeg skrev jo hilsen på FB på dagen din :nigo:

Men rakk ikke å være innom boka di dessverre... bursdagen din ble jo ganske dramatisk da, men bra at det endte godt! :klem:

Så vanvittig bra gave du fikk av foreldrene dine da!! :dåne:

Kamera er en fornuftig måte å bruke pengene på synes jeg! :tommelopp: Har du tenkt på hvilket kamera du skal kjøpe?

:natti::klem::sove: godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd! :klem: Jeg skrev jo hilsen på FB på dagen din :nigo:

Men rakk ikke å være innom boka di dessverre... bursdagen din ble jo ganske dramatisk da, men bra at det endte godt! :klem:

Så vanvittig bra gave du fikk av foreldrene dine da!! :dåne:

Kamera er en fornuftig måte å bruke pengene på synes jeg! :tommelopp: Har du tenkt på hvilket kamera du skal kjøpe?

:natti::klem::sove: godt :)

:helen:

Jeg skal kjøpe dette kameraet. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:bursdag: til min mor som fyller 50 år I dag! :roser:

Jeg ga henna en bukett med :roser: og så kommer resten av :gave: I Dubai.

Hun har hadde barndomsvenninnen sin på besøk, og av henne fikk hun et par skinnhansker. De var veldig fine. :jepp:

Egentlig skull Hun ha stor fest med venninner I går, men PGA papa så ble den utsatt. Planen er å ha den en gang I January istedenfor. Neste søndag kommer familien på besøk, og vi skal ha kalkun.

selv var jeg på vinkveld hos en venninner I går. De var flere som hadde tenkt å gjøre noe hyggelig for meg PGA at jeg var bekymret for papa. De claret absolute det. Vi drakk masse :vin: kanskje lit for mye, men gøy var det I Allen fall.

Papp er forresten kommer hem. Operasjonen gikk bra, till gross for at noen log get av datamaskinen mens de holdt på med operasjonen. :overrasket:

Plutselig hørte Han operasjonslegen si "hvem I svarte log get av masking, få på igjen bildet med en gang."

Han skal være sykemeldt noen uker nå, men alt tilsier at Han kommer till å bli helt bra igjen.

Allen skrivefeilene skylines forresten at jeg skiver på iPad og den autoretter mange rod, og jeg giddier ikke rette deem på nytt. Håper det er leselig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde først at du enda drakk :vin::fnise:

Digger du den nye ipaden eller? Du må lære den å skrive NORSK ! :ler:

Så bra det går bedre med pappaen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...