Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Det går bra med meg, Mia. :helen: for at du spør.

Har ikke fått vært så mye på Internett de siste dagene av forskjellige årsaker. For det første har vi mistet det trådløse nettet vårt. Noe som innebærer at vi bare kan være én person på nettet om gangen. Da har det vært viktigere for min far å kunne bruke Internett i forbindelse med jobb.

For det andre har min bror vært hjemme fra London noen dager. Han kom tirsdag kveld, og reiser igjen søndag ettermiddag. Onsdag var vi hos bestemoren vår og drakk :kaffekopp: og spiste boller. :sikler:

I går var jeg på jobb, og da kom det en mann som luktet seg frem til hvilken tøfler han skulle ha. Han luktet i vei på flere par. Det var nemlig en spesiell lukt av dem han skulle ha. :overrasket: Fyren var litt vel sær. Han mente i fullt alvor at det var min oppgave å vite hvilken størrelse han brukte i sko. :klaske:

Det var også en dame som ble tatt for butikktyveri. Det spesielle var at hun løp ut på lageret vårt og begynte å hive fra seg alle tingene hun hadde stjålet. Hun strødde de villt rundt seg. Faktisk så hun ganske desperat ut.

Skal på jobb i dag også, men først har jeg noen ærend jeg må gjøre i byen. Skal blant annet skifte batteri i armbådndsuret mitt og kjøpe gavekort til ei venninne. Hun skal feire bursdagen sin i morgen. Det gleder jeg meg til. :skaal:

Hva skal dere i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Her er det jo aaaltfor lenge siden jeg har vært!

*setter meg i skammekroken* :fnise:

Action på jobb, høres det ut som!

I morgen kommer jeg på besøk til deg, kitten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de må være hjemme å holde :mrgreen: med selskap :nigo:

Jeg gleder meg og, skal bli godt å kommer seg litt vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit at de ikke er med. Kom på at mamma er allergisk.

Vil du prøve massasjestolen når du er her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Her skulle jeg innom for å se om noen hadde skrevet noe spennende, men det hadde dere ikke. :sukk:

Da kan jeg fortelle om den superfrekke mannen som var innom butikken hvor jeg arbeider i går.

Han spurte meg om vi hadde noe fuktighetskrem. Ettersom det er i en butikk tenkte jeg da at han ville kjøpe fuktighetskrem. Neida, fyren ville bare ha litt der og da, for "han hadde så tørr hud" :bond:

Han fikk grei beskjed om å kjøpe den flasken han hadde forsynt seg fra. Det får da være maken til frekkhet! :kjefte:

Ellers ringte min bestemor i går og gratulerte meg med dagen. To dager for tidlig. Jeg skjønner ikke hva hun har tenkt på, for sist jeg snakket med henne var hun veldig klar på at jeg har bursdag lørdag 13. november. :klø: Vel, vel, det er tanken som teller. :)

På selve dagen skal jeg først jobbe, og så skal jeg ut og spise middag med mine foreldre.

I kveld skal jeg i bursdagbesøk til ei venninne. Det blir gøy. :skaal:

Ha en fin helg alle sammen! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på besøh hos deg, jeg, så derfor har ikke jeg skrevet noe interessant ;)

God helg!

Ps: Bergen er og blir fantastisk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...