The Kitten Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5641 Del Skrevet 26. oktober 2010 Var det god frokost? Den var helt ok. De hadde mye å velge mellom baguetter, pannekaker, eggerøre, bacon, frokostblandinger, frukt etc. Eneste jeg savnet var god lelle og varm sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #5642 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lelle?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5643 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lelle?? Husker du ikke hva lelle betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #5644 Del Skrevet 26. oktober 2010 JOOOO!! Selvfølgelig. Det hadde jeg helt glemt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. oktober 2010 #5645 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det har jeg glemt? Var det et bær eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. oktober 2010 #5646 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Det er noe du kan drikke. Jeg synes også det mangler noe om det ikke er lelle på en hotellfrokost! Endret 27. oktober 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5647 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det var lelle der. Både eplelelle og appelsinlelle, men den var ikke god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 #5648 Del Skrevet 27. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5649 Del Skrevet 27. oktober 2010 I dag fikk jeg svar på blodprøvene. Det viser seg at jeg mangler vitamin B12, så skal begynne med vitamintilskudd. Ellers har jeg jo helt glemt å fortelle om damen som nesten strippet for meg i går. Satt i kassen på jobb, og det kommer to damer bort for å betale. Dame: Jeg har tatt på meg denne buksen, går det bra? Meg: Jeg behøver en prislapp og om det er alarm på må den taes av. Dame: Det er alarm her (midt bak, der hvor man har beltet.) Meg: Den får jeg ikke av slik den henger. Du må gå opp og skifte igjen. Dame: (Åpner smekken og bukseknappen) om jeg drar den ned litt sånn da (begynner å dra ned buksen). Meg: (Streng i stemmen) gå opp og skift! Det er da grenser for hvor jeg vil ta på fremmede damer. Rumpen er ikke en av de plassene. En stund senere kom venninnen hennes ned igjen og ga meg beskjed om at jeg måtte ta av alarmen på buksen slik at hun fikk den på seg. Hva med å betale for varen man skal ha først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 #5650 Del Skrevet 27. oktober 2010 Uff... det er så mange rare mennesker der ute! Jeg jobbet som deltidshjelp på en Spar butikk når jeg var student, og da kom det inn en av byens kjente. Hun hadde ikke lov å være der for hun stjelte alltid! der. Så når vi kom bort for å lede hun ut derfra så klikket hun i vinkel og begynte å kle av seg de illeluktende klærne og kastet de på oss Heldigvis var det en av gutta på jobb som var tøff nok å gikk bort å fysisk fjernet henne fra butikken. Han måtte sikkert desinfiseres når han kom hjem. Usj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. oktober 2010 #5651 Del Skrevet 28. oktober 2010 :skratter: Herre min hatt for ett menneske!! 1000 takk for kortet, Kitten Åh så kjekt! Har du prøvd corepuls? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. oktober 2010 #5652 Del Skrevet 28. oktober 2010 God kveld, Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. oktober 2010 #5653 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tusen takk for det fine kortet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5654 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vær så god for postkort, jenter. Jeg er glad for at dere likte dem. Har dere hatt en fin helg? Min har vært ganske bra, men jeg må innrømme at jeg ikke har gjort stort. Var på jobb i går, og det var skikkelig hektisk. Vi var veldig underbemannet, men det gikk ganske greit. Jeg var flink til å stå på, så jeg fikk masse skryt. Hva har dere gjort på i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. oktober 2010 #5655 Del Skrevet 31. oktober 2010 Her får jeg svaret på hva jeg spurte om i min bok Jeg har ikke gjort så mye, puslet litt hjemme og holder nå på å lese ut pensumboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5656 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg synes denne dagen har gått utrolig sakte. Sikkert fordi vi har stilt klokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. oktober 2010 #5657 Del Skrevet 31. oktober 2010 Sikkert! Blir litt forvirret av den ene klokken vi ikke har stilt her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5658 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har kjempemange klokker å stille. Fire armbåndsur, klokken på mobiltelefonen og vekkerklokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. oktober 2010 #5659 Del Skrevet 31. oktober 2010 Klokken min på mob stilte seg selv den Og må huske armbåndsuret, ja. Det har jeg ikke brukt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. november 2010 #5660 Del Skrevet 2. november 2010 Hvordan går det Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå